Wysłany: Pią Wrz 28, 2007 08:36 [R620] Pytanie o szyby elektryczne proszę o pomoc
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Witam jestem nowym posiadaczem roverka 620 sdi czytalem forum i nieznalazlem odpowiedzi wiec pisze .Od dwoch dni gdy na zewnatrz jest dosc zimno i szyby sa zaparowane prubujac otworzyc szybe pasazera slysze ogromny trzask (jakby jakies zebatki przeskakiwaly)i szyba otwiera sie bardzo powoli natomiast jak przejade troche i szyba sie wysuszy wszystko jest ok szyba idzie szybko trzaskow brak
2.Gdzie jest umieszczona centralka, szyb padl mi modul domykania i niedomyka mi tylnej szybki
3.gdzie znajduje sie sterownik poniewaz piszecie tu o osiagach waszych roverkow i ja jestem mocno zdziwiony co do perdkosci max na belgijskiej autobanie 235km/h obroty okolo 5000rpm spalanie przy sredniej 140 150 7,8 l/100km. Autko kupilem od dziadka ktory jezdzil nim od poczatku wiec zadnego chipa tam niewstawial pytalem bo jestem z nim w kontakci.e
4. jak zdjagnozowac czujnik parkowania (dokladnie chce sprawdzic czy wszystkie dzialaja)
mam 4 czujki z tylu
przepraszam ze sie rozpisalem
a i gdzie moge dostac reparaturki blotnika i czesci progu lewy i prawy tyl
Czy znajdzie sie ktos kto pomorze dzisiaj rano otwierajac szybe zaczela opadac od tej scietej strony a tyl zostal opuszczony tylko jakies 5 cm co robic chciasz jakies minimum przed rozkreceniem tapicerki i rozbebeszeniu na czesci pierwsze silownika
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 11, 2011 15:00, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Wrz 28, 2007 08:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 6 razy Dołączył: 22 Mar 2007 Posty: 139 Skąd: Brzeg Dolny/Wrocław
Wysłany: Sob Wrz 29, 2007 22:54
witam
jeżeli chodzi o tą szybę pasażera to najprawdopodobniej ukruszyło się kółeczko, które chodzi w prowadnicy mechanizmu elektr. szyb, u mnie było to samo z szybą kierowcy, opuszczała się krzywo i trzeba było jej pomagać żeby domknęła się prosto i strasznie strzelało coś w mechanizmie, musisz zdjąć obicie drzwi i zobaczyć co sie stało, jeżeli problem leży w tym kółeczku to wystarczy wyjąć cały mechanizm i dać jakiemuś tokarzowi, żeby wytoczył takie same kółeczko, lub kupić cały mechanizm, czasami pojawia się na allegro.
Przy zdjętym obiciu polecam przesmarowanie gumowych prowadnic szyby smarem silikonowym, szyba będzie chodzić o wiele płynniej.
Witam ,mówie powaznie jak jechałem do zabrza na A4 jechalem w granicach okolo 30min 200-210km/h niestety na naszych autobankach bezpiecznie niemozna sie rozpedzic i zwalnialem ale jak wracalem z belgi po kupnie roverka musialem sprawdzic jego mozliwosci i tak jak pisa;em 235km/h i obroty kolo 5000 jechalem w nocy z bratem i kolega i oni potwierdzili ze przy 210 zaczolem im uciekac wiec licznik nieoszukiwal temp rzeciwiscie podskoczyla ale byla w normie z predkoscia 235 km/h jechalem okolo 10 min potem na parking na kawke oczywiscie ostudzilem na roboczo turbinke i po 5 min dopiero wylaczylem silnik a z roverka jestem super zadowolony ,niestety dalej niemoge zlokalizowac automatu do zamykania szyb po zamknieciu dzwi i gdzie znalezc reparaturki blotnikow
ale jak wracalem z belgi po kupnie roverka musialem sprawdzic jego mozliwosci i tak jak pisa;em 235km/h i obroty kolo 5000 jechalem w nocy z bratem i kolega i oni potwierdzili ze przy 210 zaczolem im uciekac wiec licznik nieoszukiwal temp rzeciwiscie podskoczyla ale byla w normie z predkoscia 235 km/h jechalem okolo 10 min potem na parking na kawke
Niezbyt rozwaznie.
Osiagnoles ta predkosc na prostej drodze, czy bylo lekko z gorki?
jarekft napisał/a:
i gdzie znalezc reparaturki blotnikow
Wystarczy wejsc do dzialu "sprzedam" . Tam sie koledzy reklamowali rozbieranymi 600-kami
jarekft napisał/a:
niestety dalej niemoge zlokalizowac automatu do zamykania szyb po zamknieciu dzwi
Nie ma go, bynajmniej fabrycznie. Sa tylko prezlaczniki, kabelki i silniki. Jezeli ci sie jakas szyba nie domyka, to winny jest mechanizm podnoszenia, natomiast jezeli chodza ciezko , to musisz przesmarowac prowadnice szyb(nie mylic z prowadnicami mechanizmow) olejem slikonowym i po sprawie
jarekft napisał/a:
4. jak zdjagnozowac czujnik parkowania (dokladnie chce sprawdzic czy wszystkie dzialaja)
Na wylaczonym silniku, a wlaczonym pradzie, wlaczyc wsteczny bieg, stanac z boku samochodu i kolejno zakrywac czujniki
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez Brt Pon Paź 01, 2007 08:35, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum