Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam
Wiem ze to było, ale ciekawi mnie jedna rzecz, co do tej kontrolki od ładowania, ostatnimi czasy się wcale nie zapalała i na jakiej zasadzie to działa?? Wiem ze ona pełni funkcje wzbudzenia alternatora, ale u mnie się ona nie świeci jak włączę zapłon, dzisiaj sprawdziłem czy przepływa przez nią prąd do altka i jest wszystko ok. czy może być wina alternatora ze ona się nie świeci?? Ostatnio miałem właśnie z tym problem, bo nie miałem ładowania i co się okazało jak w oncu wróciło ładowanie ze jest na zaciskach akumulatora 13 wolt, co wydaje mi się ze jest za mało co można z tym zrobić??
AndrewS: poprawilem literowke w temacie
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 09, 2011 21:17, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lip 09, 2007 20:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
własnie ze sprawdzałem zarówke i jest dobra a pozatym jak przyłozyłem ten przewód od tej kontrolki co jest przykrecony do altka do masy to sie zaswieciła wiec nie wiem czy altek pada czy tylko regulator
Obstawiam regulator, bo to on odpowiada za zapalenie, albo nie, kontrolki ładowania.
Ewentualnie mogła któraś dioda pójść w altku i reg. nie daje rady z takim prądem.
u Seena w poldoroverze zasniedzialy styki od tej zaroweczki, przeczysc tam dokladnie, wspomniana kontrolka nie bedzie sie palic, gdy brak bedzie kontaktu szczotek z pierscieniami slizgowymi
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum