Forum Klubu ROVERki.pl :: SOLVED [Seria L] Klekotanie dźwigni zmiany biegów w dieslu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Czw Lis 18, 2010 11:23
SOLVED [Seria L] Klekotanie dźwigni zmiany biegów w dieslu
Autor Wiadomość
damek5 




Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 2
Skąd: Gniezno



  Wysłany: Wto Paź 30, 2007 10:51   SOLVED [Seria L] Klekotanie dźwigni zmiany biegów w dieslu

Jeżdżę ROVEREM 420 dti od dwóch miesięcy i od początku słyszę w środku auta jakiś metaliczny dźwięk od drążka zmiany biegów , po dotknięciu dźwigni dźwięk przestaje być słyszany aż do kolejnego zatrzymania się. Zmieniając biegi muszę poszczać drążek zmiany biegów bo słychać ten dźwięk -jakby nakrętka o nakrętkę dzwoniła. :ok:
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Paź 30, 2007 10:51   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
String 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 638
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Wto Paź 30, 2007 10:55   

Hmm.. gdybys poczytał troche artykułów na stronie, to wiedziałbyś że to cecha charakterystyczna R400 i do tego banalnie prosta do usunięcia :twisted: :mrgreen: :mrgreen:

http://www.roverki.pl/article.php?sid=425
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
pawciu87 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 265
Skąd: Wieluń



Wysłany: Wto Paź 30, 2007 11:56   

banalnie :?: :razz: to jak odkrecic ta srube jak jest niezle zapieczona :mrgreen: musze w koncu znalesc czas i to zrobic, bo mnie to wnerwia :roll:
_________________
"Tylko auta z duszą..."
 
 
 
String 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 638
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Wto Paź 30, 2007 11:59   

Jak odkręcić? :mrgreen: :mrgreen: Cierpliwością, Coca - Colą (odrdzewiacz :mrgreen: :mrgreen: żart) lub innym WD40 + odpowiedni klucz :mrgreen: . Bo niby jak inaczej ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
pawciu87 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 265
Skąd: Wieluń



Wysłany: Wto Paź 30, 2007 12:01   

no wlasnie inaczej sie nie da :mrgreen: a ten dzwiek doprowadza mnie juz do czerwonej goraczki :roll:
_________________
"Tylko auta z duszą..."
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Paź 30, 2007 12:23   

damek5, zapoznaj siez ZASADAMI tego kącika i popraw temat :evil:

Jak jużwcześniej zostało napisane, przeczytaj artykuł ze strony i do dzieła ;) Pawciu87 zawsze zostaje szlifierka kątowa :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
String 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 638
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Wto Paź 30, 2007 13:46   

albo "ruski klucz" :mrgreen: :mrgreen: - ale to chyba jeszcze bardziej wzmoże wnerwiający dźwięk :mrgreen: :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
pawciu87 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 265
Skąd: Wieluń



Wysłany: Wto Paź 30, 2007 15:46   

Brt napisał/a:
Jak jużwcześniej zostało napisane, przeczytaj artykuł ze strony i do dzieła ;) Pawciu87 zawsze zostaje szlifierka kątowa :mrgreen:



a pozniej zamiast tej sruby to kawalek dębowej galezi i troche sylikonu do okien :mrgreen:

notabene musze z tym jutro powalczyc i takie pytanie Brt do Ciebie - co dokladnie trzeba obwinac ta tasma izolacyjna zeby nie halasowalo ? i wogole na jak dlugo skuteczny jest ten zabieg :mrgreen:
_________________
"Tylko auta z duszą..."
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Paź 30, 2007 16:10   

U mnei pierwsza wersja wytrzymała jakieś 1,5 roku - przy drążku. Później walnałem poprawkę i znowu 1,5 roku był spokój. Przed Zlotem letnim przy okazji przeglądu ogólnego poprawiłem zarówno krzyżak jak i śrubę przy drążku. A swoją droga to silikon całkiem niexle sie sprawdza tam ;) Zapytaj kolegę Skiba byłw sobotę w moim monster garage ;) :D
Myśle, że jak już sie dostaniesz do tego drażka to sam zobaczysz co i gdzie trzeba usztywnić ;) Szczegóły w artykule ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
pawciu87 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 265
Skąd: Wieluń



Wysłany: Wto Paź 30, 2007 16:26   

no to jutro jak znajde czas przed ta zagonka swiateczna to musze sie do tego dziadostwa dobrac :mrgreen:
_________________
"Tylko auta z duszą..."
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów SOLVED [R ALL] seria K Alternator- czy takie objawy ??
didymus Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Sro Sty 21, 2009 17:23
didymus
Brak nowych postów [MG TF] Obrócona gałka zmiany biegów
Gites Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 13 Pon Maj 16, 2011 16:19
Gites
Brak nowych postów [All] Roverkowe skrzynie i techniki zmiany biegów
MD Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 16 Wto Kwi 07, 2015 22:15
MD
Brak nowych postów [R all] Przeguby zewnętrzne w Dieslu
Remigiusz Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 11 Wto Kwi 12, 2011 13:47
kamax_19
Brak nowych postów [all diesel]Pryska olej z bagnetu w dieslu!
cinek79 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Sro Sie 01, 2007 01:46
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink