Wysłany: Sob Cze 30, 2007 15:46 [R214Si '99] Gdzie gazik w Łodzi i okolicach? :)
Udało mi się troszkę zarobić i myślę wreśćie o gazie do autka. Padło oczywiście na sakwencyjną instalację do mojej 200 Macie jakieś doświadczenie z zakładami w łódzi ? Potrzeba mi sprawdzonego i fachowego warsztatu a jak przy tym będzie w miarę tanio to już super
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez piter34 Pią Lip 06, 2007 12:50, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Cze 30, 2007 15:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Maj 2007 Posty: 132 Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Cze 30, 2007 20:06
Myślę, że najbardziej sprawdzonym i niestety najdroższym zakładem jest "Stefanowski", choć są opinie że "woda sodowa uderzyła im do głowy", jeśli chodzi o naprawy i regulacje są na prawdę dobrzy. Coraz częściej słyszę dobre opinie o zakładzie na ul. Polnej. Sam osobiście zakładałem gaz do Clio u Łyżwy w Łasku ,bo u Stefanowskiego nie montują zbiorników pod auto - raczej nie jestem zadowolony, choć od gwarancji się absolutnie "nie migają". W autach firmowych zakładaliśmy w LordGas na ul. Zbąszyńskiej-też nie polecam.
_________________ Wszystko dla ludzi, byle z głową.
To moze wysle rodzicow do stefanowskiego zeby sprawdzili mi cene Chce miec autko juz zrobione na moj powrot wiec dlatego zasiegam tylko porad internetowych
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ale później nie zaszkodzi i tak podjechać żeby sobie mechy autko oblukali i potwierdzili czy aby wybrana przez klienta instalacja będzie pasować. Przynajmniej tak przez telefon radzi miła Pani z tej firmy.
Chcialem kliknac opcje pomogl ale jej nie widze Jakies zmiany na forum ? Cennik sprawdzilem i wyszlo tam ze bede musial zaplacic 4000 Jak cos to mam nadzieje ze warto
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
sprawdzilem i wyszlo tam ze bede musial zaplacic 4000
Dowiadywałem się tam telefonicznie ok. 2 m-cy temu o instalację do 214 Si z kolektorem niemetalowym z 1999 lub 2000 roku (nie pamietam już rocznika - skleroza - za dużo masełka chyba spożywam ) i po kalkulacji przez telefon wzmiankowana już wyżej miła Pani, podała mi cenę instalacji sekwencyjnej na ok. 3.300 zł.
Wg mnie i tak za dużo. Sekwencje obecnie ponizej 3000 można założyc. Kolega do Xary zakładał i zapłacił 2500. Niestety nei wiem dokładnie co to za model, ale jeździ 4-5 m-cy i nic się nie dzieje.
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Lip 05, 2007 20:05
Ja założyłem za 2300 - tzn zakłada się, montaż w ubiegły piątek a do tej pory chłopaki męczą się z ustawianiem map wtrysku czy coś takiego - wiadomo silnik z turbiną ma swoje humory.
Ale co do montażu to złego słowa nie mogę powiedzieć - pełny profesjonalizm, gdyby nie fakt ze nowe przewody są czyste a stare brudne to można by powiedzieć że instalacja i poprowadzone wiązki zostały zamontowane razem z całą resztą w fabryce.
Zakład to wielokrotnie polecany przez użytkownika macieja MIRMAR w Węgrowie 80 km za Warszawą. Ja miałem do tego zakładu 160 km ale wiem że oddałem samochód w pewne ręce.
[ Dodano: Czw Lip 05, 2007 9:09 pm ]
Na ten czas dostałem samochód zastępczy - b.miło z ich strony choć mam nadzieję że przed weekendem odbiorę własny odrzutowiec...
Ktoś już kiedyś pisał, że "nagaz" nie montuje Staga 300 do serii K (z niewiadomych mi przyczyn...). Moim zdaniem to obecnie najlepsza instalacja w kontekście cena/jakość.
Poza tym na stronie masz instrukcję programowania w PDF oraz darmowy soft do instalki (w razie czego jak gaziarze sp&^*&).
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Lip 08, 2007 16:18
Nie wiem jak w silnikach serii k ale u mnie (2.0 turbo ROVER-a) panowie mieli poważne problemy z ustawieniem mapy wtrysków dla instalacji stag 300. Zajęło im tydzień ustawienie wszystkiego ale z efektów na razie jestem zadowolony nawet bardzo - pojawiają sie małe szarpnięcia w zakresie niskich obrotów ale są sporadyczne i na benzynie też dało się czasami je zauważyć. Silnik nie stracił praktycznie nic z swojego temperamentu
Nie wiem dokładnie ale chyba i seria silników T i K mają taki sam lub podobny system sterowania pracą silnika (MEMS) i to on jest główną przyczyną tych wszystkich problemów ale porządne warsztaty poradzą se i z tym a jeżeli ktoś mówi że nie da rady to raczej jest jakimś "szmaciarzem" i bałbym się ryzykować pozostawiając u nich auto.
Panowie, którzy mi montowali instalację bardzo pozytywnie wyrażali się o instalacji stag300 - ich zdaniem to najrozsądniejsza obecnie propozycja. Samochód szefa tego zakładu (mercedes - jakiś coupe z napisem V12 ) też jeździ na stagu.
Nie wiem jak w silnikach serii k ale u mnie (2.0 turbo ROVER-a) panowie mieli poważne problemy z ustawieniem mapy wtrysków dla instalacji stag 300.
Problem raczej leżał w czym innym, bo samo ustawianie mapy polega po prostu na jeżdżeniu gaz/benzyna i manipulacji mnożnikiem. To tego wystarczą elementarne zdolności logicznego myślenia.
Problemem jest takie dobranie ciśnienia reduktora oraz dysz wtrysków, aby linia mnożnika wyszła sensowna. To raczej z tym był kłopot. Fajnie, że sobie poradzili.
BTW Stag 300 to bardzo dobra instalacja.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Wrocilem do Polski i jutro juz osobiscie pojade dowiedziec sie o koszty i na kiedy moga mi zrobic. Sprobuje u stefanowskiego bo to faktycznie dobry i sprawdzony zaklad a do tego robia testy na hamowni:)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Tam Ci powiedzą, że Stag 300 nie zakładają do tego auta (zapytaj dlaczego) i namówią na droższy (i wcale nie jakoś zauważalnie lepszy) Landi Renzo Omegas.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
jakbys zgadl powiedziala mi babka ze nie wszystkie rovery maja sekwencyjny wtrysk benzyny i musza cos tam pomierzyc i dopiero wtedy powiedza mi cene i w ogole w piatek mam podjechac na pomiary
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
jerzu, właśnie u Ciebie jest półsekwencja.
Nie przeszkadza to jednak w montażu Staga 300. Jeżeli stwierdzą, że przeszkadza, to oznacza, że nie potrafią tego zamontować i zestroić (a to o nich dobrze nie świadczy).
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum