Wysłany: Pon Lis 12, 2007 15:21 [R200 1.4Si '98] Silnik pracuje nie na wszystkich tłokach
Witam,
Oj dawno tu nie gościłem ale to dlatego że Roverek chodził jak należy ale do czasu... manowicie ostatnio (z coraz bardziej niższymi temperaturami) zauważyłem że podczas rannego odpalania silnik pracuje nie na wszystkich tłokach, bardzo nim szarpie i ogólnie chodzi jak traktor. Trwa to zaledwnie z 5 min po czym zaskakuje i wszystko warca do normy jak się nagrzeje. Dodam jeszcze że odpala za pierwszym przekręceniem kluczyka i nie ma problemów z rozruchem tylko to terkotanie na początku . Ma ktoś pomysł czym w/w moze być spowodowane? Świece sprawdzałem są ok, kable również, kopułka tak samo, spalanie w normie średnio 9l/100 ! Nie wiem wtryski może?
Dodatkowo ucieka mi troszke płyn w dolocie (miejsce łączenia się Indjection z głowicą) musze tą uszczelke wymienić czy ewentualnie to może być powodem dostawania się do komory spalania troche wilgoci i dlatego nie pali po rozruchu na wszystkie garki?
Pozdrawiam
Biniu
Rover 200 1.4 16V '98
Ostatnio zmieniony przez Biniu Wto Lis 13, 2007 08:38, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 12, 2007 15:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Oj dawno tu nie gościłem ale to dlatego że Roverek chodził jak należy ale do czasu...
To nie znaczy, że nie należy nas odwiedzać.
Popraw temat zgodnie z zasadami tego kącika. Zasady znajdziesz TU.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Wysłany: Pon Lis 12, 2007 15:29 Re: Slinik pracuje nie na wszystkich garach zaraz po odpalen
Biniu napisał/a:
....Dodatkowo ucieka mi troszke płyn w dolocie (miejsce łączenia się Indjection z głowicą) musze tą uszczelke wymienić czy ewentualnie to może być powodem dostawania się do komory spalania troche wilgoci i dlatego nie pali po rozruchu na wszystkie garki? ....
na 99% to właśnie będzie ta przyczyna (zakładam oczywiście, że układ zapłonowy zgodnie z tym co napisałeś jest sprawny ) ... po prostu płyn chłodzący, który dostał się na tłoki tak "wariuje" podczas odpalania
Gdy silnik go "wypali" wszystko wraca do normy ...
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum