Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Maj 2007 Posty: 91 Skąd: Góra Kalwaria
Wysłany: Sob Paź 27, 2007 15:21 [R620] Gaśnie po paru minutach
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994
Witam!
Mam mały problem. Gdy odpalam samochód gdy silnik jest zimny, normalnie chodzi. Jak tylko ruszę i wcisnę sprzęgło odrazu silnik gaśnie i troche trudno go odpalić.. To się dzieje do tego momentu jak silnik złapie temperatury. Potem jest już ok.
czy nie wiecie co to może być??
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 11, 2011 23:33, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Paź 27, 2007 15:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
No Dzięki ale nie pisze jak można zrobić ten reset.. Pomocy obydwa artykuły są takie same..
no dobra ...
Pośród bezpieczników pod maską masz jeden, który jest opisany jako radio. Wyciągnij do na około 1-2 minuty. Następnie odpal samochód i poczekaj do zagrzania płynu chłodzącego (aż załączy się wentylator). I to cala procedura
Jak coś pomyliłem to mnie pewnie ktoś zaraz poprawi, ale myślę, że dobrze podałem
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Maj 2007 Posty: 91 Skąd: Góra Kalwaria
Wysłany: Wto Paź 30, 2007 19:38
Dzięki, juz punkty poszły.. pzdr
[ Dodano: Czw Lis 08, 2007 08:53 ]
nic nie pomogło.. Nadal jest ten problem. Czy są jakieś inne sugestie??
[ Dodano: Czw Lis 08, 2007 09:25 ]
Wyciągnełem ten bezpiecznik co pisze radio, poczekałem kilka minut i włożyłem go spowrotem. Samochód potem odpaliłem aż się wentylator się włączył. Problem jest z tym że to nadal nic nie pomogło.
Nie wiesz co może być przyczyną??
....Wyciągnełem ten bezpiecznik co pisze radio, poczekałem kilka minut i włożyłem go spowrotem. Samochód potem odpaliłem aż się wentylator się włączył. Problem jest z tym że to nadal nic nie pomogło.
Nie wiesz co może być przyczyną??
czyli po resecie silnika krokowego nie ma zmian ?
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
Ja bym zaczął od dokładnego obejrzenia dolotu i przewodów podciśnienia - może masz gdzieś dziurkę...
Jak nie to czyszczenie przepustnicy, a potem silnik krokowy (sprawdznie/wymiana).
No i regulacja zaworów.
Jesteś z Góry Kalwarii, więc możesz umówić się z Mariuszem418 na to wszystko.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Wyciągnełem ten bezpiecznik co pisze radio, poczekałem kilka minut i włożyłem go spowrotem. Samochód potem odpaliłem aż się wentylator się włączył. Problem jest z tym że to nadal nic nie pomogło.
Czy robiłeś to na zimnym silniku?
Oprócz wspomnianych przez macieja, krokowca oraz przepustnicy należy się również przyjrzeć zaworowi termicznemu obrotów ssania (jest po prawej stronie silnika krokowego).
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
To powinienneś zrobić to po nocy - wyjąć bezpiecznik, nawet na całą noc, rano odpalić na luzie i bez klimy, najlepiej z ogrzewaniem ustawionym na zimne i nic nie ruszać do momentu włączenia się wentylatora.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum