wróciłem z przeglądu i okazało się że nie ma praktycznie hamowania na tył a zwłaszcza lewe koło, hamulce bębnowe z ABS, ręczny jak najbardziej sprawny,od czego zacząć aby to zrobić ale się nie narobić
SPAMU¦
Wysłany: Pią Wrz 21, 2007 17:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
hmmmm rozdział jest, ale myślę, że od razu by to zostało odkryte Wystarczy spojrzeć na stan płynu hamulcowego, żeby potwierdzic lub wykluczyć uszkodzenie rurki
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
płyn jest ok, poziom cały czas na max,jeśli kończyły by się szczęki to ręczny zatrzymywal by rolki na diagnostyce a nożny nie?fakt bez rozbiórki kół się nie obejdzie,co do szczęk to jakies 4 miesiące temu sprawdzałem ich stan -były jeszcze w porządku
Pomógł: 96 razy Dołączył: 08 Sie 2007 Posty: 895 Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pią Wrz 21, 2007 19:48
na początek ściagaj bęben i sprawdz czy cylinderek nie jest zapieczony....
herc WD-40 nie nadaje sie do tego bo szybko wysycha..... a cylinderek jak jest zapieczony to trzeba go rozebrać.......
a tak na marginesie:
"Przednie koła nowego Rovera serii 200 wyposażone są w hamulce tarczowe, tylne zaś w bębny. Układ hamulcowy hydrauliczny, dwuobwodowy. ABS (Anti-lock Braking System) występuje jedynie jako opcja. Jeśli egzemplarz jest wyposażony w ABS to zarówno z przodu jak i z tyłu występują hamulce tarczowe."
Albo jestem glupi albo czegoś tu nie rozumiem ABS z tarczowymi więc jak piszesz ze masz bębny i ABS.....
Ostatnio zmieniony przez Chester Pią Wrz 21, 2007 19:51, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 96 razy Dołączył: 08 Sie 2007 Posty: 895 Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pią Wrz 21, 2007 20:18
Mniejsza z tym czy z ABS czy nie...... w każdym razie musisz ściągnąć bęben i sprawdzić cylinderki.... na moje oko to na 99% będą zapieczone..... i będziesz musiał je rozebrać i przeczyścić może nawet powymieniać gumki....
Pomógł: 18 razy Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 306 Skąd: Radom
Wysłany: Pią Wrz 21, 2007 20:24
W naszej hulajnodze był to taki problem jak u ciebie to było to:
1. Zapieczone 2 tłoczki od klocko trzymacza które zostały od pieczone palnikiem plazmowym
2.. Porządne odpowietrzenie układu hamulcowego
3. I test na szutrze
_________________ był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum