Wysłany: Nie Wrz 23, 2007 17:44 [R620] Cieknie olej
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam, mam wyciek oleju z rurek idących od filtra oleju do bloku (lub chłodniczki oleju). Tam są dwie rurki fabrycznie zakuwane z wężem i na tym łączeniu cieknie oraz w miejscu wkręcenia w blok silnika. Gdzie mogę dostać takie rurki ? Widzę, że są tu forumowicze z okolic Leszna i Głogowa, ja jestem ze Wschowy, więc może ktoś ma namiary w okolicach naszych miast na szroty z częściami do Roverków? Będę wdzięczny za wszelkie informacje
Cieknie mi też ze wspomagania, prawdopodobnie z pompy, ale to jeszcze muszę dokładnie sprawdzić, czy gdzieś w naszych okolicach ktoś może zajmuje się uszczelnianiem pomp wspomagania?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 10, 2011 23:50, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Wrz 23, 2007 17:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
O rurki i węże hudrauliczne możesz zapytać w Lesznie, ul. Niepodległości, firma Techmak. Pewnie coś Ci wykombinują - dorabiają praktycznie wszystko do hydrauliki ciśnieniowej. Niestety, pompy raczej Ci nie naprawią
o ile pamietam to w Osieku za Lubinem w stronę Prochowic, ale kontaktu nie mam. Pozatym jest jeszcze w Krobii (Jarosław Fabijańczyk) - szukaj w dziele częścii warsztaty na stronie Klubowej
Skiba, z tych przewodów kapie olej, niby mało ubywa, ale zawsze pod autem jest plama, a własciwie dwie; jedna z tych przewodów a druga z pompy wspomagania, która też jest jednak do wymiany. Jeszcze jedno, wiesz może o jakimś warsztacie, w którym dobrze robią Roverki, konkretnie mam też zawieszenie do roboty, bo jak jadę po dziurach (których u nas nie brakuje), to bardzo stuka. A może ktoś też wie, czy można jakoś naprawić przekładnię kierowniczą, bo z lewej strony jak trzymam za drążek kierowniczy a druga osoba kręci kierownicą to czuję bardzo mocne stuk i jest duży luz.
Pomógł: 27 razy Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 638 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Pon Wrz 24, 2007 17:26
Skiba napisał/a:
Najbliższe szroty - mi znane - to okolice Sulechowa i Zielonej Góry, podobno w okolicach Lubina też jest jeden ...
A na którym szrocie w Zielonej widziałeś Rovery bo ja byłem w Raculi i facet zrobił oczy jak ping-pongi jak zapytałem o części do Rovera
W Sulechowie korzystałem z części rozbieranych z anglików. namiary podawałem wielokrotnie... ale nie pamiętam czy mieli 600tkę (400tki na pewno).
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 31 Sty 2006 Posty: 134 Skąd: Góra Kalwaria
Wysłany: Pon Wrz 24, 2007 18:22
Michał S. napisał/a:
Skiba, z tych przewodów kapie olej, niby mało ubywa, ale zawsze pod autem jest plama, a własciwie dwie; jedna z tych przewodów a druga z pompy wspomagania, która też jest jednak do wymiany.
Moze zamiast wymiany pompy rozejrzysz sie za kims kto regeneruje. Ja mialem kiedys problem z pompa wspomagania w dawnym Nissanie Laurerze do ktorego czesci sa trudnodostepne wiec znalazlem goscia (piaseczno k Warszawy) regenerujacego. Za chyba 150zyli zregenerowal (o ile dobrze pamietam bo to 3 lata temu robione bylo. druga opcja to 400zl - jedno z dwoch bo musialem zlecic robote pompy i rozrusznika i nie pamietam co za co). I wszystko pieknie chodzilo po regeneracji.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum