Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2004
jakis czas temu zostalem posiadaczem 2 letniego rovera45 1.4
w czasie wizyty u mechanika (2 róznych) uslyszalem ze wszystkie rovery tego typu maja fabryczna wade silnika i nalezy szybko bozbyc sie tego zamochodu, w innym przypadku czeka mnie wymiana uszczelki pod glowica, problemy z zaworami.... a dodatkowo alarm polaczony z komputerem w przypadku (czestych) awarii zmusza do wymiany komputera.
nigdy wczesniej o czyms takim nie slyszalem, na Waszym forum rowniez nie ma takich informacji.
czy ktos moze napisac cos na ten temat.
moze to miec znaczenie Rover jest w wersji angielskiej - prawostronny
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 28, 2010 21:55, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lip 16, 2007 17:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
w czasie wizyty u mechanika (2 róznych) uslyszalem ze wszystkie rovery tego typu maja fabryczna wade silnika i nalezy szybko bozbyc sie tego zamochodu, w innym przypadku czeka mnie wymiana uszczelki pod glowica, problemy z zaworami.... a dodatkowo alarm polaczony z komputerem w przypadku (czestych) awarii zmusza do wymiany komputera.
Awarie uszczelek pod głowicą zdarzają się najczęściej w przypadku starszych silników serii K. Poczytaj sobie artykuły z serii HGF na stronie klubowej i przestrzegaj podanych w nich zaleceń.
Co do alarmu, to nie wiem o co tym Panom mechanikom chodziło. Tam jest alarm w jednym module z immobiliserem. Jeżeli masz 2 piloty i kod immobilisera, to możesz spać spokojnie.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
w czasie wizyty u mechanika (2 róznych) uslyszalem ze wszystkie rovery tego typu maja fabryczna wade silnika i nalezy szybko bozbyc sie tego zamochodu,
hamon11 napisał/a:
alarm polaczony z komputerem w przypadku (czestych) awarii zmusza do wymiany komputera.
sTERYD napisał/a:
omijaj takich mechaników, a wszystko będzie w jak najlepszym porządku
Jak zapewne zauważyłeś, Rover to obecnie dość popularne w Polsce autko, znają go już niemal wszyscy mechanicy, no może z wyjątkiem tych twoich dwóch
Nie zachodź już nigdy więcej do nich, bo ci jeszcze auto popsują
Jak poczytasz trochę forum to sam dojdziesz do wniosku, że dużo rzeczy można zrobić przy ROVERkach samemu, bez pomocy tych wszystkich "pseudomechaników", co potrafią naprawiać tylko auta gaźnikowe, a na widok wtrysku i komputera ogarnia ich panika. Poczytaj sobie artykuły na stronie klubowej http://www.roverki.pl/ , tam jest "kopalnia wiedzy" na temat naszych samochodów. Głowa do góry, nie będzie tak źle, w razie kłopotów pomożemy
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
to byli polscy mechanicy - ale mlodzi moze brak wiedzy i doswiadczenia
do irlandzkich nie mam odwagi pojechac - wystarczy mi ze pracuje z Irlandczykami.
troche mnie pocieszyliscie i wyglada na to ze zrezygnuje z poszukiwania nowego samochodu- ten jest fajny!
[ Dodano: Wto Sie 21, 2007 12:42 am ]
jeszcze jedno pytanie.
po powrocie z wakacji okazało się że mam rozładowany akumulator do zera. Zostawiłem włączoną lampkę w kabinie. problem polega na tym że radio (CD-80) żąda odemnie kodu a poprzedni właściciel nie raczył mi go podać.
jak je uruchomić? czy jest to typowe radio montowane w Roverach?
może autoryzowany seris rovera może je odblokowa
licze na waszą radę
pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum