Wysłany: Sob Lis 03, 2007 22:39 [R420] Jak ominąć Alarm i immobilizer
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam,
mam problem, poniewaz zginal mi oryginalny kluczyk i zostal mi tylko dodatkowy dorabiany (bez zakodowanego immobilizera), chcialbym usunac fabryczny alarm i immobilizer. Elektryk juz mi znalazl immobilizer, zostal mi juz tylko alarm, wyczytalem ze niby znajduje sie pod konosla srodkowa, co to znaczy? Pod tunelem srodkowym gdzie jest reczny? Prosilbym jeszcze o jakies przydatne rady w tej zabawie. Z gory dzieki za odpowiedz.
[ Komentarz dodany przez: thef: Nie Lis 04, 2007 14:31 ]
Poprawiłem temat, mam nadzieję, że kolejne napiszesz już zgodnie z zasadami
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lut 27, 2011 16:41, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lis 03, 2007 22:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Lis 04, 2007 08:38
W Roverze 420 SD jak piszesz w kluczyku nie ma immobilizera , nie rozumiem po co te kombinacje , napisz coś więcej o co chodzi
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Nie Lis 04, 2007 10:30
a po co wywalać ?, a poza tym jak masz takiego elektryka do życzę powodzenia, alarm i immo jest zintegrowane w jedną całoś, znajduje się na środku pod konsolą(radiem), taka czarna puszka, druga sprawa immo także znajduje się w komputerze silnika. Najlepiej dopisać pilota,albo załatwić cały komplet :
-komputer
-puszkę immo
pilot
od jednego auta , poprostu wkładasz i jedziesz dalej
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Problem moj polega na tym, ze nie mam ani oryginalnego kluczyka ani pilota. Po przekreceniu stacyjki tym kluczem co mi zostal uruchamia sie alarm, blokuje pompe paliwa i nie ma wogole zaplonu. Zalezy mi tylko na tym, zeby uruchamiac silnik. Elektryk znalazl taka czerwona puszke (lucas), powiedzial mi ze to jest immobilizer, a musi jeszcze znalezc alarm, zeby go odlaczyc.
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Lis 04, 2007 15:17
Czyli wystarczy w tym przypadku wkodować pilota lub zczytać kod KAC (ale to tylko komputerem serwisowym) a alarm i immobilizer to ta sama centralka
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Czyli immobilizer dodatkowo jest zakodowany w komputerze silnika i nie ma mozliwosci go ominiecia? Mam komputer, pilota i immo z r620 tez diesel, jest szansa to podpasowac?
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Lis 04, 2007 22:10
Jak masz załapanego elektronika to wystarczy zawieść sterownik silnika i on odczyta kod KAC albo wyczysci kompletnie immobilizer
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum