witam jak w temacie temat dotyczy skrzyni biegów w roverku 220SDi z 98 roku, skrzynia zgrzytnie przy redukcji z 3 na 2 bieg ale jak sie jedzie naprawde wolniutko to nie ma takiego zgrzytnięcia, w czym moze być problem ?
AndrewS: poprawilem temat postu, dodalem nawiasy kwadratowe
Ostatnio zmieniony przez AndrewS Pon Cze 25, 2007 13:42, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 25, 2007 12:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Sie 2002 Posty: 226 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Cze 25, 2007 13:26
doktor85 napisał/a:
to jest cos powaznego ? da sie wymienic sam ten synchronizator? czy cała skrzynie trzeba? i czy przeszkadza to w dalszej eksploatacji skrzyni
Też to miałem w Toyocie Tylko synchronizator do wymiany (ew. jakiś krążek obok niego). Skrzynia będzie po tym dobra pod warunkiem, że nie połamiesz zębatek czekając z remontem zbyt długo...
_________________ "Racing Is Life. Anything that happens before or after is just waiting..."
S.McQueen, Le Mans
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Mar 2007 Posty: 127 Skąd: Zbójno
Wysłany: Wto Cze 26, 2007 10:46
CZesc to jest na bank skrzynia w moim 600 diesel 2x wymienialem raz synchronizatory a potem sie lozyska uwalily i kupilem druga za 700 zl i smigam do tej pory a skrzynie mamy takie same.Te skrzynie sa naprawde wrazliwe i slabe.
Pomogła: 2 razy Dołączyła: 21 Mar 2002 Posty: 16 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Cze 26, 2007 14:49
doktor85 napisał/a:
jaki jest koszt wymiany synchronizatora?
W Roverze, to nie wiem, ale jak kiedyś pytałam o Toyotę, to mi mówili od 700 zł (warszat "no name") do 1200 zł (ASO). Nie licząc kosztu zakupu samego synchronizatora. Podejrzewam, że w Roverze jest ten sam rząd wielkości.
Może faktycznie lepiej kupić całą skrzynkę ? Bo tak na zdrowy rozum, jeżeli daje o sobie znać synchronizator, to prawdopodobnie inne elementy też są już zużyte.
W Toyocie wymieniliśmy olej i dodaliśmy takiego preparatu firmy Wynn's ( www.wynns.pl )
Odnoszę wrażenie, że biegi trochę lepiej wchodzą - nawet 2-kę uda się czasem włożyć bez "przygazówki".
witam jak w temacie temat dotyczy skrzyni biegów w roverku 220SDi z 98 roku, skrzynia zgrzytnie przy redukcji z 3 na 2 bieg ale jak sie jedzie naprawde wolniutko to nie ma takiego zgrzytnięcia, w czym moze być problem ?
Zacznij od zmiany oleju w skrzyni.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Mar 2007 Posty: 127 Skąd: Zbójno
Wysłany: Sro Cze 27, 2007 09:34
wymiana synchronizatora zaczyna się od 300zł a cały komplet nowych oczywiście kosztuje ok.1200zł jak chcesz to zapytaj w sklepie:4340231 to jest ich nr gg zawsze ci pomoga!!!
POWODZONKA!!!
PS:Jeżeli siadł sam sy nchronizator a reszte w skrzyni masz ok. to wymeń co się uwaliło a jeżeli jeszcze coś np. ścięty tryb bo przy takiej jeżdzie zdarza się to to kup drugą skrzynie.Ja dałem 700zł i gwarancja na miechy więc decyzja należy do cebie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum