Dołączył: 11 Maj 2007 Posty: 13 Skąd: Kościan/Wlkp.
Wysłany: Pon Paź 08, 2007 19:46 [R416] Zgasł podczas jazdy i już nieodpalił
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997
Witam,
Dawno mnie tutaj nie było, ale jak trwoga to na forum ROVERki.
Jadę sobie dzisiaj i bez żadnej przyczyny(takie moje zdanie), autko zaczęło trochę szarpać i zgasło. Już nie mogłem go odpalić. W pierwszej chwili pomyślałem, że nie ma już benzyny i profilaktycznie nie kręciłem rozrusznikiem. Znajomy dowiózł 5l, próbuję odpalić i nic tylko się krztusi. Zaholowałem mojego roverka na stację tam wlałem jeszcze z 20l paliwa i to samo nie chce odpalić. Pierwsze co mi przychodzi do głowy to, że pompa paliwa się zepsuła. Jak zdarzenie miało miejsce wskaźnik paliwa był troszkę powyżej najniższej kreski. W trakcie holowania trochę podskoczył w górę i po drodze zapaliła się kontrolka rezerwy, dla mnie trochę dziwne. Natomiast po zatankowaniu na stacji 20l, wskaźnik podniósł się do maksimum.
Nadmienię, że po przekręceniu kluczyka w stacyjce słychać przez 2-3s pompkę.
Bardzo proszę o pomoc, sugestie lub jakiś pomysł na tą sytuację.
Nadmienię, że nigdy nie dopuszczałem do jazdy na prawie pustym zbiorniku.
Pozdrawiam,
p.s. w jakim dziale w Rave znajduje się rysunek pompy paliwa, bo ze stresu nie mogę poszukać
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Gru 30, 2010 00:01, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 08, 2007 19:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jadę sobie dzisiaj i bez żadnej przyczyny(takie moje zdanie), autko zaczęło trochę szarpać i zgasł
a podczas tego gasniecia widziales moze jak zachowywal sie obrotomierz
jesli polecial gwaltownie do zera, a samochod sie jeszcze toczyl na biegu, to stawiam na czujnik PWK
ale oczywiscie najpierw sprawdzamy podstawowe sprawy
paliwo, iskra,
twoj opis ze wskaznikiem sugeruje jakis problem z elektryka ,a konkretnie np. z masa , moze dlatego wskaznik dziwnie sie zachowuje
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
lala_s [Usunięty]
Wysłany: Wto Paź 09, 2007 15:21
U mnie tak było przy zerwaniu paska . Akurat jak na egzamin jechałam:(
ale oczywiscie najpierw sprawdzamy podstawowe sprawy
paliwo, iskra,
twoj opis ze wskaznikiem sugeruje jakis problem z elektryka ,a konkretnie np. z masa , moze dlatego wskaznik dziwnie sie zachowuje
_________________
Popieram w 100%
lala_s napisał/a:
U mnie tak było przy zerwaniu paska . Akurat jak na egzamin jechałam:(
Normalnie tragedia
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dołączył: 11 Maj 2007 Posty: 13 Skąd: Kościan/Wlkp.
Wysłany: Wto Paź 09, 2007 19:46
Jutro zjawia się u mnie mój mechanik, bo ja niestety jestem tylko użytkownikiem , ale napiszę na pewno co było przyczyną i jak sobie z tym poradził. Dziękuję za sugestie.
[ Dodano: Sob Paź 13, 2007 19:52 ]
No autko sprawne, aczkolwiek trochę czarnej magii
Mechanik rozkręcił dolot przy wtrysku (pewnie to nie fachowa nazwa, ale cóż), przekręcił stacyjkę, pompka podała paliwo. Skręcił wszystko i odpalił bez problemów.
Na mój gust było zapowietrzone, bo wskaźnik paliwa tak jak się trzymał na maksimum, to po tym zabiegu opadł jakiś centymetr.
Najważniejsze że wszystko gra
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum