Jak w temacie. Przymierzam się ostro do wymiany rozrządu. Mechanik wycenił mi części na 500 PLN + 200 PLN robocizna.
Zacząłem grzebać i na allegro wynalazłem taki komplecik (podobno niezłe są podzespoły Gates'a) http://moto.allegro.pl/it...ver_2_0_td.html , który redukuje o kilkadziesiąt złotych planowane wydatki.
Jak sądzicie? Może być ten zestawik oraz czy można kupić gdzieś podobny jeszcze taniej?
I co należałoby niezbędnie zrobić przy okazji rozrządu (chodzi mi o to, że jak już będzie silnik wybebeszony, to te niezbędne rzeczy należałoby zrobić..... chyba)
Dodam, że jestem spłukany więc proszę nie wymyślać niestworzonych historii hehhehehheheh
Będę wdzięczny za sugestie.
brt: dopisałem rocznik w temacie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez Brt Wto Kwi 10, 2007 12:41, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 10, 2007 12:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Zestaw OK. Możesz brać.
Wymień jeszcze przy okazji uszczelniacze wałka rozrządu i wału korbowego (ten od strony paska). A po wymianie warto sprawdzić kąt wtrysku, dlatego dobrze znaleźć mechanika, który w cenie wymiany sprawdzi od razu kąt
Pomógł: 27 razy Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 638 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Wto Kwi 10, 2007 12:50
Brt napisał/a:
Zestaw OK. Możesz brać.
Wymień jeszcze przy okazji uszczelniacze wałka rozrządu i wału korbowego (ten od strony paska). A po wymianie warto sprawdzić kąt wtrysku, dlatego dobrze znaleźć mechanika, który w cenie wymiany sprawdzi od razu kąt
A nie wiesz gdzie i w jakiej cenie są te uszczelniacze?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 27 razy Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 638 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Wto Kwi 10, 2007 13:21
OK. Jak zwykle poczułem się skarcony przez Pitera
Owszem są - ale dla mnie "czarna magia" który wybrać. Przyznacie - dla laika te oznaczenia są potworne, więc proszę o wskazówkę który?
Uszczelniacz wałka rozrządu MG ROVER silnik LUC100220 31.59 PLN
Uszczelniacz wałka rozrządu MG ROVER silnik LUC100290 30.65 PLN
Uszczelniacz wałka rozrządu MG ROVER silnik LZB100271 30.37 PLN
Uszczelniacz wału korbowego MG ROVER silnik AHU2198 59.68 PLN
Uszczelniacz wału korbowego MG ROVER silnik LQX100040 134.41 PLN
Z góry dziękuję
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
OK. Jak zwykle poczułem się skarcony przez Pitera
Owszem są - ale dla mnie "czarna magia" który wybrać. Przyznacie - dla laika te oznaczenia są potworne, więc proszę o wskazówkę który?
Uszczelniacz wałka rozrządu MG ROVER silnik LUC100220 31.59 PLN
Uszczelniacz wałka rozrządu MG ROVER silnik LUC100290 30.65 PLN
Uszczelniacz wałka rozrządu MG ROVER silnik LZB100271 30.37 PLN
Uszczelniacz wału korbowego MG ROVER silnik AHU2198 59.68 PLN
Uszczelniacz wału korbowego MG ROVER silnik LQX100040 134.41 PLN
Z góry dziękuję
Wszedłem do R400, podałem silnik 2.0 105KM, określiłem kategorię "silnik" i wyszło:
Uszczelniacz wałka rozrządu MG ROVER silnik LZB100271 30.37 PLN
Uszczelniacz wału korbowego MG ROVER silnik AHU2198 59.68 PLN
P.S. ja nie karcę, tylko staram się pomagać
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Wrz 2006 Posty: 157 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Wto Kwi 10, 2007 19:02
...jak wszystko powymieniasz to napisz jaki był koszt całej imprezki i u kogo to robiłeś.Pamiętaj,że plany finansowe do rzeczywistych kosztów bywają niekiedy dość rozbiezne.
pozdrawiam T.Z.
_________________ ...pędzą konie po betonie w szarej mgle...
Pomógł: 27 razy Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 638 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Sro Kwi 11, 2007 06:57
tolik napisał/a:
...jak wszystko powymieniasz to napisz jaki był koszt całej imprezki i u kogo to robiłeś.Pamiętaj,że plany finansowe do rzeczywistych kosztów bywają niekiedy dość rozbiezne.
pozdrawiam T.Z.
Pewnie, że powiadomię heh o kosztach planowanych i nieplanowanych ale to za jakiś moment, bo zbieram na razie kasę.
PozdROVka
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Mi w Warszawie zaproponowali 500 zł + VAT za robociznę przy rozrządzie , czy ktoś z Wawki ma doświadczenie gdzie tanio , a dobrze (to sie nie wyklucza) wymienią rozrząd?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Wrz 2006 Posty: 157 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Czw Lip 26, 2007 18:20 rozrząd
...500 PLN za robociznę + VAT to wyjątkowe zdzierstwo. Licząc z materiałami to musiałoby kosztować grubo ponad 1000PLN.A może policzyli Ci łącznie z kółkami rozrzadu ,pompa wody,wszystkie paski i uszczelniacze i napinacze?
_________________ ...pędzą konie po betonie w szarej mgle...
no całośc zawołali 1300 , ale znalazłem też za 200 , ale po tym jak usłyszałme 500 to zastanawiam się nad jakością tego z 200 - to jest LECH AUTO DIESEL :
Adres: Łukiska 6, 04-123 Warszawa
Telefon, faks: 022 610 7956, 605 044 022
jutro jadę tam na rekonensans
acha no i rozrząd jest w 220
a co powiedziecie na ten komplet, szczególnie chodzi mi rolki :
to auto dopiero kupiłem więc chyba lepiej jak wymienie dwa paski + 3 rolki + uszczelniacze ?
oczywiście, że tak będzie lepiej
chciałem tylko zaznaczyć, że pasek rozrządu to podstawa
natomiast nawet zerwanie się paska od pompy wody nie zrobi Ci żadnych szkód
natomiast nawet zerwanie się paska od pompy wody nie zrobi Ci żadnych szkód
opróz tego, że nie pojedziesz dalej Rozsądna cena za robocizne to 200 - 250PLN. Zapytaj w trakcie rekonesansu, cz mają kompa i czy sprawdzą po wymianie rozrządu kąt wtrysku To jst ważna czynnośćKumplowi wymienił "p. Edek" rozrząd a później i tak musiał poginać do warsztatuod diesli na regulację kąta wtrysku, bo silnik pływał na wolnych i pogorszyła się reakcja na gaz przy niższych obrotach.
Pomógł: 27 razy Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 638 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Pią Lip 27, 2007 11:11
Widzę, że odkopano temat.
Więc tak. Kupiłem we własnym zakresie komplet do rozrządu.
Mój mechanik kupił uszczelniacze + uszczelkę pod pokrywę zaworów. Pouszczelniał mi inne drobne wycieki, kupił i wymienił rolkę od osprzętu + pasek wielorowkowy, wymienił płyn w układzie chłodzenia silnika, lekko zmienił kąt wtrysku paliwa (auto stało się bardziej żwawsze - ale wzrosło lekko spalanie - tak mi sie przynajmniej wydaje).
Naprawy były rozłożone w czasie.
Nie licząc kosztów początkowych zakupu zestawu do rozrządu.... koszt całościowy wyniósł okok 550 - 600 PLN. Czyli na razie wydałem ok 1000 PLN na usunięcie najpilniejszych rzeczy.
A w przyszłym miesiącu czeka mnie wymiana oleju i filtrów.
A robiłem i będę robił naprawy u takie prywatnego mechanika (bez działalności gosp.) w Krępie pod Zieloną Górą.
Pozdrawiam
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Witam
Zakupiłem Roverka 420Di 97rok.
Przymierzam sie do wymiany rozrzadu w nim ...
zakupiłem juz 2 paski DAYCO i 3 rolki!
Czy musze cos jeszcze kupił??
Autko było jezdzone w Niemczech...
A czy mozna przestawic podczas wymiany rozdzadu kąty wtrysków??
Ma ktos z was FAQ 420Si??
trudna jest wymiana rozdzadu'??mozna zrobic to samemu??
z gory dzieki za odpowiedz!;)
pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum