Wysłany: Sro Paź 03, 2007 22:24 [R214 Si 97r] Szarpanie i nierówna praca ????
Witam
Temat moze blachy wydawaloby sie, archiwum przejrzalem i niestety nic sensownego nie znalazlem, a mianowicie sprawa wyglada tak:
roverek bardzo nie rowno jezdzi, szarpie w sumie w pelnym zakresie obrotow, od 2-3 tys ale i powyzej 4 tez mu sie zdarzy, to jest cos w rodzaju chwilowego zdlawienia( autko ma sekwencje ale niestety to nie gaz, gdyz te same objawy sa na pb), tak samo wolne obroty ma tendencje do gasniecia, te objawy nie wystepuja poki auto sie nie rozgrzeje, oraz jak sie mocno je przegoni to tez przez chwile jest ok, na 1 rzut oka sprawa prosta uklad zaplonowy, ale.. koledzy czy napewno w autku wymienione zostalo wszystko i nic sie nie zmienilo (cewka nowa bodajze bemi ? z bhmd, przewody nowe NGK swiece nowe NGK, palec nowy, kopulka nowa.. wiec juz nie mam co wymienic??? w nocy patrzylem zadnych przebic nie ma. Cala sprawa zaczela sie od padniecia cewki totalnie przed tym tak z 300-400km auto wykazywalo objawy jak powyzej opisalem.. i nagle zdlawilo sie i koniec okazalo sie ze cewka pekla (przebicie) wymienilem wszystko jak wyzej a tu taki zonko w sumie na razie nie jezdze bo sie boje ze znow cos padnie.. Macie jakies typy ehh ta elektryka i lapanie tzw. ducha
Pzdr
Michal
SPAMU¦
Wysłany: Sro Paź 03, 2007 22:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
w skrajnym wypadku jakas nieszczelnosc kolektora dolotowego, zawory nawet
u mnie po takich objawach sie skonczylo robienim glowicy, czyli wszystkie uszczelki z gory, nowe zawory ssace i jak reka odjal
mnostwo roverow z silnikiem K trafia do Polski po HGF, to jest czesta przypadlosc tego silnika, i tego sie Niemcy chetnie pozbywaja. a objawy silnika zlozonego drugi raz na te sama uszczelke z nowa porcja silikonu sa takie wlasnie
u mnie po takich objawach sie skonczylo robienim glowicy, czyli wszystkie uszczelki z gory, nowe zawory ssace i jak reka odjal
a mozna wiedziec w jaki sposob zdiagnozowano iz to jest to ?:), pomiar kompresji ? proba olejowa??, ewentualnie slyszalem iz mozna sprawdzic kolektor dolotowy ropylajac benzyne nad nim.. bo powiem szczerze zapewne taki zabieg troszke kosztuje.. wiec trzeba byc w 100% pewnym... moje autko jest z pl salonu przebieg autentyczny 150 tys. ale glowica byla robiona bo sa slady silikonu.. byly wymieniony raczej kpl uszczelek gory bo te ktore widac sa nowe.
Gdzie te ślady konkretnie? Na łączeniu głowicy z blokiem, czy może wyżej na łączeniu dolnej połówki głowicy z tą górną (głowiczką)?
Hmm te slady sa wlasnie sprawdzilem tak w polowie wysokosci aparatu zaplonowego, czyli wygladaloby ze ta grona glowiczka z ta dolna dobrze mowie??, chyba bede musial auto zaprowadzic do jakiegos speca.... niech mit a lambde sprawdzi choc nie chce mi sie wierzyc ze lambda az taki wplyw moze miec na prace silnika..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum