Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Witam, mam takie pytanie; czy jest jeden rodzaj pompy wspomagania w silnikach SDI 2,0 105 KM niezależnie od modelu auta? Konkretnie mam do wymiany taką pompę w swoim aucie (cieknie) i spotkałem sie z opinią, że w modelach 200, 400, 600 z tymi silnikami jest jeden rodzaj pomp a żnów inni twierdzą, że są rózne typy pomp?
I druga sprawa dotycząca przekładni kierowniczej. Może ktoś też wie, czy można jakoś naprawić przekładnię kierowniczą, bo z lewej strony jak trzymam za drążek kierowniczy a druga osoba kręci kierownicą to czuję bardzo mocne stuki i jest duży luz. Czy można to zrobić? Ciekawe też, czy przekładnia z wersji angielskiej różni się od tej z wersji prawostronnej (to w razie gdybym jednak musiał wymienić całą przekładnię).
Proszę o odpowiedzi osoby zorientowane, bo będę musiał chyba zamawiać na Allegro, a nie chciałbym kupić niewłaściwych części. Z góry dziękuję!
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 10, 2011 15:38, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Wrz 24, 2007 17:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wg. mnie różnica może występować raczej pomiedzy pompami wspomagania dla wersji z klimatyzacją lub bez niej. Niestety nie jestem w stanie tego teraz sprawdzić.
Co do układu ierowniczego, to może masz luz na "jabłku" i cały drążek do wymiany, a nie od razu przekładnię. To można sprawdzić zdejnując gumową osłonę i wtedy powinno być widać.
Z tego co zauwazyłem róznica w pompach jest.Pomimo tego ze wyglądają tak samo róznią się tyłem(mocowaniem do bloku), niektóte bloki silników sa z większymi garbami pod mocowanie właśnie tej pompy.To takie moje spostrzezenie , ale głowy nie dam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum