Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Nie wiem czy tak jest we wszystkich Roverach z silnikiem diesla ale w moim gdy wyjdzie sie na zewnatrz auta to czuc spalinami przy zapalonym silniku. Moze wina jakis zuzytych juz filtrow? Co o tym sadzicie? Mam ten samochodzik od niedawna wiec nie wiem gdzie szukac zrodla tego problemu.
Jak odroznic silnik 105 KM od 86 KM?
Chcialem sobie zalozyc chromowana koncowke wydechu tylko ze w dieslu koncowka tlumika patrzy w dol. Czy mozna ja skrocic tak aby szlo zalozyc jakas ladna koncowke?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 28, 2010 19:39, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 11, 2007 21:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Sro Lip 11, 2007 22:00
Wersja 86KM jest bez intercoolera (w oznaczeniu, nie ma i) a poza tym osłona silnika jest mocowana na 4 punkty (105 KM na 3).
Aby założyć końcówki tłumika trzeba oczywiście przyciąć te oryginalne trochę (rób to bez obaw, sam mam takie).
Co do tych spalin, to ciężko stwierdzić. Bardzo czuć czy tylko troszkę? Może katalizator? Może uszczelka kolektora? Może jakiś fachowiec coś doradzi?
Nie czuc tego bardzo ale tez nie trzeba sie specjalnie "skupiac" zeby to poczuc. Pojade z nim na przeglad to moze sie cos dowiem.
Mam jeszcze pytanie odnosnie charakterystycznego pogwizdywania, swistu (nie wiem jak to opisac) podczas przyspieszania? Czy to jest normalne w tych silnikach (diesel 105 km)?
Pomógł: 18 razy Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 306 Skąd: Radom
Wysłany: Sro Lip 11, 2007 22:16
Zrób to tak. Otwórz maskę i nie jakiś twój kolega stanie albo ty a niech druga osoba odpali samochód jeśli zobaczysz dymek tam gdzie kolektor wydechowy to znaczy ze albo uszczelka sie wydmuchała ale sie wydech gdzieś rozkręcił
[ Dodano: Sro Lip 11, 2007 11:18 pm ]
Moją turbinkę z 20 metrów słychać przy każdych obrotach. A na przeglądzie powiedzieli żeby każda była taka jak ta
[ Dodano: Sro Lip 11, 2007 11:20 pm ]
Jeśli kopci na niebiesko to nie dobrze a jak nie kopci to niech sobie świszczy i gwiżdże Byle by moc dawała
_________________ był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Sro Lip 11, 2007 22:22
grz3loo napisał/a:
Mam jeszcze pytanie odnosnie charakterystycznego pogwizdywania, swistu (nie wiem jak to opisac) podczas przyspieszania? Czy to jest normalne w tych silnikach (diesel 105 km)?
Jak wspomniał Adrian, jest to odgłos pracującej turbiny i powiem więcej, wcale nie jest aż taka głośna, golfy mają głośniejszą turbinkę
Nie widzę, żebyś temat poprawił...... to nie jest dużo roboty.
To się może warnem skończyć - to jest jeszcze mniej roboty
Nie rozumiem dlaczego mam go zmienic. Moj post dotyczy glownie tego ze czuc spalinami a dodatkowo zadalem jeszcze 2 pytania. Mam rowniez je umiescic w temacie? Nie chodzi o to ze mi sie nie chce zminic tematu tylko o to ze uwazam ze jest odpowiedni do tematyki tego postu. No ale jezeli inaczej sadzisz to zmienie...
Model w usterkach wpisujemy w nawias kwadratowy i o to Paulowi chodziło. Pozatym wiele osób czyta tylko wybrane posty, więc warto dość dokłądnie wpisać w temat, czego dotyczy reszta posta, a skoro jest kilka pytań to warto dopisać choćby np: "... + inne".
Poprawiłem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum