Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 214i]Alarm centralny zamek immobilizer
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 214i]Alarm centralny zamek immobilizer
Autor Wiadomość
tomasinoo 



Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 15
Skąd: Bournemouth



  Wysłany: Sob Lis 03, 2007 14:09   [Rover 214i]Alarm centralny zamek immobilizer

Mam problem ROVER 214i mianowicie alarm wyje caly czas czy auto otwarte czy zamkniete jesli sie wyjmie jeden z bezpiecznikow alarm ustepuje ale do momentu zamkniecia drzwi o znowu zaczyna ale ciszej auto oczywiscie nie odpala piloty nic nie dzialaja probuje synchronizowac i nic sa w nich nowe baterie brak security kode aby kluczykiem cos zdzilac co zrobic? Zaczelo sie wszytko gdy akumulator sie rozladowal i zminilem na nowy wiec sadze ze to z tym komputerem cos a nie jakies np zwarcie w instalackji.
Ma ktos jakis pomysl i gdzie jest centralka bo jakos nei moge zanalezc z postow wyczytalem ze za srodkowa konsola ale jej tam nie ma tylko troche kabli i z 2 kostki. Co jest tu chore mianowicie teraz pomieszkuje w Bournemouth w Angli i jak na zlosc nie ma tu serwisu rowera pytam sie po zakladach i innych serwisach wszyscy rozkladja rece ze nie pomoga i musze serwis ale nie wiedza gdzie jest i ja tez nie 1 znalazlem ale tam jakies Turki wiec wole ich ominac a auto jak nie dzila tak nie dziala masakra. Jakim cudem angielskie auto nie posiada serwisu w necie w polsce da sie zanlezc a tu nikt nic nie zrobi obled poprostu.
Ludziska macie moze jakies pomysly??? Z gory dzieki.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lis 03, 2007 14:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Lis 03, 2007 15:54   

spokojnie!
to, że Ci alarm wyje po padzie akumulatora to norma.
Wyjmij baterię z auta jeszcze na godzinkę i wtedy spróbuj podłączyć (powinno zacząć wyć) i wtedy zsynchronizować pilota.
W tą godzinkę możesz zajrzeć jeszcze do wiązki tylnej klapy bo jak tam będzie bajzel to alarm też głupieje. pozamykaj też drzwi w samochodzie i sprawdź czy przypadkiem oświetlenie wnętrza się nie włącza, co mogłoby wskazywać na uszkodzenie krańcówki.
Centralka powinna być przy kolumnie kierowniczej nad nogami kierowcy :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
R-200 



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 744
Skąd: Ostrów



Wysłany: Sob Lis 03, 2007 20:05   

Nie napisałeś jaki to rocznik. :roll:
_________________
Pozdrowienia Piotr.
 
 
tomasinoo 



Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 15
Skąd: Bournemouth



Wysłany: Sob Lis 03, 2007 20:30   Rocznik 1996 Rover 214i

Dzieki za pomoc. Bede walczyl z tym jak lew. Sprawdzilem wiazke w klapie i jest oki, krancowki tez wydaja sie wpozadku i swiatlo itp good. Co do immobilizera poszukam go jutro dzis juz bylo ciemno moze sie uda. Alarm wyje jak wyl udalo mi sie tylko 2 razy ze przestal nie wiem jakim cudem nawet. Mysle ze odlacze klakson tylko nie wiem czy uda sie bez demontazu zdezaka no nic przynajmniej nie bedzie halasowal bo angole sie schodza ze cos wyje i jak auto ze sie zapali bo zwarcie i chca wzywac staraz hehe. Piloty probuje synchronizowac i narazie nie udalo mi sie a dzilaly 2 wiec nie mozliwe ze 2 uszkodzone tak sadze. Rocznik auta to 1996. Pozdrawiam
 
 
R-200 



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 744
Skąd: Ostrów



Wysłany: Sob Lis 03, 2007 21:01   

Jaki masz typ pilota? :roll:
 
 
tomasinoo 



Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 15
Skąd: Bournemouth



Wysłany: Nie Lis 04, 2007 11:07   

Piloty mam 2 jeden to 3TXB a 2 to 17TN wykrecilem czarna puszke i na plytce ze to Lucac 5AS. Czy z tej puszki albo tej srebrnej jak wymontuje to da sie ja sama pod komputer podlaczyc aby wyciagnac security code bo laweta mnie przeraza? Jesli niestyety nie zadzila ten immobilizer.
 
 
R-200 



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 744
Skąd: Ostrów



Wysłany: Nie Lis 04, 2007 11:12   

Dlaczego masz dwa różne piloty? :?:
_________________
Pozdrowienia Piotr.
 
 
tomasinoo 



Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 15
Skąd: Bournemouth



Wysłany: Nie Lis 04, 2007 11:21   

Takie dostalem widocznie facet jeden zgubil i moze kupil inny zapasowy nei mam pojecia ale oba dzilaly z alarmem

[ Dodano: Nie Lis 04, 2007 11:22 ]
Dostalem wogl ejeden klyczyk bo zgubil wiec moze i pilota tez wiec dal ten oryginalny i jakis 2 ale oba mi dzialaly a teraz zaden :(
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Lis 04, 2007 11:30   

Obydwa piloty będą działać ten jeden nowszy 17TN tak jak mówisz został dokupiony pewnie , a co do wyjęcia kodu to zawież komputer silnika do jakiegoś elektronika załapanego i zrobi to bez problemu (wszystko tylko zależy za ile czy gra jest warta świeczki)
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
tomasinoo 



Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 15
Skąd: Bournemouth



Wysłany: Nie Lis 04, 2007 11:40   

Rozumem ze komputer silinka to to srebrne pod maska z prawej strony? Mysle ze gra chyba musi byc warta swieczki musze znalezc poprostu jak najtaniej bo inaczej auto pojdzie na szrot bo co zrobie. Zaraz wykrece zdezak i poodlaczam klakson aby nie wyl i bede staral sie to jakos posynchronizowac.
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Lis 04, 2007 12:08   

Dokładnie to jest sterownik silnika , najlepiej jedż do serwisu i zaprogramuj piloty
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Nie Lis 04, 2007 12:17   

w anglii się nie opłaca jechać do service , skocz gdzieś na śmietnik gdzie mają roverki, i wymontuj cały zestaw , komputer , sterownik immo, i pilot , będzie tanie. tylko pamiętaj o numerze komputera silnika aby był taki sam.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Lis 04, 2007 12:21   

No to jest też dobra opcja tylko żeby to był faktycznie komplet
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
tomasinoo 



Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 15
Skąd: Bournemouth



Wysłany: Nie Lis 04, 2007 12:35   

to bede musial sie rozejzec dzieki

[ Dodano: Nie Lis 04, 2007 13:07 ]
Jeszcze pytanie co do synchronizacji jesli nie udalo sie ile trzeba odczekac i odlaczyc akumulator czy drzwi maja byc otwarte czy zamkniete moze na zamek rowniez czy cos ma na to wplyw roznie pisza i na forum i na angileskich stronach wedlug np strony angielskiej poprostu wyjac baterie 2 guziki z 10 sekund potem nowa i 4 do 8 razy wcisnac guzik zamykania potem raz otwierania ale auto sie roznie zachowuje np przy drzwiach zamknietych otwartych na zamek maska czy nawet klapa tylnia i do tego moze trzymac dlugo guziki czy krotko jakies porady ? a ja polece po koloejne baterie.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Lis 04, 2007 13:41   

jeśli wyjmiesz baterię z pilota, to tez powinno działać, ale wyjęcie akumulatora powoduje bajzel w centralce alarmu, i czasem trzeba po prostu ją odciąć na dłuższą chwilę żeby rozładować jej kondensatory (niedawno testowałem sposób na odcięcie immo podany przez kogoś na forum i miałem właśnie taki problem ;) a sposób nie działał :P )
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
tomasinoo 



Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 15
Skąd: Bournemouth



Wysłany: Nie Lis 04, 2007 13:43   

Jeszcze 1ten jeden pilot to 3txb a 2 jednak nie bo na obudowie jego jest 17tn ale na plytce 3txd jesli to ma znaczenie troche z tym jednym nakombinowane ale w konce przeciez dzialal wczesnij.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Lis 04, 2007 13:47   

tomasinoo napisał/a:
na obudowie jego jest 17tn ale na plytce 3txd

to pewnie 3TXB, bo D to chyba ne było ;)
może poprostu się właścicielowi poprzedniemu obudowa wytarła :cool:
co nie zmienia faktu, że piloty powinny działać :???:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
tomasinoo 



Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 15
Skąd: Bournemouth



Wysłany: Nie Lis 04, 2007 13:48   

co do alarmu to wogle zdazylo sie ze 2 razy przestal wyc po podlaczeniu akumulatora i podlaczenia a razy 30 nie nawet jak na cala noc? nie jestem elektrykiem ile rozladowywuja sie kondensatory? i co do synchronizacji to auto pozamykac czy otworzyc nie wiem czy to wazne jest?
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Lis 04, 2007 13:54   

dla pewności godzina powinna starczyć
jeśli chodzi o synchronizację to ja zawsze robiłem tak jak mówi instrukcja:
samochód zamknięty (uzbrojony alarm)
otwieram samochód kluczykiem (wyłącza się alarm)
otwieram klamką,
wciskam co najmniej 4 razy przyciska zamykania, aż usłyszę, że samochód próbuje sie zamknąć (czasem dopiero za 5 -6 razem, myślę ze to kwestia niedokładnego wciskania guzika ;) )
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Lis 04, 2007 13:58   

Dokładnie tak jest pięć razy naciskamy na obojętnie który przycisk pilota i powinien działać.
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 200/25/MG ZR] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Sty 24, 2011 18:27
kasjopea
Brak nowych postów [Rover 200] Immobilizer alarm centralny zamek - POMOCY !
robsson78 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Sob Sty 24, 2015 16:13
robsson78
Brak nowych postów [R25 1.4 ] immobilizer i centralny zamek
Grzesiek79 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sob Lis 22, 2008 20:10
Grzesiek79
Brak nowych postów [rover 214i] centralny zamek.
adinek221 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Nie Kwi 07, 2013 11:06
adinek221
Brak nowych postów [220SDi] Centralny zamek, immobilizer a sterownik
Nickczemny Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Wto Sie 28, 2018 20:53
luk2luk2



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink