Forum Klubu ROVERki.pl :: [r220sd] Mam problem by określic rodzaj silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 12:50
[r220sd] Mam problem by określic rodzaj silnika

proszę o pomoc właścicieli roverów seri 220 sd i sdi
Autor Wiadomość
leon77 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 84
Skąd: Okolice Poznania



  Wysłany: Wto Lip 03, 2007 12:01   [r220sd] Mam problem by określic rodzaj silnika

Mam rovera 220 sd i myślalem o IC . Ale myślalem że to dużo zachodu . Powinien mój silnik wyglądać 220 sd lecz wygląda 220 sdi . Mam pokrywe jak 220 sd lecz cały układ wężyków kabli filtrów jest jak 220 sdi nawed w tej pokrywie silnika nie mam przykręcone na 4 śruby bo tej z prawej strony dołu nie mozna przykręcić bo nie ma do czego . nagłowicy wygląda jak by była na 3 sruby bo ma jeden na srodku do wkręcenia . Prosił bym o zdjęcia 220 sdi z sciągniętą pokrywa silnika moga też być 220 sd ... czy ktoś również z was ma tak . Czy moglibyście mi podać jak mam rozpoznać pompe paliwa elektroniczną o mechanicznej ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lip 03, 2007 12:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Lip 03, 2007 12:46   

Czy masz z przodu 2 duże rury idące do intercoolera?
Sprawdzałeś fizycznie, czy masz IC?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Lip 03, 2007 12:57   

Najlepiej cyknij fotkę swojego silnika to wtedy dostaniesz odpowiedź. Do pompy mechanicznej dochodzi linka od pedału gazu, a do elektronicznej nie.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
leon77 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 84
Skąd: Okolice Poznania



Wysłany: Wto Lip 03, 2007 13:23   

własnie nie ma tych rur i na początku tym się sugerowałem , ale wszystko jest idealnie jak w sdi ułożenie wszystkiego , miło że ktoś ną stop siedzi na forum , zwłaszcza dzięki Brt , zawsze na post odpowie i poradzi

[ Dodano: Wto Lip 03, 2007 2:26 pm ]
mam nadzieje że bede miał czas i wstąpie do klubu , w przyszłośći myślalem o 75 bo mi się podoba ...dzięki tobie też piter34 ,
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Lip 03, 2007 14:04   

Hmmm to znaczy masz elektroniczną pompę i nie masz IC?? bo tak nie bardzo zrozumiałem ;) Mimo wszystko chętnie popatrzyłbym na fotkę :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
leon77 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 84
Skąd: Okolice Poznania



Wysłany: Wto Lip 03, 2007 14:58   

ok ja bede w domu to wyśle , kupiłem go jako sd , IC napewno nie ma , wszystko możliwe że wcześniej gość zmieniał silnik bo w papierach nie miałem numeru silnika ,no ale też dziwne ale to by było za dużo zachodu aby zmienić dokładnie tak samo
 
 
Pyzdra 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 83



Wysłany: Wto Lip 03, 2007 15:13   

Masz jakiś kombinowany silnik z pokrywą od 86 KM. Prawdopodobnie brakuje gumowych rur i bocznej chłodnicy.Silnik ma 105 KM, ale pokrywą zakamuflowane są braki. Obym się mylił
 
 
UncleAllEvil 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 200
Skąd: Bojanowo, Leszno



Wysłany: Wto Lip 03, 2007 22:17   

Raczej nie ma 105KM bo musiałby mieć IC, ten silnik ma po prostu zupełnie inny dolot powietrza. Jeśli nie ma linki od gazu do pompy to ma po prostu 86KM z elektronicznie sterowaną pompą i z pokrywą od wersji 105KM.
 
 
 
leon77 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 84
Skąd: Okolice Poznania



Wysłany: Sro Lip 04, 2007 07:27   

pompe na pewno mam mechaniczną , juz wczoraj gadałem z mechanikiem bedziemy kombinować bede dziś szukał IC od Meganki . Ma ktoś propozycje co do węży ?? ?
 
 
UncleAllEvil 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 200
Skąd: Bojanowo, Leszno



Wysłany: Sro Lip 04, 2007 22:01   

Kup techniczne węże do pneumatyki etc. Kosztują sporo mniej a mają parametry dużo wyższe. Ja do swojego klekota też będę zakładał takie węże do IC.
http://www.tubes.com.pl/
Dobierz tylko średnicę (musi być dość duża, jeszcze nie sprawdzałem dokładnie ile), ciśnienie ~10bar styka (każdy jeden o dużej średnicy da radę) i temp. min. 125C
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Lip 04, 2007 22:07   

UncleAllEvil napisał/a:
Kup techniczne węże do pneumatyki etc. Kosztują sporo mniej a mają parametry dużo wyższe. Ja do swojego klekota też będę zakładał takie węże do IC.
http://www.tubes.com.pl/
Dobierz tylko średnicę (musi być dość duża, jeszcze nie sprawdzałem dokładnie ile), ciśnienie ~10bar styka (każdy jeden o dużej średnicy da radę) i temp. min. 125C


Wielkie dzięki za tego linka, Wujek :) . Sam zamierzam wymienić węża od turbo. Szukałem w necie czegoś takiego i jakoś nie mogłem natrafić na nic specjalnego.
Szacuneczek.
Ostatnio zmieniony przez thef Wto Lip 10, 2007 14:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
leon77 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 84
Skąd: Okolice Poznania



Wysłany: Czw Lip 05, 2007 08:23   

Wielkie dzięki , zaoszczediłeś mi troche czasu ,teraz sie zajme szukaniem IC . Stwierdziłem , że przewody można puścić dołem i nie bede zmieniał nic tylko podłącze aby powietrze przechodziło przez IC i szło do kolektora . Zwiększa się troche obieg więc bede musiał raczej podnieś ciśnienie .
Czy dobrze główkuje czy o czymś zapomniałem , prosze o rade was ( fachowców ) bo ja jak na razie jestem jeszcze laikiem w sprawach samochodowych
 
 
UncleAllEvil 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 200
Skąd: Bojanowo, Leszno



Wysłany: Czw Lip 05, 2007 22:54   

Myślisz dobrze ale ja bym raczej (jeśli da radę) starał się puścić rury górą a nie dołem, a jeśli już dołem to tylko zbrojone węże. Nie chcę nawet myśleć co się stanie z silnikiem w razie pęknięcia węża na dole :(
Daj znać jak ci poszło z podłączeniem węży do silnika i turbo, jestem ciekaw czy da radę bez większych przeróbek. Ja niestety w tym miesiącu nie będę miał czasu na nic :(
 
 
 
leon77 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 84
Skąd: Okolice Poznania



Wysłany: Pon Lip 09, 2007 12:00   

Mam zdjęcia silnika ale mialem problem z jezdnym i do końca mi się nie przegrało .


1 zdjęcie

2 zdjęcie
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Lip 09, 2007 12:12   

Klasyczny SD 86km z mechaniczną pompą :) no i jest ABS ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
leon77 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 84
Skąd: Okolice Poznania



Wysłany: Pon Lip 09, 2007 12:57   

na zdjęciach widziałem inne rozmieszczenie w Sd a podobnie moje wyglądało , na zdjęciu jak sdi .... ale i tak IC bedzie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214i] Poduszki silnika - jak określić stopień zużycia?
tomi83 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Sob Maj 07, 2011 19:52
tomi83
Brak nowych postów [214i]Rodzaj silnika krokowego?
face2 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 15 Pon Mar 05, 2012 19:10
kangaroo69
Brak nowych postów [R25 1.4i 2002r] Weryfikacja silnika i rodzaj rozrzadu
dziubek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sro Mar 17, 2010 11:29
ralfi83
Brak nowych postów [R220SD 98r] jakie uszczelki silnika ?
Lelobass Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sro Cze 23, 2010 20:01
Lelobass
Brak nowych postów [R220SD 98'] Problem z przyspieszaniem.
Nextassy Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Sro Kwi 07, 2010 21:06
Nextassy



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink