nie stety nie pomogę w doborze fachowca z tych okolic, ale może opisz co się stało z Twoim R i jakoś się rozwiąże ten problem. Pozatym od czego ma być ten fachowiec silnik, zawieszenie, blacha, elektryka??
Mojego roverka posiadam dopiero od tygodnia ( nawet jeszcze go nie zdążyłem zarejstrować), problem tkwi w mokrym silniku od spodu. Góra jest suchutka. Przy kupnie widziałem że jest jakaś plama na dolnej osłonie silnika (większość roverków które miałem okazje oglądać do "kupna" miała podobny problem). Dziś odkręciłem obudowę i jest dość mokro, z kąt wyciek? - nie wiem, w sumie przyczyn może być wiele.
Mam nadzieje że to nic poważnego, ale i tak się ciesze z mojego wymarzonego R420.
Dzięki za zainteresowanie, może jakieś wskazówki?
łeeeee taki drobiazg w którym mniej więcej miejscu jest ta plama. Wytrzyj wszystko, pojeździj kilka dni bez osłony a później popatrz gdzie jest mokro i skąd leci i napisz, to powiemy co z tym fantem zrobić
wydaje mi się, że Twoja właśnie głowa w tym by obejrzeć i spróbować zlokalizować wycieki ... nie jest raczej trudną sprawą zobaczyć w którym miejscu się zaczyna ta "brudna plama", a gdzie dotychczas było czysto
jednakże najbardziej strategiczne miejsca wycieku olejów to:
- łączenie skrzyni biegów i silnika (uszczelniacz tylny wału korbowego silnika lub uszczelniacz wałka sprzęgłowego skrzyni biegów)
- półosie napędowe (uszczelniacze półosi w skrzyni)
- uszczelka pokrywy zaworów
- uszczelniacze wałka rozrządu
więcej wycieków nie pamiętam, za wszystkie serdecznie żałuje, a o opisanie kolejnych miejsc wycieków poproszę kolegów
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
więcej wycieków nie pamiętam, za wszystkie serdecznie żałuje, a o opisanie kolejnych miejsc wycieków poproszę kolegów
Prosze bardzo
- dwa wężyki przesyłające olej z okolic filtra do chłodnicy oleju
- turbina
- nieszczelności w wężach intercoolera
- uszczelniacz wału korbowego od strony paska rozrządu
jak duży?? tylko spocone, czy już kapie??
regeneracja pomiędzy 700 - 1000PLN.
Wazzabii napisał/a:
gdzie moge sprawdzic poziom oleju w skrzyni ?
było "n" razy na forum, a opis jest też w technicznym FAQ na stronie klubowej od hasłem [R65]. skrzynia co prawda inna ale sposób i miejsce położenia otworów identyczne.
dzisiaj przyjrzałem się trochę lepiej i juz prawdopodobnie wiem z kąt wyciek, jutro rzucę jakieś fotki to może uda nam się coś lepiej ustalić.
Mam jeszcze jedno pytanie, po czym mogę poznać że mój roverek ma ABS, gdzie mam szukać pompy ABSu. Czy ona powinna być przy serwie?
...Mam jeszcze jedno pytanie, po czym mogę poznać że mój roverek ma ABS, gdzie mam szukać pompy ABSu. Czy ona powinna być przy serwie?
po pompie wspomagania hamulca w komorze silnika, po pierścieniach ABS na kołach lub po gwałtownym wciśnięciu pedału hamulca na śliskiej (mało przyczepnej) nawierzchni ... jeśli masz ABS to podczas gwałtownego hamowania na sliskiej nawierzchni poczujesz "tupanie" w pedale hamulca ... naocznie pompa obrazek poniżej
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
Ostatnio zmieniony przez giewu Czw Paź 04, 2007 19:00, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum