Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 84 Skąd: Okolice Poznania
Wysłany: Wto Lip 03, 2007 12:01 [r220sd] Mam problem by określic rodzaj silnika
Mam rovera 220 sd i myślalem o IC . Ale myślalem że to dużo zachodu . Powinien mój silnik wyglądać 220 sd lecz wygląda 220 sdi . Mam pokrywe jak 220 sd lecz cały układ wężyków kabli filtrów jest jak 220 sdi nawed w tej pokrywie silnika nie mam przykręcone na 4 śruby bo tej z prawej strony dołu nie mozna przykręcić bo nie ma do czego . nagłowicy wygląda jak by była na 3 sruby bo ma jeden na srodku do wkręcenia . Prosił bym o zdjęcia 220 sdi z sciągniętą pokrywa silnika moga też być 220 sd ... czy ktoś również z was ma tak . Czy moglibyście mi podać jak mam rozpoznać pompe paliwa elektroniczną o mechanicznej ?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 03, 2007 12:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 84 Skąd: Okolice Poznania
Wysłany: Wto Lip 03, 2007 13:23
własnie nie ma tych rur i na początku tym się sugerowałem , ale wszystko jest idealnie jak w sdi ułożenie wszystkiego , miło że ktoś ną stop siedzi na forum , zwłaszcza dzięki Brt , zawsze na post odpowie i poradzi
[ Dodano: Wto Lip 03, 2007 2:26 pm ]
mam nadzieje że bede miał czas i wstąpie do klubu , w przyszłośći myślalem o 75 bo mi się podoba ...dzięki tobie też piter34 ,
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 84 Skąd: Okolice Poznania
Wysłany: Wto Lip 03, 2007 14:58
ok ja bede w domu to wyśle , kupiłem go jako sd , IC napewno nie ma , wszystko możliwe że wcześniej gość zmieniał silnik bo w papierach nie miałem numeru silnika ,no ale też dziwne ale to by było za dużo zachodu aby zmienić dokładnie tak samo
Masz jakiś kombinowany silnik z pokrywą od 86 KM. Prawdopodobnie brakuje gumowych rur i bocznej chłodnicy.Silnik ma 105 KM, ale pokrywą zakamuflowane są braki. Obym się mylił
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 200 Skąd: Bojanowo, Leszno
Wysłany: Wto Lip 03, 2007 22:17
Raczej nie ma 105KM bo musiałby mieć IC, ten silnik ma po prostu zupełnie inny dolot powietrza. Jeśli nie ma linki od gazu do pompy to ma po prostu 86KM z elektronicznie sterowaną pompą i z pokrywą od wersji 105KM.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 84 Skąd: Okolice Poznania
Wysłany: Sro Lip 04, 2007 07:27
pompe na pewno mam mechaniczną , juz wczoraj gadałem z mechanikiem bedziemy kombinować bede dziś szukał IC od Meganki . Ma ktoś propozycje co do węży ?
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 200 Skąd: Bojanowo, Leszno
Wysłany: Sro Lip 04, 2007 22:01
Kup techniczne węże do pneumatyki etc. Kosztują sporo mniej a mają parametry dużo wyższe. Ja do swojego klekota też będę zakładał takie węże do IC.
http://www.tubes.com.pl/
Dobierz tylko średnicę (musi być dość duża, jeszcze nie sprawdzałem dokładnie ile), ciśnienie ~10bar styka (każdy jeden o dużej średnicy da radę) i temp. min. 125C
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Sro Lip 04, 2007 22:07
UncleAllEvil napisał/a:
Kup techniczne węże do pneumatyki etc. Kosztują sporo mniej a mają parametry dużo wyższe. Ja do swojego klekota też będę zakładał takie węże do IC.
http://www.tubes.com.pl/
Dobierz tylko średnicę (musi być dość duża, jeszcze nie sprawdzałem dokładnie ile), ciśnienie ~10bar styka (każdy jeden o dużej średnicy da radę) i temp. min. 125C
Wielkie dzięki za tego linka, Wujek . Sam zamierzam wymienić węża od turbo. Szukałem w necie czegoś takiego i jakoś nie mogłem natrafić na nic specjalnego.
Szacuneczek.
Ostatnio zmieniony przez thef Wto Lip 10, 2007 14:30, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 84 Skąd: Okolice Poznania
Wysłany: Czw Lip 05, 2007 08:23
Wielkie dzięki , zaoszczediłeś mi troche czasu ,teraz sie zajme szukaniem IC . Stwierdziłem , że przewody można puścić dołem i nie bede zmieniał nic tylko podłącze aby powietrze przechodziło przez IC i szło do kolektora . Zwiększa się troche obieg więc bede musiał raczej podnieś ciśnienie .
Czy dobrze główkuje czy o czymś zapomniałem , prosze o rade was ( fachowców ) bo ja jak na razie jestem jeszcze laikiem w sprawach samochodowych
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 200 Skąd: Bojanowo, Leszno
Wysłany: Czw Lip 05, 2007 22:54
Myślisz dobrze ale ja bym raczej (jeśli da radę) starał się puścić rury górą a nie dołem, a jeśli już dołem to tylko zbrojone węże. Nie chcę nawet myśleć co się stanie z silnikiem w razie pęknięcia węża na dole
Daj znać jak ci poszło z podłączeniem węży do silnika i turbo, jestem ciekaw czy da radę bez większych przeróbek. Ja niestety w tym miesiącu nie będę miał czasu na nic
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum