Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover 214i 96' spadające obroty
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 13:44
Rover 214i 96' spadające obroty
Autor Wiadomość
pakooo 




Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 23
Skąd: Bojanowo



Wysłany: Pią Sie 24, 2007 16:45   Rover 214i 96' spadające obroty

Witam

Posiadam Rovera 214i i mam następujacy problem a mianowicie podczas zapalania rano lub jak dużej stoi (przed praca 8h) odpala mi bardzo ciężko po czym spadają obroty(dusi sie) i gaśnie .Po ponownym uruchomieniu jest już ok.Może mi ktoś pomóc w z djagnozowaniu tej usterki???
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sie 24, 2007 16:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
TomC 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 710
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Pią Sie 24, 2007 17:49   

Dobrze by było gdybyś przeszukał forum bo było kilka podobnych tematów. :roll:
Mogę Ci podpowiedzieć, że problem może leżeć po stronie silniczka krokowego.
O sposobach sprawdzenia krokowca jest w technicznym FAQ a dokładniej TU
Sprawdź czy działa, przeczyść i daj znać czy pomogło :smile:
 
 
 
bizon9ek 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 129
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Pią Sie 24, 2007 17:59   

Problem może tkwić w 3 miejscach.
1. Zużyta kopułka i palec rozdzielacza - wymiana ok. 35pln (częsta usterka)
2. Zmurszałe kable w/n
3. Nieszczelna cewka zapłonowa - podobny efekt przy wjechaniu w kauże, sylikon i zasmarowac calą cewke
Krokowca też warto sprawdzić

ale na 70% kopułka

pozdro
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pią Sie 24, 2007 18:52   

bizon9ek napisał/a:
Problem może tkwić w 3 miejscach.
1. Zużyta kopułka i palec rozdzielacza - wymiana ok. 35pln (częsta usterka)
2. Zmurszałe kable w/n
3. Nieszczelna cewka zapłonowa - podobny efekt przy wjechaniu w kauże, sylikon i zasmarowac calą cewke
Krokowca też warto sprawdzić

ale na 70% kopułka

pozdro

Do tego można dodać:
Niesprawny czujnik temperatury, padnięta uszczelka pod głowicą, czy zatkany, pęknięty lub odłączony przewód podciśnienia.
 
 
krzych1 




Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 190
Skąd: RLU, Podkarpacie



Wysłany: Pią Sie 24, 2007 19:12   

Witam.
bizon9ek napisał/a:
Problem może tkwić w 3 miejscach.
1. Zużyta kopułka i palec rozdzielacza - wymiana ok. 35pln (częsta usterka)
2. Zmurszałe kable w/n
3. Nieszczelna cewka zapłonowa - podobny efekt przy wjechaniu w kauże, sylikon i zasmarowac calą cewke
Krokowca też warto sprawdzić

ale na 70% kopułka

Tomi napisał/a:
Do tego można dodać:
Niesprawny czujnik temperatury, padnięta uszczelka pod głowicą, czy zatkany, pęknięty lub odłączony przewód podciśnienia.

Wg. mnie koledzy pominęli jeszcze jeden możliwy powód: "zasyfiona" przepustnica, taka praca silnika to klasyczny tego objaw. Możesz spróbować przeczyścić według instrukcji zamieszczonej tutaj: http://www.roverki.pl/article.php?sid=334
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
pakooo 




Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 23
Skąd: Bojanowo



Wysłany: Pią Sie 24, 2007 20:26   Rover 214i 96' spadające obroty

Witam
Rozkręciłem kopułkę i zauważyłem ze styki są zaśniedziałe i chyba są wytarte ponieważ powinny chyba trochę wystawać(chodzi mi o te styki) ,a u mnie są równo z plastikiem.
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pią Sie 24, 2007 20:31   

No to kopułka do wymiany na pewno :)
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Sie 25, 2007 08:35   

Cytat:
No to kopułka do wymiany na pewno :smile:

i palec do pary ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sob Sie 25, 2007 09:51   

Ja bym zasugerował sie postem bizon9ek - wymienił elementy zapłonu: kopułkę z palcem, świece i kable, osuszył porządnie cewkę i zabezpieczył ją przed wilgocią i dla świętego spokoju przeczyścił krokowca i przepustnicę. Wszystko to nie jest ani trudne ani drogie więc nie powinieneś się nad tym nawet zastanawiać. Zresztą te elementy i tak co jakiś czas się wymienia a czynności okresowo wykonuje. Poszukaj w technicznym FAQ na stronie lub w postach archiwalnych co i jak zrobić oraz jakie świece, kable kupić i do dzieła. Jeżeli nie pomoże, będziemy szukać dalej, a robota wykonana i tak się nie zmarnuje :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 200/25/MG ZR] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Sty 24, 2011 18:27
kasjopea
Brak nowych postów [R25/Streetwise] Spadające obroty po puszczeniu gazu
Dudek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 22 Czw Gru 06, 2012 10:14
leszczu
Brak nowych postów [R 200 1.4]Spadające obroty,szarpie przy zmianie biegów
rovik Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sro Lut 02, 2011 14:22
leszczu
Brak nowych postów SOLVED [R214i 96r] Spadające obroty podczas jazdy
pakooo Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 21 Pon Lut 18, 2008 18:45
pakooo
Brak nowych postów [rover 214i] Duże obroty
adinek221 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sro Kwi 10, 2013 15:28
BigBoyPL



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink