Wysłany: Sob Lip 21, 2007 21:15 [R75] Czujnik ilości paliwa
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam
Koledzy mam taki problem mam 75 w dieslu i dziwnie mi działa czujnik paliwa to znaczy jeżdżę i nic nie ubywa a potem gdy zgaszę i zapale jeszcze raz to dowiaduje sie ze mi sie rezerwa świeci . lub też zapałam mam trochę ponad kółko rezerwy trochę pochodzi zgaszę i zapale i mam więcej ponad tą kropkę co to może być
wczoraj tylko go wyprowadziłem i wprowadziłem do garażu i znów mniej ropy
ale gdy silnik jest rozgrzany pokazuje więcej
pomóżcie co to sie może dziać
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lis 20, 2010 21:32, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lip 21, 2007 21:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
No więc możesz mieć następujące uszkodzenia:
1. haczy ci wskazówka o cyferblat - ale w takim wypadku nawet jak jest w okolicach rezerwy to dioda żółta rezerwy nie powinna sie zapalać. Jeśli raz się zapala a potem bez dolewania ropy jak wskazówka wyżej pójdzie to dioda gaśnie to znaczy że ze wskazówka jest wszystko OK.
2. Uszkodzony czujnik poziomu paliwa (lub jest jakiś niekontakt na dojściu do niego - on jest wkręcony w bak i może się po prostu uszkodził i daje różne opory lub zawiesza sie albo haczy) - potwierdzeniem tego będzie fakt iz komputer powinien podawać różne wskazania odnośnie zasięgu na posiadanym paliwie - zresztą jak wejdziesz w menu diagnostyczne zegarów jest tam testowanie czujnika poziomu paliwa.... Jak tam się dostać ?
Przytrzymaj reset TRIP'a przez kilka sekund tak aby wejść w diagnostyczny tryb... co potem to juz nie pamiętam ale było o tym na FORUM
na szczęście lub niestety wskazówka idzie dobrze sprawdziłem to testem 2.0 macie jeszcze jakieś pomysły czy to po prostu jeden z tych mierników ale nie rozumiem dlaczego gdy jest rozgrzany pokazuje więcej paliwa to bardzo mylące
p.s gdzie mogę znaleźć opis tych wszystkich yyyy tych wszystkich rzeczy w komputerze tzn co jest pod jedynką dwójką trójką itd..
Koledzy jestem nowy więc pewnie zadaje głupie pytania więc zadam kolejne mam 2 błędy pamięci co z tym zrobić jak to odczytać i jak naprawić czy moge to naprawić samemu
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Wto Lip 24, 2007 12:36
kts to urządzenie diagnostycze firmy bosch , a żeby chodził kts to musi być program diagnostyczny też firmy bosch ale nazwywa sie ESITRONIC . Wszystko zależy od obsługującego to urządzenie ale powinien kts zrobić r75
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum