Mam nastepujacy problem: po rozgrzaniu silnika obroty na luzie i przy wcisnietym sprzegle rosna do 1,5K - 2K. Jesli do tego dochodzi jazda w korku, zdarza sie przegrzewanie silnika (pomaga wtedy wlaczenie ogrzewania i nawiewu na full). Zdarzaja sie tez problemy z odpaleniem, silnik nie zapala, czuc zapach benzyny (2-3 razy w ciagu ostatnich kilku dni).
Sytuacja z podwyzszonymi obrotami nie jest stala - czasami rosna, czasami spadaja, czesto od normalnego na jalowym biegu poziomu podskakuja do 1,5K, by za chwile znow opasc
Przejrzalem ten dzial i znalazlem porade przejrzenia tego opisu: http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#93
Sek w tym, ze elementy ukladu zaplonowego (kopulka, palec, kable i cewka) byly wymieniane kilka dnia temu (Lodz, warsztat na ul Starorudzkiej).
Z gory wdzieczny za sugestie i podpowiedzi
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 18, 2007 09:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mi to bardziej wyglada właśnei na problemy z krokowcem i przepustnicą, tym bardziej, że już wymieniłes elementy układu zapłonowego.
Podzielam opinię. Moim zdaniem winny jest raczej silnik krokowy.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
goral [Usunięty]
Wysłany: Wto Wrz 18, 2007 14:27
@brt, @piter34 - dzieki. Przeczytalem ten artykul na stronie klubowej, sprobuje zabrac sie za to sam, jak nie dam rady, to zlece zaprzyjaznionemu mechanikowi, w kazdym razie dam znac czy pomoglo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum