Witam
Chyba jednak czeka mnie wymiana uszczelki pod glowica, bo w zbiorniczku wyrownawczym na sciankach jest pol centymetra majonezu, a plyn wyglada jak krupnik.
Mam takie pytanie, czy uszczelki firmy Elring sa godne polecenia? Czy lepiej kupic uszczelke bardziej znanej firmy?
_________________ Rover 214i Lublin
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 08, 2007 09:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ostatnio była dyskusja dot. usczelki głowicy do serii K.
Konkluzja była taka, że należy kupić uszczelkę w całości metalową. Elring chyba takich nie robi.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
...Mam takie pytanie, czy uszczelki firmy Elring sa godne polecenia?...
piter34 napisał/a:
...Konkluzja była taka, że należy kupić uszczelkę w całości metalową...
AndrewS napisał/a:
a konkretnie to polecana jest uszczelka od land rovera ktora kosztuje cos kolo 250 zl
no i tu znów rysuje się pewna różnica ... ja polegając na swoim doświadczeniu z wykonywanej pracy nigdy nie kupię innej uszczelki (jeśli oczywiście zaistnieje taka potrzeba) niż ELRINGa
moim zdaniem, powtarzam moim zdaniem nie ma lepszych produktów uszczelniejących cokolwiek w samochodzie niż produkt ELRINGa
MiL999 napisał/a:
Czy lepiej kupic uszczelke bardziej znanej firmy?
czyli jakiej niby ?
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
Ostatnio zmieniony przez giewu Wto Paź 09, 2007 11:34, w całości zmieniany 1 raz
no i tu znów rysuje się pewna różnica ... ja polegając na swoim doświadczeniu z wykonywanej pracy nigdy nie kupię innej uszczelki (jeśli oczywiście zaistnieje taka potrzeba) niż ELRINGa
no i tu znów rysuje się pewna różnica ... ja polegając na swoim doświadczeniu z wykonywanej pracy nigdy nie kupię innej uszczelki (jeśli oczywiście zaistnieje taka potrzeba) niż ELRINGa
moim zdaniem, powtarzam moim zdaniem nie ma lepszych produktów uszczelniejących cokolwiek w samochodzie niż produkt ELRINGa
Witam,
Tu nie chodzi o "nieoryginalnosc" tylko o zupelnie nowy TYP uszczelki, ktora ma eliminowac ryzyko HGF. Owszem mozesz byc za kupowaniem Elringa - byleby to byla ta najnowsza wersja uszczelki. Poniewaz podejrzewam, ze kazda uszczelka typu "mult-layered steel" bedzie lepsza niz jakakolwiek, chocby i elringa ale STAREGO typu - czyli ta z silikonowymi paskami, ktore nota bene u mnie po wyjeciu uszczelki lataly sobie swobodnie na wszystkie strony.
Pozdrawiam,
mt
_________________ Marcin
R25 1.4 Impression 2 ('02r)
ja swą wypowiedzią nawiązywałem jedynie do mojego zaufania jakim darzę tego producenta ...w żadnym wypadku nie twierdzę, że uszczelka metalowa, o której wspominaliście jest zła, ani nie neguję tego iż taka właśnie powinna być zakładana
lub na tej stronie widoczna na 2 i 3 zdjeciu od gory (trzeba troche przewinac)
http://tinyurl.com/2azofs
Po konsulatacji z pewnym mechanikiem ktory robi glownie Rovery, cytat:
"Oryginalna starczy Ci na 6 mcy, no moze 2 lata." (zakladam ze sredni przebieg roczny to okolo 30 tys km)
Otoz polecil zalozyc uszczelke ktora jest CALA STALOWA. Na stronie ktora podalem jest ona na 3 zdjeciu od dolu. Zreszta strona przedstawia historie ulepszania uszczelki. Ponadto powiedzial ze odkad zaczeli zakladac te uszczelki, nie mieli "powtorek z rozrywki" (poprzednie zakladali przez okolo 5 lat i mieli przypadki ponownego wydmuchania po pewnym okresie czasu). Do tego zaklada sie jeszcze plaska "podkladke" na uszczelke co przywraca oryginalna kompresje. Problem w tym ze silikon na oryginalnej uszczelce jest dosyc wiotki i cienki. Jak wyjalem swoja to paski silikonu dookola kanalow wodnych "majtaly" sie swobodnie - stad woda w oleju. Uszczelka ktora zalozylem teraz jest zbudowana troche inaczej. Zamiast paskow silikonu dookola kanalow ma stal a wszysyko jest oblane powloka silikonowa NA CALEJ powierzchni uszczelki - stad jest cala czarna.
Mysle ze nie warto sobie zawracac glowy uszczelkami montowanymi w osobowych Roverach. Gdyby firma istniala to na 100% montowaliby najnowsze uszczelki ktore teraz montuje Land Rover.
Cena jest minimalnie wyzsza niz zwyklej uszczelki ale mysle ze warto. Zreszta czas pokaze. Kupowalem w UK wiec cen nie podaje bo nie ma sensu chyba ze ktos bedzie chcial.
PS. na stronie pisza ze to uszczelki do Land Roverow. Przyznaje ze o tym nie wiedzialem, ale jest to dokladnie taka sama uszczelka jak do Roverow z silnikami serii K. Ja mam R25 1.4 16V, 2002r. i obie byly IDENTYCZNE."
uszczelki do 8V i 16V na pewno nie sa takie same
a ta na aukcji to na pewno nie jest z gatunku stalowych wielowarstwowych
[ Dodano: Wto Paź 09, 2007 3:57 pm ]
a właśnie jeszcze chciałem zapytać, czy przy wymianie uszczelki sie wymienia tą magistralę olejową, czy to tylko tak wspomniane, że została zmieniona
tak z ciekawości
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Co do roznic pomiedzy 8 a 16V - nie wiem choc ta z allegro pare postow wyzej to do 16V.
Nie jest to na 100% ta najnowsza generacja uszczelki . Najnowsza nie ma w ogole pomaranczowych paskow silikonu. Jest pokryta na calej powierzchni silkonem, przez to cala czarna.
Ta na obrazku to najnowsza wersja starej generacji - ma podwojne paski silikonu(ten drugi przerywany - zdaje sie produkowane i zakladane rowniez w Land Roverach do stycznia '07)
Co do magistrali olejowej wg. mnie sa to dwa oddzielne udoskonalenia. Przy wymianie uszczelki na ta nowszej generacji, wymiana magistrali na pewno nie jest koniecznoscia.
ps. czy 100zl za sama uszczelke to malo? Pytam bo sie nie orientuje w cenach w PL.
Pozdrawiam,
_________________ Marcin
R25 1.4 Impression 2 ('02r)
a właśnie jeszcze chciałem zapytać, czy przy wymianie uszczelki sie wymienia tą magistralę olejową, czy to tylko tak wspomniane, że została zmieniona
Przy wymianie na ten najnowszy typ uszczelki można zmienić magistralę, ale nie trzeba.
Podobnie można zmienić tylko magistralę chyba... Ona ma zapewniać lepszą sztywność całego "plasterkowatego" silnika.
Drugi link to 4 teorie, ktore sa proba odpowiedzi na pytanie dlaczego hgf wogle wystepuje.
Poza tym na jednym z wykresow widac jak bardzo liczba hgf zmalala po '99 roku.
Milego czytania.
pozdrawiam,
_________________ Marcin
R25 1.4 Impression 2 ('02r)
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Sro Lis 14, 2007 18:04
storm napisał/a:
Witam.
Nie wiecie gdzie można dostać taką uszczelke do Land rovera LVB500190 ?
Bo szukałem i nie mogę nigdzie znaleźć.
Był człowiek na allegro, który miał 5 sztuk ale juz nie widzę
Ewentualnie gdzie można dostać uszczelkę tej nowszej generacji z dwoma paskami silikonowymi ?
Jestem przy wymianie uszczelki i chyba nie chce zakładać starej wersji.
Cały czas wystawiałem takie uszczelki teraz będę miał dopiero w sobotę
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum