Mmam rovera 25 2.0 td, jeździł przez jakiś czas normalnie i kilka dni temu zgasł i już nie zapalił. Sprawdziłem czy dochodzi paliwo, sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, immo dział bez zarzutu. Mierzyłem czujnik obrotów wału było 953omy tylko nie weim czy tyle ma być zasilanie do pompy dochodzi, jak kręcxe silnikiem to paliwo jest podawane na wtryski. Pompa to chyba vp30 bosha. Jutro może podepnę go pod kompa może coś pokaże.
Prosze o jakieś porady. Dzięki.
Ostatnio zmieniony przez Brt Wto Lip 03, 2007 20:23, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 03, 2007 20:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Już kilka spraw się rozwiązało rover 25 nie ma wyłącznika IFS, a po drugie sprawdziłem pompe na KTS za pomocą złącza na pompie PSG5 i wywaliło mi dwa błędy regulacja kąta wtrysku i nastawnik. Tak że już wszystko wiadomo trzeba załatwiać nową pompe albo tą spróbować wskrzesić.
To tyle z ciekawostek a może ma ktoś namiary na kogoś z tego typu częściami lub tym sie zajmuje.???????????????????????????
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Sob Lip 07, 2007 07:51
a czy masz dobrze ustawiony kąt na pompie?
bo podobne błędy miał w r25 dieslu mój klient , w komornikach stwierdzili uszkodzoną pompe. przyprowadził do mnie , rozebraliśmy obudowy i okazało się że pasek na pompie przeskoczył i pokazywał kąt 30 stopni he he
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
rtylo u mnie nie pokazywało wogóle kąta jak sprawdzałem wartości rzeczywiste na KTS poprzez sytem obd. A smo połączenie z pompą nie ma takiej mozliwości jak sprawdzenie kąta zapłonu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum