Wysłany: Nie Paź 21, 2007 17:10 [R 200] Problem z wyciem podczas kręcenia kierownicą w
Witam. Mam problem taki jak w temacie. Autko stało mi tydzień w garażu. Wsiadłem, odpaliłem, wszystko było w porządku dopóki nie skręciłem kołami. Z okolic komory silnikowej ( bądź podwozia przedniej części pojazdu ) zaczęły dobiegać głośne wycia, buczenia przypominające trochę wycie szybko obracających się przedmiotów które gdzieś o coś ocierają. Po kilku kilometrach jazdy wszystko powraca do normy. Moje podejrzenia zwróciły się na układ wspomagania kierownicy. Niestety nigdy nigdzie nie spotkałem się z podobnym zjawiskiem. Czy ktoś wie co może być przyczyną? Z góry dzięki za pomoc
sTERYD: retusz tematu
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Nie Paź 21, 2007 17:19, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Paź 21, 2007 17:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Paź 21, 2007 17:26
Standard wymień opaski/obejmy na wężach w zbiorniczku płynu wspomagania , dolej płynu i powinno być OK
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Paź 21, 2007 18:09
A ja bym zaczął od jego wymiany z reguły każdy jest do wymiany
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
A ja bym zaczął od jego wymiany z reguły każdy jest do wymiany
Po co wymieniac, jezeli moze byc dobry?
Teraz robi sie chlodno i prawa fizyki robia swoje - metal sie kurczy, a guma twardnieje i traci lepkosc - wystarczy lekko podciagnac i sprawa zalatwiona ( oczywiscie, jezeli to pasek jest winny)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Witam. Też miałem takie podejrzenia ale teraz są poparte Waszym doświadczeniem. Przy okazji nie znacie jakiegoś dobrego sposobu na uszczelnienie wężyków od zbiorniczka z płynem wspomagania? Dokręcałem już dwa razy cybanty które się na nich znajdują ale płyn powoli wciąż wycieka.
Przy okazji nie znacie jakiegoś dobrego sposobu na uszczelnienie wężyków od zbiorniczka z płynem wspomagania? Dokręcałem już dwa razy cybanty które się na nich znajdują ale płyn powoli wciąż wycieka.
U mnie pomogła wymiana opasek na nowe skręcane oraz skrócenie wężyków i superdokłądne wyczyszczeniue i odtłuszczenie króćców i węzyków przed poskładaniem. Nie jest supersucho, ale przyzwoicie czysto
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum