Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam..
Mam problem poniewaz spalanie wzroslo bardzo powaznie<dzis padl rekord 6litrow na 65Km>,nie wiem czego to jest wina Moim zdaniem to Lambda , prosze o podpowiedz co do innych przyczyn ,przebieg 157tys do tej pory nie bylo problemow,
p.s jaka lambda <ile przewodow i jaka najlepiej kupic> ?
szukalem ale nie wiem jaki dokladnie silnik rovera odpowiada dla tej hondy
Pozdrawiam!!!
piter34: retusz tematu
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 28, 2010 18:48, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Cze 29, 2007 23:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
a inne propozycje ? bo naprawde sjestem w kropce .. a do mechaniora pojade jak dostane wyplate
[ Dodano: Sob Cze 30, 2007 2:19 pm ]
a inne propozycje ? bo naprawde sjestem w kropce .. a do mechaniora pojade jak dostane wyplate ,o dieslach mam male pojecie
[ Dodano: Sob Cze 30, 2007 3:34 pm ]
czy jest mozliwe ze przez Alternator silnik jest bardzo obciazony ,, poniewaz prawdopodobnie mam rolki skoszone od paska <rolka ociera o cos i wydaje pisk czy to moze byc przyczyna
czy jest mozliwe ze przez Alternator silnik jest bardzo obciazony ,, poniewaz prawdopodobnie mam rolki skoszone od paska <rolka ociera o cos i wydaje pisk czy to moze byc przyczyna
Alternator na pewno obciąża silnik ale może być problem z łożyskiem napinacza lub z pompą cieczy chłodzącej. Może jest łożysko napinacza zatarte - jak jest tylko przytarte wydaje charakterystyczny szum/tarcie/pisk i pasek może się ślizgać. Trzeba poluzować i zdjąć pasek i sprawdzić napinacz. Jak strzeli pasek nie będzie obiegu cieczy chłodzącej - trzeba uważać.
_________________ Pozdrawiam,
Damian
Ostatnio zmieniony przez piter34 Sob Cze 30, 2007 20:58, w całości zmieniany 1 raz
Powiem szczerze ze samochod napotyka opor,,,, cieko mu sie rozpedzac ... wiec moim zdaniem cos go spowalnia
Sprawdź, czy przy toczeniu nie wydaje niepokojących dźwięków tarcia / pisku (z kół) i czy felgi przednich kół - lub tylnych (lub jedna z nich) nie rozgrzewają się nadmiernie. Sprawdź w czasie jazdy hamulec ręczny - czy zaciągnięcie "czujesz" w postaci hamowania auta, czy, wprost przeciwnie, nic się nie dzieje.
A czy wszystko z układem dolotu powiertrza masz OK?? Jeśli chcesz sparwdzić, czy auto nie ma oporów, to po prostu dotknij felgi po przejechaniu kilku, kilkunastu km. Jeśli któraśjest gorąca to jest to podejrzane i do sprawdzenia. NIe sądze, żeby to były wtryskiwacze. Anie zawór EGR. Swoją drogą na ścianie grodziowej nie ma samego zaworu, tylko elektrozawór podciśnienia sterujący zaworem właściwym
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum