W dzisiejszych czasach trudno polecić jakikolwiek warsztat. W moim roverku przy silniku jeszcze nic nie robiłem ale w poprzednich dieselkach korzystałem z "Cenrum Diesela" przy Hetmańskiej 40 i było ok. - teraz nie wiem. Sam rozglądam się za jakimś porządnym warsztatem, który kompleksowo może zająć się roverkiem i ma o nim pojęcie. Przy tej okazji może warto wymienić się uwagami co do warsztatów w Białymstoku i okolicach.
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Sie 27, 2007 15:22
Bardzo dobry pomysł. Jak zajeżdżam gdziekolwiek swoim roverkiem to w pierwszej fazie cmokają bo mają nadziej że to siedzą "bebechy" od accorda i są pewni że dadzą radę a póżniej jak podniosę maskę to tylko jęk i kręcenie głową ...
W ASO Rovera w Białymstoku to o niczym nie mają pojęcia, jak nie pokażesz palcem to nic nie zrobią. Może wyda się to komuś śmieszne ale pierwszym wyznacznikiem dobrego serwisu jest fakt, że po przyjechaniu mechanik bierze klucze i sam wjeżdża na stanowisko uprzednio ZABEZPIECZAJĄ FOTEL PRZED ZABRUDZENIEM!.
no to jeśli uwagi na temat warsztatów w Białymstoku to nie polecałbym warsztatu na ul.Elewatorskiej w Białymstoku (wymienili mi lekko zużyte acz dobre kompletne sprzęgło, a jak się zapytałem czemu to mechanik odpowiedział że kierownik kazał )
W którym warsztacie na Elewatorskiej? Bo tam też jest ASO.
Chyba mówimy o tym samym, na początku po lewej jak się wjeżdża na Elewatorską od wawy. U mnie to sprawa wyglądała tak : podejrzewam że mój egzemplarz gdzieś tam sobie stał na zachodzie dość długo, większość śrub jest skorodowanych i ciężko je odkręcić (sam mechanik tak powiedział) , i sprzęgło nie było padnięte tylko było suche i brudne (dlatego nie wysprzęglało). Więc jak mi padło zaholowałem auto do owego zakładu i mówię że chba padło bo nie wysprzęgla, oni na to że trzeba wymienić , zgodziłem się z nimi gdyż wszystko na to wskazywało że tak trzeba zrobić. Ale gdyby był to GODNY UWAGI warsztat to po wymontowaniu powinni zauważyć że nie ma konieczności wymiany tylko nasmarowanie i wyczyszczenie i byłoby dobrze. Więc moim zdaniem gdybym był w pożądnym warsztacie to nie wydałbym 1000zł na nowe soprzęgło
[ Dodano: Sob Wrz 01, 2007 11:45 am ]
pomyłka jak się wjeżdża od wawy to po prawej
ILEEEEEEEEE
No to deczko przegięli IMHO , no chyba, że platynowe Ci założyli
Co nie zmienia faktu, że i tak naciągnęli Cię na niepotrzebną wymianę, ile by ona nie kosztowała wrrrr
Paul zastanów się co ty mówisz. Komplet sprzęgła kosztuje ok 800 zł to jak za 1000zł z robocizną to nie dużo. A nic nie da się wyczyścić przy sprzęgle i nasmarować. Popatrz czy sprężyny nie są popękane przy tarczy.
Rzeczywiście cena do przyjęcia jak za kompletne sprzęgło. Mówimy o tym samym ASO. Też wymieniałem tam sprzęgło i gdyby nie szantaż, że mogę kupić je taniej to pewnie ogoliliby mnie na kasę.
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Wrz 02, 2007 19:16
Chyba niebawem będę miał okazję sprawdzić warsztat w Wasilkowie. Naprawiamy tam firmowe auta. Zobaczymy jak im pójdzie z rozrządem. Właściciel miał swego czasu R620 i w miarę kumaci pracownicy są. Lakierują też ponoć nieźle i całkiem tanio (maska 300pln inne mniejsze elementy 250pln, oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne podwozia 300pln)
Koniecznie napisz jak poszło. Olej i filtry to warsztatach jeszcze potrafią zrobić ale z rozrządem to już malutki sprawdzian. Najlepiej samemu wiedzieć jak powinno być ustawione aby skontrolować. Powiedz im, że jak się sprawdzą to stado roverków zleci się z okolicy.
Chyba Marrkus nie dojechał na ten warsztat. Znalazłem informację, że warsztat Adako na Horodniańskiej 20 wykonuje sprawdzanie faktycznego przebiegu ale tylko VW TDI.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum