Wysłany: Pią Paź 26, 2007 20:44 [R200] Kolejny problem z srs
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1999
Problem przedstawia się następująco:
Kontrolka SRS zaczęła się świecić, wcześniej było OK. Jeździłem i nic się nie działo, sprawdzone kable pod fotelem, zlutowałem na stałe, myśląc iż to wina wtyczki.
Po odłączeniu akumulatora i ponownym przyłączeniu:
1. włączenie stacyjki, test SRS, kontrolka gaśnie.
2. wyłączenie stacyjki
3. włączenie stacyjki, test SRS, kontrolka gaśnie, po czym znowu się zapala.
4. wyłączenie stacyjki i włączenie = powrót do punktu 3
Gdy odłącze klemy i podłącze to wszystko od punktu nr 1.
Czy ktoś już się zetknął z tym?
Pozdrawiam,
Konrad
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lis 28, 2010 12:11, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 26, 2007 20:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
MIAŁEM TEN SAM PROBLEM Z KONTROLKĄ PODUSZKI POWIETRZNEJ.LUTOWAŁEM KABELKI POD SIEDZENIEM KIEROWCY ALE KONTROLKA DALEJ SIĘ ŚWIECIŁA.OKAZAŁO SIĘ ŻE NIE ŁĄCZYŁY KABELKI TYLE ŻE POD SIEDZENIEM PASAŻERA PO ZLIUTOWANIU ICH WSZYSTKO JEST OK
[ Komentarz dodany przez: thef: Nie Paź 28, 2007 21:08 ]
Proszę nie pisać literami drukowanymi (to oznacza krzyk, a chyba nie o to Ci chodziło . A tak poza tym, to jesteś kobietą czy mężczyzną? A może konta używają dwie osoby?
Ostatnio zmieniony przez thef Nie Paź 28, 2007 21:11, w całości zmieniany 2 razy
...Błąd SRS wyskakuje niezależnie od odłączenia akumulatora.
Jakieś sugestie?
obawiam się, że bez podłączenia pod komputer niewiele będzie można stwierdzić ... proponuję Ci udać się do fachmana, by sprawdził elektronicznie układ SRS ... będziesz wiedział na czym stoisz
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Sob Paź 27, 2007 15:20
prosty test zobacz czy trąbi . Jeśli nie to wymień taśme i po sprawie, a jak trąbi to tylko testbook, ponieważ żaden inny tester nie weidzie w poduchy prz 200.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Sob Paź 27, 2007 17:54
To że trąbi nie jest do końca wyznacznikiem że taśma jest sprawna, może nie być kontaktu strikte od połączenia poduszki. Ewentualne błędy w systemie SRS w Roverze 200 trzeba wykasować niestety komputerem to nie jest tak jak w Roverze 75 że jak jest w chwili obecnej ok. to kontrolka zgaśnie i system jest aktywny , proponuję zrobić test systemu SRS i będzie wiadomo co jest uszkodzone.
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Mam 200 i po usunięciu wsystkich usterek SRS samoczynnie przechodzi do normalnego trybu pracy. Wystarcza że samodiagnoza stwierdza sprawność wszystkich elementów.
Stawiam na taśmę - też tak miałem, tylko na odwrót
Przestał mi działać klakson. Okazało się, że taśma. Po wymianie na inną (używkę) klakson wrócił ale SRS zachowywał się dokładnie tak, jak piszesz - loteria, zależna czasem od położenia kierownicy.
Wymiana na jeszcze inną taśmę załatwiła temat i od 4 kkm jest OK.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 46 Skąd: Berlin
Wysłany: Pon Paź 29, 2007 07:56
do tasmy mozna sie dobrac odkrecajac kierownice to taki smieszny plastykowy krazek z zolta naklejka.
samemu nic tam nie pogrzebiesz ominac mozna ale nie ma sensu bo wylaczasz wtedy airbag w kierownicy. uzywane nie sa az takie drogie sam mam jedna w zapasie
Pomógł: 5 razy Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 46 Skąd: Berlin
Wysłany: Wto Paź 30, 2007 07:28
konrad_gw napisał/a:
Taśma jest O.K. sprawdziłem miernikiem przejście między wtyczkami.
tasmy tak nie sprawdzisz, moze miec pekniecie ktore otwiera obwod tylko przy jakims poruszeniu kierownicy lub w jakims konkretnym polozeniu. poszukaj na forum idzie to ominac jakims opornikiem wstawionym zamiast poduszki w kostke- wtedy mozesz porzadnie sprawdzic czy to jest tasma czy nie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum