Witam.
Pierwszy raz korzystam z form , może znajdę rozwiązanie na mój problem może dwa problemy
Posiadam Mg TF już 160 ponieważ wymieniłem silnik ze 135 na 160 i pojawił się pierwszy problem centralka z imobilajzerem od 160 ma inne gniazda więc na starej centralce i nowym komputerem samochód nie odpalił o dziwo zapalił na starym komputerze i starej centralce od 135 nowy silnik 160 oczywiście szybko wyłączyłem silnik. Pytanie czy ktoś zna jakiegoś magika który by przekopiował dane imobilajzera na komputer 160. Drugie pytanie czy mogę zamontować turbinę która była zamontowana na silniku 120 MGF rok 2000 moc po turbinie była 168km
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lip 22, 2007 00:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dzięki za zwrotną
Co do centralki i pilota to mam od 160 chodzi o to że centralka nowa 160 km nie pasuje do wtyczek elektrycznych w samochodzie jest inna i chcę użyc starej centralki z nowym komputerem .Kilka informacji dodatkowych MGTF135 rocznik 2004 silnik który nabyłem MGTF 160 rocznik 2004 komputery silnika zewnętrznie się nie różnią gniazda pasują lecz centralki są inne i w MGTF 135 są piloty kwadratowe a w MGTF 160 jest pilot okrągły .
A co do turbiny jest to osprzęt założony w firmie tuningowej BBR-GTi na silnik MGF 120 km
Low pressure turbo conversion (BGLPT 160)
Comprising the following BBR special components:
High temperature cast iron-alloy exhaust manifold.
Hybrid Garrett T25 turbocharger
Revised inlet air box/filter system
Free-flow stainless steel exhaust system with polished, twin rolled edge tailpipes, fitted on to the original cat’.
New electronic engine management system.
Power is raised from a lowly 118bhp to approximately 168bhp (+/- 5%) @ 5,000rpm and torque has been raised from 122lbs ft @ 3,000rpm to 175lbs ft @ 3,250rpm
Pytanie jest takie czy dam radę przełoży to do MGTF 160 jak oczywiście odpali
Co do centralki i pilota to mam od 160 chodzi o to że centralka nowa 160 km nie pasuje do wtyczek elektrycznych w samochodzie jest inna i chcę użyc starej centralki z nowym komputerem .Kilka informacji dodatkowych MGTF135 rocznik 2004 silnik który nabyłem MGTF 160 rocznik 2004 komputery silnika zewnętrznie się nie różnią gniazda pasują lecz centralki są inne i w MGTF 135 są piloty kwadratowe a w MGTF 160 jest pilot okrągły .
Czy liczba pinów w gniazdach tych centralek jest taka sama? Może da się to jakoś przerobić?
Proponowałbym przejrzeć schematy w RAVE (link jest w FAQ technicznym).
MGTF160 napisał/a:
A co do turbiny jest to osprzęt założony w firmie tuningowej BBR-GTi na silnik MGF 120 km
Acha...
Myślałem, że piszesz o seryjnej turbince.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
I tu jest problem liczba pinów jest inna a może masz dostęp do aktualnego programu RAVE , mama nadzieję, że posiadając ten schemat można mój problem ominąć .
Zaczynam dopiero się porusza w rozpoznawaniu elektroniki w moim samochodzie liczę, na jaką kolwiek pomoc na forum klubu .
Każde propozycje rozwiązania mile widziane
ściągnąłem, lecz nie potrafię go otworzyć, pod jakim programem można to zrobić
ściągnąłem, lecz nie potrafię go otworzyć, pod jakim programem można to zrobić
RAVE jest w pliku ISO, czyli pliku obrazu płyty. Możesz go wypalić na płytkę, albo podmontować w jakimś programie, np. Alcohol 52%
Potem cofasz datę na rok 2003 odpalasz plik Tdata.exe
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Dzięki
Program zainstalowałem działa, jednak jest to starsze oprogramowanie i niema schematu nowej wiązki elektrycznej tak czy inaczej coś niecoś znalazłem.
Nie poddaję się mam nadzieję, że jeszcze pojeżdżę w tym sezonie kabrio
Jeżeli coś wpadnie Ci od głowy czekam niecierpliwie na zwrotną.
Turbinę zostawiam na zimę
Pozdro
Właśnie to będę robił teraz próbuję ominąć imobilajzer i go odpalić
[ Dodano: Wto Lip 24, 2007 12:26 pm ]
To jest moje autko
[ Dodano: Wto Lip 24, 2007 12:29 pm ]
To jest moje autko
[ Dodano: Wto Lip 24, 2007 12:30 pm ]
Nie wiem jak dodać zdjęcie
[ Dodano: Wto Lip 24, 2007 12:43 pm ]
nie wiem co się dzieję ale nie widzę wysyłanych moich odpowiedzi
[ Dodano: Wto Lip 24, 2007 12:45 pm ]
teraz widzę
to są moje początki na forum
[ Dodano: Wto Lip 24, 2007 2:02 pm ]
Jak się loguję nie widzę ostatnich mojch wpisów
luggio [Usunięty]
Wysłany: Czw Lip 26, 2007 18:20
a poza zmiana silnika myslales o dalszych przerobkach???
160 KM MGF mial twardsze i obnizone zawieszenie (wiem ze w TF zrezygnowano z gruszek), wieksze tacze i 4 tloczkowe hamulce z przodu, poprawiony wydech, wydajniejszy wentylator i wieksza skrzynke na filtr powietrza (zakladajac ze przy niej zostajesz)
[ Dodano: Czw Lip 26, 2007 7:24 pm ]
i jeszcze jedno choc od ponad 3 lat nie jestem w temacie.
kiedys ludzie kupowiali wersje 120 KM zeby robic modyfikacje silnika (bylo latwiej i taniej bo nie bylo zmiennych faz rozrzadu).
modele VVC stosunkowo nieduzym kosztem i nakladem pracy mozna bylo podkrecic max do 190 KM bez zmiany ECU
jak wyglada sprawa teraz nie wiem, bo jak napisalem na wstepie od dawna nie jestem juz w temacie
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 73 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Pią Lip 27, 2007 09:05 Re: Turbina w MGTF160
MGTF160 napisał/a:
Witam.
Pierwszy raz korzystam z form , może znajdę rozwiązanie na mój problem może dwa problemy
Posiadam Mg TF już 160 ponieważ wymieniłem silnik ze 135 na 160 i pojawił się pierwszy problem centralka z imobilajzerem od 160 ma inne gniazda więc na starej centralce i nowym komputerem samochód nie odpalił o dziwo zapalił na starym komputerze i starej centralce od 135 nowy silnik 160 oczywiście szybko wyłączyłem silnik. Pytanie czy ktoś zna jakiegoś magika który by przekopiował dane imobilajzera na komputer 160. Drugie pytanie czy mogę zamontować turbinę która była zamontowana na silniku 120 MGF rok 2000 moc po turbinie była 168km
a nie lepiej zrobic program pod starego kompa i nowy silnik 160
bo jak zapodasz kompa od 160musisz zdjac immo-->jak sie da, do tego podlaczyc pod stara wiazke-->nie wiem czy nie wiecej kombinacji
a co do zestawu Turbo to da sie to przezucic ale bez problemów raczej sie nie obedzie i napewno trzeba stroic wszytsko od nowa, aa turbo to nie tylko turbosprezarka a wiele innych gartów z tym idacych typu ic,kolektor,zawór upustowy,głowica pod T,uszczelka itd
_________________ ET-14,665 FIAT SC 1.4 16V
ET-16,660 MG ZS 120
160 KM MGF mial twardsze i obnizone zawieszenie (wiem ze w TF zrezygnowano z gruszek), wieksze tracze i 4 tłoczkowe hamulce z przodu, poprawiony wydech, wydajniejszy wentylator i wiekszą skrzynke na filtr powietrza (zakladajac ze przy niej zostajesz)
OK dokładnie to co napisałeś już zrobiłem wymieniłem , męczę się nadal nad ominięciem imobilaizera żeby odpalił na starej centralce z nowym komputerem jak to pokonam to będę zastanawiał się nad dalszymi przeróbkami. Nie jestem pewien co do (wiekszą skrzynke na filtr powietrza) muszę porównać Dzięki
piter34: poprawiłem cytat
[ Dodano: Sob Lip 28, 2007 6:53 pm ]
Cytat:
a nie lepiej zrobic program pod starego kompa i nowy silnik 160
Chcałbym tak zrobić jak napisałeś lecz nie mam dostępu do takich speców inni mówią że nie da się tak lub nie potrafią .MASZ NAMIAR NA TAKICH SPECÓW
Ostatnio zmieniony przez piter34 Nie Lip 29, 2007 11:32, w całości zmieniany 2 razy
luggio [Usunięty]
Wysłany: Nie Lip 29, 2007 01:13
wybacz na wstepnie komentarz ale czy naprawde uzywany TF 160 az tak trzyma na cenie?
zakladam ze musiales kupic tego TFa za grosze plus tanio znalezc graty od TF160 skoro chcialo ci sie w to wszystko bawic
OK, a teraz odnosnie trapiacych cie problemow:
- skrzynka od filtra - ponizej masz link gdzie znajac swoj numer VIN sprawdzisz co miales zamontowane
http://www.mgfcar.de/epc/5808.htm
silnik i wiazka - kiedys pamietam (chyba 2004r.) na angielskim forum historie pewnego Greka. Koles kupil sobie Trophy i postanowil zmienic w nim prawie wszystko - hamulce, hydrauliczny reczny, przerobka zawieszenia, wydech, fotele, lekkie na zamownienie felgi, no i oczywiscie skrzynia, sprzeglo i silnik
kupil nowiutki silnik (ok 240KM) od Power Train Projects. wszystko mialo pasowac tylko wlasnie nie pasowaly wiazki kabli (inne kostki). trwalo to dlugo, objezdzil prawie wszystkich magikow, nikt nie byl w stanie sobie poradzic, koles mial juz kupowac wiazke kabli od innego modelu MGFa) az w koncu znalazl jakiegos speca ktory mu to podlaczyl
pozniej przy takiej mocy nie wytrzymala mu 2 razy i tak juz zmieniona przez Quife skrzynia az w koncu znalazl kogos w Grecji kto przygotowuje skrzynie na wyscigi 1/4 mili i mieli mu to zrobic. co jest z nim i z samochodem teraz nie wiem.
a co do twojego przypadku - jezeli dobrze rozumiem nie zgadzaja sie gniazda - sprobuj pojechac do elektryka zeby poprzepinal ci stare kable pod nowa kostke (jezeli to mozliwe) i najwyzej pozniej podjedz co serwisu, podlacz Testbooka i zaprogramuj immobilizer. chyba polecilbym ten w Babicach bo wiem ze pare MGFow juz serwisowali (nie wiem nic czy robili elektryke)
albo poszukaj odpowiedzi na tym forum
ps.
mam nadzieje ze do zimy uporasz sie z tym problemem i bedzie mozna zrobic jakas grupowa jazde u Wrobla na Bemowie. Po ostatniej wizycie w Polsce widzialem ze przybylo troche tych aut na warszawskich drogach i moze ktos kiedys chcialby sie poslizgac na sniegu (a naprawde jest warto)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum