Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Odpala, gaśnie, ucieka zapłon ???
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416] Odpala, gaśnie, ucieka zapłon ???
Autor Wiadomość
davy 



Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 1
Skąd: Głogów



Wysłany: Wto Paź 23, 2007 13:12   [R416] Odpala, gaśnie, ucieka zapłon ???
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996

witam wszystkich i prosze o pomoc.

walczę ze swoim roverkiem juz od dłuższego czasu i nic nie pomaga...

historia wygląda następującą:
gdy jeździł czasami zdażało się ze powyżej 3000 obrotów lekko szarpało, po pewnym czasie jednak to mineło, zdazyło się równiez, że sgasł 2 razy w czasie eksploatacji w trasie bez przyczyn, aż do felernego dnia, w którym sgasł i koniec.

był u elektro mechanika który sprawdził wszystkie połączenia i okazało się, że było przebicei na cewce, naprawił wszystko i miałobyc ok ... jednak nie jest ... więc komputer, ok wymieniłem komputer i nadal jest to samo.

Sprawa wygląda następującą:
auto zpali (jak się uda) i na jałowym niby wszystko ok, ruszam zmiana na 2 bieg i zaczynają sie cyrki, auto prawie nie przyspiesza reakcja na pedał gazu jest taka, że zaczyna szarpać silnikiem, silnik "pierdzi" praktycznie nie ma mozliwości jazdy.
Wszystko kończy się tym, że po zatrzymaniu (jak uda się wogóle dojechać), kolejne uruchomienie auta jest nie możliwe a jak już sie uda to przy dodawaniu gazu na jałowym zaczyna silnik pracować jak w traktorze, rzuca nim, dymi się z rury wydechowej, i w ostateczności gaśnie. Kolejny zapłon juz praktycznie jest nie możliwy.

BARDZO PROSZĘ O POMOC bo zaczym już tracić wszelkie nadzieję na naprawę mojego autka ... a był tak ślicznie do tej pory ...

ostatnio wymieniłem rozrząd bo możliwe, że przeskoczył jednak nie zmieniło to niczego

JESZCZE RAZ PROSZE O POMOC I WSKAZÓWKI
POZDRAWIAM
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Gru 29, 2010 23:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Paź 23, 2007 13:12   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Paź 23, 2007 13:18   

obstawiam elementy zapłonu ...
zacząłbym od wymiany (podmiany na moment od kogoś) cewki zapłonowej, którą podejrzewam, że mechanik jedynie osuszył
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Paź 23, 2007 14:00   

giewu napisał/a:
zacząłbym od wymiany (podmiany na moment od kogoś) cewki zapłonowej, którą podejrzewam, że mechanik jedynie osuszył

Ja bym również przyglądnął się pompie paliwa (sprawdził ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej). Może nie dawać rady przy obciążeniu.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Zrubo 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Sie 2007
Posty: 80
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Wto Paź 23, 2007 15:13   

http://www.roverki.pl/for...b10afc49#144932

"Ja miałem tez taki problem, zatankowałem paliwo na stacji gdzie zawsze tankowałem benzyne i mój dieselek pa paru kilometrach stracil moc, zaczeły sie prblemy z odpalaniem rano ( musiałem troche przytrzymać rozrusznik). W koncu zaswieciła sie rezerwa przejechałem na niej około 40 km nagle samochód nie mógł przekroczyć 80 km/h az w koncu zgasł w trakcie jazdy (!) wyłączyłem zapłon zredukowałem do 2 i odpaliłem go z tzw popychu ruszył, ale szedł zstranie mułowato w drodze do domu jakies 20 km zgasł mi trzy razy.
Za kazdym razem gdy znowu go odpalałem powoli łapał i gasł do momentu az wchodził na obroty,w koncu zgasł na dobre (na szczesie 20 m od domu ) wskazni paliwa wskazywał polowe rezerwy (nawet ciutke lepiej) wsiadłem w drugi samochód pojechałem do shella po Vpowera wlałem odpalił ,ale tjw rozpedzał sie do 80 km/h po przejechaniu prawie 15 km (!)dopiero wróciła moc, ale nie jest to jeszcze to JEST SŁABSZY (moze mi sie wydaje )chociaz powoli wraca do normy (drugi dzień jazdy)

Ja wywnioskowałem trzy możliwosci takiego zachowania

1. Albo oszukuje mnie wskanik paliwa (chociarz jakby brakłoi to by brakło a ja przejechałem 20km )
2. Albo ktoś kiedys wlal jakies g..no i odzieliło sie od roby teraz pływa po wierzchu
3. Albo ropa którą wlałem jest do niczego (chociarz dolałem ją w momencie zapalenia sie rezerwy, wlałem za 50 zł)

Co o tym myslicie CDT jest taki wybredny ? "


Teraz zalałem do pełna na Orlenie i problem zniknął na poczatku tez było szarpanie,
może warto zalać go innym paliwem, tylko tyle moge pomóc.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] ucieka płyn, ciężko odpala i dymi strasznie
panwilli Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Pon Lis 05, 2012 17:27
leszczu
Brak nowych postów [R416] Po HGF nadal ucieka płyn chłodniczy
+ klekot w skrzyni biegow
Lapa Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Sob Lut 28, 2009 15:39
Lapa
Brak nowych postów [R416]Gaśnie, wariują obroty, pada obrotomierz, gaśnie deska
Flanker27 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 17 Nie Mar 12, 2017 22:02
bartek19901990
Brak nowych postów [416Si] Odpala, gaśnie i już nie odpala
ola273 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Nie Sty 26, 2014 14:49
zdzichu
Brak nowych postów [R400] Odpala i gasnie
Bialy1990 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Wrz 08, 2011 22:33
Bialy1990



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink