Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.1 Rok produkcji: wszystkie
Witam,
Ostatnio a raczej przedwczoraj wyskoczył mi poważny problem. Mianowicie uszkodził mi się przewód od zawieszenia łączący lewą tylną gruszkę z przednią lewą. Oczywiscie uciekł mi płyn. Uszkodzenie jest tuż pod tylną kanapą. Mam teraz dosyć poważny problem gdyż zazwyczaj pompowałem swojego Roverka u Pana Midowicza w Krakowie. Teraz za bardzo nie bedzie sie tam dało dostać ze względu na dużą dosyc odległość tym bardziej że auto nie jest w stanie jeździć za bardzo. Postanowiłem zbudować sobie pompkę do pompowania.
Pompkę zamierzam na wzór pompki Pana Midowicza. Mianowicie w grę wchodzi albo pompka od układu hamulcowego albo pompka od hydraulicznego sprzęgła (takowe mógłbym pożyczyć). Jak myślicie która będzie lepsza bo z tego co się orientuję to ta od sprzęgła daję większe ciśnienie?
Problem pojawia się skąd wziąć końcówki do pompowania gdyż jak mi się zdaje musi to być zrobione tak aby jeden waż wtłaczaj płyn a drugim powinno uciekać powietrze chyba że się mylę?
W grę wchodzi jeszcze jedna opcja gdyż Tomi114 pisał że dobrze sobie przerobić każdą poduszkę na niezależną? I tu prosiłbym Tomiego114 o jakieś rady jak to wykonać ewentualnie o jakieś foto jak to wygląda u Ciebie Tomi.
Ostatnim problemem jest płyn. Gdzie mogę go dostać?
Postaram się dziś zrobić fotkę jak wygląda ten mój tłoczek. To wrzucę.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lis 22, 2010 19:59, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Paź 24, 2007 13:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Sro Paź 24, 2007 16:58
Płyn mogę tobie załatwić nie ma problemu tylko od pewnego czasu jest dostępny tylko w postaci rozcieńczonej w pojemniku 5 L.Co do pompy to w wersji oryginalnej jest to zbudowane w ten sposób że najpierw się wytwarza próżnię w układzie następnie odpowietrza odcinek od pompy do zaworka i dopiero pompuje , ale widziałem już takie urządzenie zrobione z pompy hamulcowej na takiej podstawie co prawda próżni się tam nie zrobi ale napompować idzie.
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Co do pompy to w wersji oryginalnej jest to zbudowane w ten sposób że najpierw się wytwarza próżnię w układzie następnie odpowietrza odcinek od pompy do zaworka i dopiero pompuje , ale widziałem już takie urządzenie zrobione z pompy hamulcowej na takiej podstawie co prawda próżni się tam nie zrobi ale napompować idzie.
To znaczy muszą być dwa przewody żeby jeden odpowietrzać czy może być jeden i tak powoli pompować? Jak wygląda pozatym sprawa odpowietrzania?
Ile kosztuje taki pojemnik 5l, jest możliwość odkupienia od Ciebie mniejszej ilości czy nie bardzo? I do niego trzeba dolewać czegoś czy to już jest taki na gotowo do pompowania?
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Sro Paź 24, 2007 19:44
Oryginalną maszyną to się robi jednym wężykiem, są zawory zakręcane jak robisz próżnię to zakręcasz dwa i odkręcasz dwa pozostałe jak pompujesz to robisz to samo ale odwrotnie , na wężyku jest taka głowiczka z zaworkiem i kawałek przed nią na wężyku mały kranik odkręcany do odpowietrzania układu. Płyn jest gotowy do użycia 5L kosztuje ok.200 zł , a ile byś potrzebował? Jakbyś chciał foto maszyny i głowiczki to wyślij mi e-maila
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Potrzeba mi tyle żeby napompować. Nie wiem ile wchodzi tego płynu? Może ty się orientujesz ile trzeba. Chyba 1l by wystarczył albo mniej nawet. Tu masz mojego maila: gacek.krzysiek@gmail.com
A nie wiesz czy warto przerabiać na niezależne gruszki czy muszę raczej myśleć o nowym przewodzie? No i jeśli warto to jak to zrobić tzn. czy zaślepić zaraz przy gruszce czy lepiej zostawić trochę wężyka. A co się stało z Tomim gdyż nie widać go ostatnio na forum?
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Sro Paź 24, 2007 20:53
Wiesz , za wąż bedziesz musiał dać z 400 zł. ale używany to kupisz taniej , ja bym nie przerabiał , ale już przerabiałem kiedyś ucinałem te oryginalne gwinty , nawiercałem i wkręcałem takie oryginalne kominki z zaworkami jak są z tyłu do pompowania. Tym sposobem masz każdy resor pompowany osobno . A maszynkę do pompowania sobie zrób z pompy hamulcowej jak nie zrobisz próżni to się nic nie stanie. Płyn mogę tobie sprzedać po 25 zł. za litr , ale z 2 litry musisz mieć
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Hmm, poszukam na allegro u sprzedających tych węży. Zobaczę, bo jak dostane je tak do 50-100 zł to zostawię jak jest, jak nie to chyba bede przerabiał. Wysłałbyś mi jeszcze przemo te fotki tej pompy.
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Sro Paź 24, 2007 21:33
OK. Jutro się postaram wysłać
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Ja moze sie podlacze pod temat, potrzebuje pompy... strzelila mi poduszka, wszystko jest naprawione, ale oczywiscie bez plynu i powietrza nie bedzie z tego nic...
Przemo na jedna strone wystarczy 2l? to ja chyba tez bym kupil.
Chyba ze ktos z pompka wybiera sie w okolice Rzeszowa, albo znacie tu kogos.
Tylko nie piszcie mi zebym kontaktowal sie z Tomim.
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Czw Paź 25, 2007 17:51
Dwa litry powinno starczyć w razie czego pisz na e-maila
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Pompkę najprościej chyba zrobić z pompki hamulcowej lub z pompki od hydraulicznego sprzęgła. Tylko zastanawiam się skąd wziąć końcówki do układu? Ma ktoś jakieś pomysły? Przemo ja na 100% wziąłbym 2-3 litry zastanowię sie jeszcze i do poniedziałku dam Ci odpowiedź już dokładną ile tego płynu.
Martwi mnie ten przewód czy szukać go czy kupić nowy. Chyba raczej kupie jak nie będzie aż tak drogi bo z przeróbką znowu by było trochę roboty i też jakieś końcówki zaślepiające by były potrzebne.
Chodziło mi oczywiści o Tomi_114 a nie wiecie co z nim?
Ostatnio zmieniony przez cycu Pią Paź 26, 2007 07:16, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Czw Paź 25, 2007 18:58
Kup używany przewód jak będziesz potrzebował płyn odezwij się.
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pią Lis 02, 2007 22:46
Hehe, nie znam tam nazwisk niestety . Mój dom to taki duży z białym tynkiem i dwoma Huskimi w "zagrodzie", ostatni po stronie lewej jadąc od góry przed tym małym skrzyżowaniem (na rogu jest taki mały bar, tzn. podobno już go nie ma od dwóch tygodni ).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum