Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420] Potrzebny fachowiec od roverków
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420] Potrzebny fachowiec od roverków
Autor Wiadomość
wertetab 



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 30
Skąd: Bogatynia



  Wysłany: Sro Paź 03, 2007 17:23   [R420] Potrzebny fachowiec od roverków
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam,
czy ktoś może polecić dobrego mechanika od roverków z okolic Zgorzelca (dokładnie Bogatynia) :sad:
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Gru 29, 2010 23:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Paź 03, 2007 17:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Paź 03, 2007 18:55   

nie stety nie pomogę w doborze fachowca z tych okolic, ale może opisz co się stało z Twoim R i jakoś się rozwiąże ten problem. Pozatym od czego ma być ten fachowiec silnik, zawieszenie, blacha, elektryka??
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
wertetab 



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 30
Skąd: Bogatynia



Wysłany: Sro Paź 03, 2007 19:12   

Mojego roverka posiadam dopiero od tygodnia ( nawet jeszcze go nie zdążyłem zarejstrować), problem tkwi w mokrym silniku od spodu. Góra jest suchutka. Przy kupnie widziałem że jest jakaś plama na dolnej osłonie silnika (większość roverków które miałem okazje oglądać do "kupna" miała podobny problem). Dziś odkręciłem obudowę i jest dość mokro, z kąt wyciek? - nie wiem, w sumie przyczyn może być wiele.
Mam nadzieje że to nic poważnego, ale i tak się ciesze z mojego wymarzonego R420.
Dzięki za zainteresowanie, może jakieś wskazówki?
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Paź 03, 2007 19:20   

łeeeee taki drobiazg :D w którym mniej więcej miejscu jest ta plama. Wytrzyj wszystko, pojeździj kilka dni bez osłony a później popatrz gdzie jest mokro i skąd leci i napisz, to powiemy co z tym fantem zrobić ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
wertetab 



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 30
Skąd: Bogatynia



Wysłany: Sro Paź 03, 2007 19:23   

Dzieki za pomoc tak zrobie, napewno się odezwe
 
 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Paź 03, 2007 19:29   

wertetab napisał/a:
...może jakieś wskazówki?
wydaje mi się, że Twoja właśnie głowa w tym by obejrzeć i spróbować zlokalizować wycieki ... nie jest raczej trudną sprawą zobaczyć w którym miejscu się zaczyna ta "brudna plama", a gdzie dotychczas było czysto
jednakże najbardziej strategiczne miejsca wycieku olejów to:
- łączenie skrzyni biegów i silnika (uszczelniacz tylny wału korbowego silnika lub uszczelniacz wałka sprzęgłowego skrzyni biegów)
- półosie napędowe (uszczelniacze półosi w skrzyni)
- uszczelka pokrywy zaworów
- uszczelniacze wałka rozrządu
więcej wycieków nie pamiętam, za wszystkie serdecznie żałuje, a o opisanie kolejnych miejsc wycieków poproszę kolegów :mrgreen:
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
wertetab 



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 30
Skąd: Bogatynia



Wysłany: Sro Paź 03, 2007 19:32   

Pojeździmy, zobaczymy :idea:
raz jeszcze dzięki
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Paź 03, 2007 19:33   

giewu napisał/a:
więcej wycieków nie pamiętam, za wszystkie serdecznie żałuje, a o opisanie kolejnych miejsc wycieków poproszę kolegów :mrgreen:


Prosze bardzo :P
- dwa wężyki przesyłające olej z okolic filtra do chłodnicy oleju ;)
- turbina
- nieszczelności w wężach intercoolera
- uszczelniacz wału korbowego od strony paska rozrządu

:mrgreen:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
wertetab 



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 30
Skąd: Bogatynia



Wysłany: Sro Paź 03, 2007 19:36   

Strach się bać :shock:
 
 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Paź 03, 2007 19:40   

wertetab napisał/a:
Strach się bać :shock:
tu się nie ma co bać , tu trzeba uszczelniać :mrgreen:
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
wertetab 



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 30
Skąd: Bogatynia



Wysłany: Sro Paź 03, 2007 19:41   

hehe, no tak :oops:
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Paź 03, 2007 19:52   

ale masz wymienione potencjalne miejsca wycieków ,co nie znaczy, że wszstkie przeciekają ;) :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
wertetab 



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 30
Skąd: Bogatynia



Wysłany: Sro Paź 03, 2007 20:01   

Dzięki, pozdrawiam
 
 
 
Wazzabii 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 176
Skąd: Piła/Poznań



Wysłany: Sro Paź 03, 2007 23:33   

ja mam wyciek niby z okolic turbiny...

co radzicie?
przebieg 190k km


co o tym myslicie? czy turbo ma juz swoje za soba i czeka mnie regeneracja?

czy wystarczy tylko nowa uszczelka i bedzie ok?

jak mozecie to podajcie jakas wycene tej naprawy (tj. czesci + usluga _



p.s.

gdzie moge sprawdzic poziom oleju w skrzyni ?


furka jak w opisie R420SDi 98'
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Paź 04, 2007 00:12   

Wazzabii napisał/a:
ja mam wyciek niby z okolic turbiny...

jak duży?? tylko spocone, czy już kapie??
regeneracja pomiędzy 700 - 1000PLN.

Wazzabii napisał/a:
gdzie moge sprawdzic poziom oleju w skrzyni ?

było "n" razy na forum, a opis jest też w technicznym FAQ na stronie klubowej od hasłem [R65]. skrzynia co prawda inna ale sposób i miejsce położenia otworów identyczne.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
wertetab 



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 30
Skąd: Bogatynia



Wysłany: Czw Paź 04, 2007 17:29   

dzisiaj przyjrzałem się trochę lepiej i juz prawdopodobnie wiem z kąt wyciek, jutro rzucę jakieś fotki to może uda nam się coś lepiej ustalić.
Mam jeszcze jedno pytanie, po czym mogę poznać że mój roverek ma ABS, gdzie mam szukać pompy ABSu. Czy ona powinna być przy serwie?
 
 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Paź 04, 2007 17:36   

wertetab napisał/a:
...Mam jeszcze jedno pytanie, po czym mogę poznać że mój roverek ma ABS, gdzie mam szukać pompy ABSu. Czy ona powinna być przy serwie?
po pompie wspomagania hamulca w komorze silnika, po pierścieniach ABS na kołach lub po gwałtownym wciśnięciu pedału hamulca na śliskiej (mało przyczepnej) nawierzchni ... jeśli masz ABS to podczas gwałtownego hamowania na sliskiej nawierzchni poczujesz "tupanie" w pedale hamulca ... naocznie pompa obrazek poniżej ;)
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
Ostatnio zmieniony przez giewu Czw Paź 04, 2007 19:00, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
wertetab 



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 30
Skąd: Bogatynia



Wysłany: Czw Paź 04, 2007 17:49   

Nie widzę takiej pompy u siebie, ale w R420 może gdzieś to na dole zamontowali, dzięki za pomoc, jutro jak będzie jaśniej lepiej się przyjrzę

[ Dodano: Czw Paź 04, 2007 19:00 ]
A morze ktoś wie gdzie w R420Di powinna się znajdować ta pompa??
 
 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Paź 04, 2007 18:57   

wertetab napisał/a:
...A morze ktoś wie gdzie w R420Di powinna się znajdować ta pompa??
poniżej masz obrazek motoru z ROVERka 420 SDI ... umiejscowienie raczej takie samo jak w 420Di
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
wertetab 



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 30
Skąd: Bogatynia



Wysłany: Czw Paź 04, 2007 19:16   

A co koledzy powiecie na to, znalazłem te ogłoszenia i zdjęcia na otomoto i we wszystkich przypadkach pisze że ABS jest, ale pompy nie widać?

http://otomoto.pl/index.p...how&id=C3248482

http://otomoto.pl/index.p...how&id=C3385205

http://otomoto.pl/index.p...how&id=C3477373
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] Potrzebny fachowiec od diesel-a
1970lysy Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Wto Sty 15, 2008 20:24
Brt
Brak nowych postów [R400] Potrzebny fachowiec z wawy
macenty27 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pon Paź 08, 2007 19:27
thef
Brak nowych postów [R420] Pilna sprawa - potrzebny sworzeń dolny x 2
greg_888 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sob Mar 14, 2009 10:18
Gość
Brak nowych postów [416Si] Potrzebny schemat
Jigga21 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pią Wrz 13, 2013 17:12
Jigga21
Brak nowych postów [MG ZS 120] Potrzebny wentylator klimatyzacji
Markoni Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Kwi 05, 2020 23:10
Markoni



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink