Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 34 Skąd: Bartoszyce NBA
Wysłany: Czw Sie 23, 2007 08:40 [R214i 16V 103 km silverstone] SPALANIE OLEJU
Witam panowie jestem nowy więc się przyłączam oddrazu z pewną poradą jeśli w ogole jest na to jakaś . Otóż od pewnego czasu zrobiłem przejscie na olej mineralny gdzie zalałem castrola 15 W40 ,lecz mało jest to chyba istatne bo chodzi mi konkretnie o to ,że mój roverek strasznie spala olej czesto wrecz musze go dolewac ? ? ma ktoś ten problem ? ? 2 mój problem tyczy sie głośnego hałasowania popychaczy zaworów do puki samochód sie porzadnie nie rozsgrzeje .Czyżby miałbym się zastanawiać nad nowym silnikiem ? mam 11 000 przebiegu ?
Ostatnio zmieniony przez DeeBo Czw Sie 23, 2007 10:06, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sie 23, 2007 08:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witamy i na początek zrypka Przeczytaj ZASADY i popraw swojego posta (przy pomocy przycisku "edytuj")
[ Dodano: Czw Sie 23, 2007 10:00 am ]
Ten olej nie nadaje się do tego silnika Może własnie dlatego hałasują Ci popychacze jak jest zimny?? Czy możesz podać ilość oleju jaką musisz dolewać na np. 1000km??
Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 34 Skąd: Bartoszyce NBA
Wysłany: Czw Sie 23, 2007 09:20
nie wiem jeszcze tego nie zmierzyłem bo co jakis czas dolewam ale musze zmierzyc co radzicie jakis moto doktor lub jaki olej ? ? ? ? co poradzic jeszcze na te popychacze zaworót bo chodzi jak diesel
Popraw temat na zgodny z zasadami
Przejście na mineralny było zdecydowanie błędem,
Hałasowanie zimnego silnika w serii K to częsty objaw i nie jest to żaden problem, tak jak napisał TomC, używanie oleju mineralnego napewno nasila to stukanie.
11000 przebiegu chyba co najmniej jedno zero Ci uciekło (ale 110 000 to i tak zaskakująco nie dużo), no chyba że licznik się już przekręcił
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 34 Skąd: Bartoszyce NBA
Wysłany: Czw Sie 23, 2007 09:54
Sorki ale ja nie w temacie jestem o co wam chodzi z tym tematem .Powiedzcie a zmienie ....teraz wracając do tematu .. moge jeszcze przejsc na tego półsyntetyka nic sie nie stanie ? ? ?co w ogole mi radzicie w tym momencie ?
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 333 Skąd: Warszawka
Wysłany: Czw Sie 23, 2007 10:02
przeczytaj najpierw ZASADYjak zostało ci to już poradzone
co do oleju to pewnie najlepiej będzie wylać stary i wlać 10W40
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Ostatnio zmieniony przez piter34 Czw Sie 23, 2007 11:26, w całości zmieniany 2 razy
Sorki ale ja nie w temacie jestem o co wam chodzi z tym tematem .Powiedzcie a zmienie ....teraz wracając do tematu .. moge jeszcze przejsc na tego półsyntetyka nic sie nie stanie ? ? ?co w ogole mi radzicie w tym momencie ?
Kliknij na słowo "ZASADY" w poście sTERYDa lub wcześniejszym moim, przeczytaj i mam nadzieję zrozumiesz jak ma wyglądać temat posta. Pozatym, czy nie wydało Ci się dziwne, że we wszystkich innych tematach jest wpisany model auta??Nie wiem jak Ty ale ja bym sie nad tym zastanowił...
Wracając do problemu. Na Twoim miejscu zmieniłbym olej i nie wlewał żadnych "doktorów". No i zmierz tą ilość dolewanego oleju. Zakładam, że żadnych wycieków nie masz, silnik chodzi prawidłowo, nie zostawiasz niebieskiego dymku za sobą.
Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 34 Skąd: Bartoszyce NBA
Wysłany: Czw Sie 23, 2007 10:10
ogólnie to mi kopci przyznaje na zimnym to nawet mu gazu nie daje ale ciemny niebieski sie pojawia (ciemny) potem jak juz sie wygrzeje to samoregulatory nawet cichną i nie ma (chyba) dymnu bo nie widze nic w lusterku raczej przy odpalaniu ) wiec mówicie zmienic na 10W40 spowrotem jakaś propozycja jaki ? wlac ? co potem z tymi samoregu;latrowrami chyba nie tylko ja mam problem słyszałem ze wiele osób klekocze im to ciekawe czy wymiana pomoże wszystkich 16 sztuk bo tez słyszałem ze nic nie daje .. ale nie wiem zmienie olej spoko ... dymic napewno nie przestanie i stukac chyba tez nie . JEDEN FAKT ! co chyba stwierdziłem sam : mechanicy proponowali mi wymiene na mineralny ze ucichną stuki -ni9e ucichły jednak sam stwierdziłem ze po zalaniu mineralnego ... chyba zaczą wiecej palić oleju ... ciekawe
[ Dodano: Czw Sie 23, 2007 11:19 am ] Brt, Jak wrzuciłes zdjecie mogłbym ci przesłac swoje bys mi jakos zmniejszył poojemnosc bo nie moge wrzucic
ogólnie to mi kopci przyznaje na zimnym to nawet mu gazu nie daje ale ciemny niebieski sie pojawia (ciemny)
to sprawdź jak wygląda uszczelka pod kolektorem dolotowym i (oby nie ) pod głowicą
DeeBo napisał/a:
wiec mówicie zmienic na 10W40 spowrotem jakaś propozycja jaki ?
tak jakiś dobrej marki nie powinno się nic stać, zwłaszcza że przebieg masz nietragiczny
DeeBo napisał/a:
co potem z tymi samoregu;latrowrami
nic. Przyzwyczaić się i się nie przejmować
Cytat:
Brt, Jak wrzuciłes zdjęcie mogłbym ci przesłac swoje bys mi jakos zmniejszył poojemnosc bo nie moge wrzucic
w swoim profilu masz takie pole jak "avatar" i tam trzeba podać zdjęcie
masz tam tez napisane warunki jakie musi spełniać zmniejszyć sobie możesz nawet w paincie
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 34 Skąd: Bartoszyce NBA
Wysłany: Czw Sie 23, 2007 12:50
Brt, To jak mozeszto podaj mi meila ja wyśle ci dwie fotki ,które chciałbym żebys mi zmniejszył kb .. WE ogole fajnie chłopaki że znalazłem tą stronę z chęcią bym sie wybrał na jakis zlot z wami i pogadał na temat tych sprzetów tylko nie wiem co i jak i kiedy jeszcze nie jestem w temacie moze jak tu troszke posiedze to sie obstukam
w każdym moim poście na dole są 4 guziczki jeden z nich to email
Wyśli te fotki i napisz w jakim celu chcesz je zmniejszyć, tzn. czy masz na myśli Awatar, czy po prostu chcesz umiescić coś na forum.
Wszystkie wiadomosci o spotach znajdziesz w dziale "zloty i spotkania" i pózniej szukaj w Spotach lokalnych, lub Zlotach ogólnopolskich. Tam tez można sie przywitac
Wszystkie wiadomosci o spotach znajdziesz w dziale "zloty i spotkania" i pózniej szukaj w Spotach lokalnych, lub Zlotach ogólnopolskich. Tam tez można sie przywitac
Warto również przeglądać stronę klubową.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 34 Skąd: Bartoszyce NBA
Wysłany: Czw Sie 23, 2007 14:36
słuchajcie
a gdzie mogłbym sie tu że tak powiem osadzic wrzucic swoje fotki mojej gabloty pochwalić się : P
[ Dodano: Czw Sie 23, 2007 3:38 pm ]
mam jeszcze jeden problem ze sprzęgłem ...tak w ogole to łapie mi dopiero od samej góry ale zdązyłem sie do tego przyzwyczaic... chodzi mi wręcz o co o to że jak chcem szybko ruszyć i puszczam gwałtowniej sprzęgło to silnik wydaje taki pisk /piszczenie na krótki moment i nie wiem co to moze byc od jakiegos czasu mi sie to pojawiło
a gdzie mogłbym sie tu że tak powiem osadzic wrzucic swoje fotki mojej gabloty pochwalić się : P
Jeżeli jesteś klubowiczem ROVERKi.pl, to masz prawo posiadać galerię klubowicza na stronie klubowej.
W przeciwnym wypadku zrób fotki auta i podlinkuj np. do fotosik.pl, voila.pl i załóż nowy wątek w kąciku "powitania". Przywitaj się tam ładnie ze wszystkimi i wstaw linki do fotek pomiędzy znacznikami [img]tutaj_link[/img]
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum