Wysłany: Wto Lip 10, 2007 10:29 [R200] Moja pierwsza stluczka :(
Witam,
Stalo sie... w poniedzialek rano na mokrej drodze zablokowalem kola hamulcem i auto hamujac zatrzymalo sie na terenowce przede mna. Na terenowce ani sladu i zadrapania, a moj Roverek zgnieciony.
Poratujcie mnie gdzie we Wrocku to dobrze zrobic? Jechac do Gawina, czy on takimi rzeczami sie nie zajmuje? Blacha do prostowania, nie wiem jak przod ramy. Wydaje mi sie, ze samo uderzenie bylo na tyle slabe, ze konstrukcja nie zostala naruszona, ale jestem zalamany i juz fruwaja mi przed oczami zlotowki, ktore poleca na doprowadzenie mojego R do stanu porpzedniego.
Gdzie we wrocku szukac fachowca, ktory zrobi to dobrze i bede mogl zapomniec, ze to auto musialo przez cos takiego przejsc?
Poratujcie ((
---
Zalamany Vit0
_________________ God, root - what's the difference?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 10, 2007 10:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dzisiaj zasiegne jezyka u kogo sie da... planowalem wstepnie wypytac Was i Gawina.
Walkie jaka niesubordynacja.... zalamany jestem qzwa. Ten R to bylo takie moje male "preszyssss" (czyt. precious ). A teraz mam qzwa taki zonk. Mam tylko nadzieje, ze wszystko da sie naprawic zeby bylo git.
nie mam AC
_________________ God, root - what's the difference?
No to zagadaj z emesem, ja poki co odpukac blacharzy nie znam ale u Gawina przeciez tez jest blacharnia.
Zalamanie rozumiem, ja tez bo mojego pimpka juz nie ma. Na szczescie z innych powodow.
Naprawic sie pewnie da, przeciez nie miales czolowki tylko stluczke, spokojnie. Wam mam nadzieje nic sie nie stalo!
Trzymaj sie.
Orson wiesz dlaczego nie szukam w ksiazce telefonicznej? Bo tam nie mam 100% pewnosci co do jakosci. A tutaj wiem, ze informacja jest szybka i pewna. I za to Wam dziekuje
_________________ God, root - what's the difference?
Mialem swoja pierwsza stluczke na parkanie jakiejs posesji
Wczesniej byl kopniak od sarny w blotnik, oraz otarcie sie o znak... ale to detale.
Stluczka byla fajna bo przekosilem zawieszenie, blachy nie polamalem, ale zarysowalem calosc siatka. Teraz po pomalowaniu i zrobieniu geometrii auto mi smiga i juz zapomnialem o tym incydencie Troszke mnie kieszen zabolala, bo tez nie mialem AC.
Wiem co czujesz... tymbardziej, ze nie udalo Ci sie unicknac kolizji z innym autem
Ale nie martw sie... naprawisz i bedzie okej
A spisywales oswiadczenie ? Czy Pan pojechal w swoja a Ty w swoja ?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
A spisywales oswiadczenie ? Czy Pan pojechal w swoja a Ty w swoja ?
Pan chyba nie mial czasu, bo z zona ogladneli zderzak swojego auta i stwierdzili, ze jada dalej. Mieli jedna malutka ryse, a moze nawet nie. Wiec koles nie mial zadnej szkody i dlatego chyba nie chcial nic spisywac, bo nie mial na to czasu.
_________________ God, root - what's the difference?
Orson wiesz dlaczego nie szukam w ksiazce telefonicznej? Bo tam nie mam 100% pewnosci co do jakosci. A tutaj wiem, ze informacja jest szybka i pewna. I za to Wam dziekuje
Powiem bardziej precyzyjnie - ksiazke telefoniczna swojego telefonu komorkowego
I ostatnia uwaga - mamy to szczescie ze Gawin robi po prostu wszystko - elektryka, mechanika, blacharka-lakiernictwo itp. Nie trzeba szukac ludzi roznych specjalnosci a jak trzeba to ma czlowieka takze od klimy
Powiem bardziej precyzyjnie - ksiazke telefoniczna swojego telefonu komorkowego
ok.. teraz kumam
orson napisał/a:
mamy to szczescie ze Gawin robi po prostu wszystko
z tego co do tej pory wiedzialem to Gawin jest wybitnej jakosci mechanikiem... i nie wiedzialem czy zajmuje sie blacharstwem, bo jest to inna dzialka. Dlatego wlasnie pytalem. Fakt, ze ma ludzi od wszystkiego podniosl mnie dzisiaj na duchu Moze nie bedzie az tak zle... Dzisiaj do niego jade, wiec bede wiedzial o ile uszczupli sie moj portfel i jak dlugo R bedzie stal bez jezdzenia....
_________________ God, root - what's the difference?
Moim zdaniem naprawisz wszystko bez problemów. Zgodnie z tym, co ustaliliśmy lakiernika Ci już poleciłem, jeżeli potrzebujesz samochodu jak najszybciej, to mogę też przesunąć zamianę mojego błotnika, żeby Twój Roverek był naprawiony szybciej, zresztą mówiłem już o tym Gawinowi Ten lakiernik jest konkretny, przedstawi Ci kilka wariantów naprawy z dokładnym opisem efektów. Zrobi Ci tak, że nie będzie śladu i szybko o tym zapomnisz.
Bylem wczoraj u Gawina, ale jak mi zrobil wstepna wycene to wyszlo ok. 1200zl, wiec chyba zalapiesz sie na lakiernika przede mna, bo ja na chwile obecna odpuszcze tak na tydzien - dwa. Cale szczescie nic sie tam nie pogniotlo mocno, wiec tylko zderzak i maska do wymiany i przod delikatnie do prostowania. Niestety urwane zaczepy prawego reflektora, wiec i to mnie czeka.
Tak wiec musze jeszcze pare dni zaczekac. Dziekuje wszystkim za pomoc
_________________ God, root - what's the difference?
Za ta cene Violla miala polakierowane dwa zderzaki u siebie oraz wyklepany i lakierowany przedni blotnik. Wiec w Twoim przypadku to chyba dobra cena z wymiana elementow.
A da sie tym autkiem jezdzic?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Wychodzi na to, ze Violla placila od elementu 400 zl.
W cene mialo byc wliczone pasowanie zderzakow, plerowanie drobnych rys itp.
Niestety nie polece nikomu warsztatu w ktorym to robilem
Chyba ze na naszych dwoch roverach sie czegos nauczyli
Samo polakierowanie to jeszcze ujdzie. Kilka niedociagniec, ale jest okej.
Ale spasowanie i proby "oszukania" nas np. poprzez nie przykrecenie swiatel,
zeby ladnie do przodu pasowaly, sa ponizej krytyki.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum