a o jakie różnice Ci chodzi??
czy o to, że sprężarka ma mniejszą /większą wydajność to chyba są takie same, a przynajmniej podobne (oba silniki są benzynowe i mają chyba podobne obroty wolne i max), a jeśli chodzi o pojemność parownika i skraplacza to nie mam pojęcia ; jeśli chodzi o mocowanie sprężarki to też nie mam pojęcia
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Powinienem to ująć innaczej.
Przekładam do swojego autka silnik z wersji Ti. Problem w tym, że autko, które kupiłem jako dawcę nie posiada klimy. Natomiast mój Roverek takową posiada.
Wiem, że w modelu 620 Ti były montowane klimatyzacje. Zastanawiam się czym one się od siebie różnią (pomijam oczywiście mocowania).
Pytanie - czy powinienem kupić kompletną klimatyzację z modelu Ti, czy wykorzystać podstawowe elementy z mojego auta i dokupić jedynie jakieś detale w stylu rurki, mocowanie do bloku itp.
Co do pytania, to EPC twierdzi, że np. kompresor do Ti jest taki sam jak w dieslu.
Były jednak zmiany kompresorów, tzn. 3 różne:
- do nr VIN AM206293
- od AM206293 do AM246796
- od BM246796
Co do pozostałych elementów to generalnie klima w Ti jest taka jak w turbodieslach.
Różnice kosmetyczne mogą wynikać z nr VIN (ale nie z wersji silnikowej).
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Bo sama konstrukcja silnika (oprócz głowicy oczywiście), jest zblizona i identyczne jest ustawienie elementów osprzętu silnika. Myśle, że najlepiej będzie kupić elementy klimy i powinno dać się poskładać do kupy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum