Marrkus, licze na Ciebie bo jezeli twierdzisz ze osiagi sie nie pogorszyly to zakup 220 Turbo staje sie dla mnie co raz bardziej realny. Nie stac mnie na 15ltr beny na setke, ale gaziu moglbym zalac
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 12, 2007 12:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Marrkus, licze na Ciebie bo jezeli twierdzisz ze osiagi sie nie pogorszyly to zakup 220 Turbo staje sie dla mnie co raz bardziej realny. Nie stac mnie na 15ltr beny na setke, ale gaziu moglbym zalac
O MATKOOOO!!!!! Chcą zabić duszę w Tomcacie i zagazować go!!! To strrraszne
_________________ "Racing Is Life. Anything that happens before or after is just waiting..."
S.McQueen, Le Mans
Wiem, że to profanacja, ale przy moich obecnych zarobkach, to gdybym miał Tomcia, to pewnie też gazik by w nim wylądował. Wolałbym śmigać takim "sprofanowanym" i mieć banana na twarzy niezależnie od pogody, niż niedzielnie wyjechać na przejażdżkę a później tydzień ze smutkiem czekać na kolejną niedzielę No może trochę przesadziłem
tak szczerze nie widzialem jeszcze instalki gazowej ktora nie zabiera km i nie zamula samochodu to jest poprostu wbrew wszytskiemu, druga sprawa to czestrze wizyty w warsztacie i szybsze zlozywanie sie czesci i najwaznijsze to silnik z turbo czyli niestety dlugo juz nie pozyje:/
ps. kolega zalozyl instalke do audi s2 mialo byc taniej pojezdzil rok pozniej sie wysko posypalo mimo ze zwykle te silniczki chodza po 200-300tys. bez gadania:( o pogorszeniu osiagow juz nie mowie:(
Ty Gazofanie!
To ja też się pokuszę o jeszcze odważniejsze stwierdzenie, a co mi tam:
A Quattro? Alfę 1xx GTA? GTV turbo? Type R? Imprezę? Evo? RX7? S2000? Iść dalej?
Mnie się te idee nie podobają...
Wiem, że Tomcatowi turbo może trochę do niektórych z tych aut brakować, ale blisko tej grupy chcę go widzieć
Jak gaz w takim aucie, to tylko podtlenek azotu
Dwa dni temu widziałem białego, perłowego Tomcata z gazem. NIE!
Na szczęście 1.6
A w celu spalenia leję pięknie pachnący przed i po spaleniu płyn, a nie to, na czym gotuję ziemniaki na zupę na kempingu
Hihi! Ale pojechałem sobie z rana
Wszystkich fanów probutogazu na wszelki wypadek przepraszam
_________________ "Racing Is Life. Anything that happens before or after is just waiting..."
S.McQueen, Le Mans
To ja też się pokuszę o jeszcze odważniejsze stwierdzenie, a co mi tam:
A Quattro? Alfę 1xx GTA? GTV turbo? Type R? Imprezę? Evo? RX7? S2000? Iść dalej?
Gdybym miał kasę, to każde z ww. zagazowałbym ciekłym wtryskiem gazu.
Osiągi w górę, spalanie w dół...
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Przy najbliższej okazji dam się przejechać każdemu chętnemu
Zaszkodzić w zasadzie mogę tylko turbinie ale ona po przejechaniu już 170 tyś chyba długo nie pociągnie
Piter... Masa w górę, a osiągi mimo to jeszcze w górę?
Ja już przy dwóch osobach na pokładzie czuję wyraźną różnicę w osiągach na niekorzyść...
A instalka to pewnie waży ze 30 kg...
Jakoś trudno mi w to uwierzyć...
Możesz się podeprzeć jakimiś teoriami/materiałami na Sieci?
_________________ "Racing Is Life. Anything that happens before or after is just waiting..."
S.McQueen, Le Mans
pewnie ze chcesz tuning za pomoca gazu wsadzasz i zwiekszaaja sie osiagi:p hehe
pozatym jaka by to nie byla instalka zamuli autko od 10% w gore i to przy idelanym zestrojeniu:) i ostania najwazniejsza rzecz nastepne 10% i wiecej tracisz na jakosci naszego gazu ktora jest gorzej niz tragiczna:)
Dzięki. Poczytałem. Ciekawostka. Faktycznie wygląda na to, że działa to troszkę jak IC Obniża temperaturę mieszanki.
Pytanie, czy rzeczywiście poprawia to osiągi i to nie na hamowni (brak wpływu wzrostu masy auta), ale na drodze... I jak ze spalaniem, bo jeśli jest większe, to może zamiast tego zmienić mapę wtrysku na bogatszą i wyjdzie to samo a bez gazu... Co prawda drożej...
_________________ "Racing Is Life. Anything that happens before or after is just waiting..."
S.McQueen, Le Mans
własnie Porsche i Ferrari oglosily ze beda teraz priodukowac auta na gaz bo beda szybsze:) co wy na to:)
to jakies bajki zeby tak faktycznie bylo to trzebaby pol silnika przerobic zaczynaja od wtryskow plaika a konczac na wydechu co wiazalo by sie z naprawde duza kasa
gaz jest fajny nie zaprzeczam ale jak dla mnie dla taksowkarzy:/ bo jzu napewno nie do sportu:)
pewnie ze chcesz tuning za pomoca gazu wsadzasz i zwiekszaaja sie osiagi:p hehe
Nieprawda. Instaluję gaz, bo chcę mieć wydawać na paliwo.
dobryziom napisał/a:
pozatym jaka by to nie byla instalka zamuli autko od 10% w gore i to przy idelanym zestrojeniu:)
Nieprawda. Na czym opierasz swoją tezę?
dobryziom napisał/a:
i ostania najwazniejsza rzecz nastepne 10% i wiecej tracisz na jakosci naszego gazu ktora jest gorzej niz tragiczna:)
Jakieś argumenty?
To samo mogę napisać o naszej polskiej benzynie.
Przemek_Docent napisał/a:
I jak ze spalaniem, bo jeśli jest większe, to może zamiast tego zmienić mapę wtrysku na bogatszą i wyjdzie to samo
To nie tak działa Przemku.
Większe spalanie na gazie (za wyjątkiem wtrysku gazu w fazie ciekłej) wynika z jego mniejszej kaloryczności (gaz w fazie lotnej). W mapach wtrysku nic się nie pomiesza (przy dobrze wyregulowanej instalacji).
dobryziom napisał/a:
to jakies bajki zeby tak faktycznie bylo to trzebaby pol silnika przerobic zaczynaja od wtryskow plaika a konczac na wydechu co wiazalo by sie z naprawde duza kasa
A dlaczego niby?
Każdy silnik spalinowy jest przystosowany do spalania LPG.
Wydzielę posty do nowego wątku.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
I jak ze spalaniem, bo jeśli jest większe, to może zamiast tego zmienić mapę wtrysku na bogatszą i wyjdzie to samo
To nie tak działa Przemku.
Większe spalanie na gazie (za wyjątkiem wtrysku gazu w fazie ciekłej) wynika z jego mniejszej kaloryczności (gaz w fazie lotnej). W mapach wtrysku nic się nie pomiesza (przy dobrze wyregulowanej instalacji).
Nie zrozumieliśmy się...
Chodziło mi o to, że jeśli gaz V gen. daje wzrost osiągów w stosunku do benzyny, ale pali więcej, to mogę zmienić mapy wtrysku na bogatsze
i też będę miał wzrost osiągów wraz ze wzrostem spalania bez gazu...
_________________ "Racing Is Life. Anything that happens before or after is just waiting..."
S.McQueen, Le Mans
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum