Wysłany: Pon Wrz 17, 2007 20:17 [Honda Accord] Problem z silnikiem
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam,
Wiem że wbiłem się na forum marki Rover ale jestem posiadaczem hondy accord 2.0tdi z roku '96-'97. Akurat ten silnik jest Rovera i niestety na forum hondy niewiele mogli mi pomóc jak do tej pory i dlatego piszę na tym forum bo mam nadzieje że znajdę odpowiedź. Mam problemy ze silnikiem, w czasie jazdy gaśnie mi. Na początku jak się to zaczęło po zgaśnięciu były problemy z ponownym odpaleniem, a zgaśniecie silnika było poprzedzone tym że silnik wchodził na duże obroty tak około do 2500obr/min i "przygazowanie" nic już nie dawało. Myślałem że to może być wina filtra paliwa, ale niestety nie. Po wymianie filtra gaśnie dalej ale już nie ma problemu z odpaleniem. Również zdarza się że w czasie jazdy nagle obroty się zwiększają ale silnik nie gaśnie. Zwiększanie się obrotów i gaśnięcie silnika nie zdarza się zawsze podczas jazdy. Jakieś 2 tyg temu jak jechałem na trasie to na 160 km aż 4 razy mi zgasł samoczynnie i to w czasie jazdy, po prostu go zdusiło. No i niestety gaśnięcie silnika zdarza się już coraz częściej :-( . Ostatnio jak mi gasł to zobaczyłem że zapala mi sie kontrolka "check engine" i później gaśnie. Byłem u mechanika ale niestety nie mógł się połączyć z komputerem.
Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 12, 2011 17:12, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Wrz 17, 2007 20:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Wrz 17, 2007 20:25
Sprawdzenie błędów komputera wtrysku możesz wykonać sam:
http://www.roverki.pl/article.php?sid=420
a potem napisać nam co wyszło.
Troszkę dziwne objawy, ale bardzo częstą przyczyną niedomagań tych silników jest wiązka przewodów idących po obudowie paska rozrządu aż do pompy wtryskowej. Sprawdź szczególnie kostki przy pompie.
[ Dodano: Pon Wrz 17, 2007 21:28 ]
Aha, pierwszy problem to znalezienie tego złącza diagnostycznego. Nie wiem gdzie jest w Accordzie, ale np. w moim 620SDi jest po stronie pasażera za zaślepką w okolicach nóg (zaraz przed drzwiami).
[ Dodano: Pon Wrz 17, 2007 21:30 ]
frodo 1981 napisał/a:
Wiem że wbiłem się na forum marki Rover
Mamy nadzieję, że będziesz zaglądał tu systematycznie (i bynajmniej nie z powodu problemów z autem!!!).
Witam.
Chyba rozwiązałem problem. Najprawdopodobniej przyczyna tkwiła w wiązce kabli która biegnie po prawej stronie silnika, no i jeszcze kable dochodzące do jakiegoś czujnika też były w kiepskim stanie ale niestety nie wiem do jakiego czujnika .
Heh, wiesz co dokładnie to nawet nie wiem w którym to miejscu jest ten czujnik bo tłumaczył mi to przez telefon i nie dosłyszałem ale miał mi wszystko wytłumaczyć jak przyjadę odebrać samochód a jak już przyjechałem to sie gościowi spieszyło no i ja sam zapomniałem sie o to zapytać i on też zapomniał mi o tym powiedzieć .
Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum