ja chcialem na -60 i nie umialem dostac nigdzie takiego zawieszenia jedynie gwint http://cgi.ebay.de/KW-Gew...VQQcmdZViewItem ale jak dla mnie jest to niewykonalne nie posiadam takiej gotowki ewentualnie widzialem jak koles mial -40 za wysoko bylo i uciol o jeden zwoj mozna i tak
Pomógł: 50 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Pon Sie 20, 2007 09:23
Cena kosmiczna odpada również i na moją kieszeń...też czytałem o obcinaniu zwojów tylko czy to aż tak bezpieczne...?? jedni odradzają drudzy chwalą ze wszystko ok
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
jakbym ja obnizyl swojego o jeszcze 2 cm to juz wogole bym nigdzie nie dojechal. moze u Was lepsze drogi sa
odnosnie ciecia sprezyn - kumpel cial juz w kilku samochodach ale z profesjonalizmem i jakakolwiek jakoscia jazdy nie mialo to nic wspolnego.
o co chodzi z tym profesjonalizmem ? bo jak pojechalem do zakladu to powiedzial ze kontowka mi je moze obciac zawsze zostaje zgniatanie w gliwicach jest taki zaklad z tego co sie orientuje to sprezyna najpierw jest rozgrzewana potem dawana na prase i schladzana zeby sie nie odksztalcila ale czy to dziala i jak to dziala nie mam pojecia
chodzilo mi o to ze samochody jezdzily tak jakby kolka byly przymocowane na sztywno do pojazdu. byc moze wina bylo zbyt duze przyciecie ale tego to juz nie wiem. natomiast pewne jest to ze przyciete seryjne sprezyny maja zupelnie inne wlasciwosci niz specjalne odpowiedniki. odnosnie rozgrzewania to wiem ze niektorzy po przycieciu rozgrzewali sprezyne do czerwonosci i wrzucali do wody zeby je utwardzic. ale czy tak "zrobione" mialy wszystkie 4 takie same parametry to szczerze watpie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum