Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420] Pytanie odnośnie przewodów od wspomagania.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420] Pytanie odnośnie przewodów od wspomagania.

Update 13.11.2007 - dodane zdjęcia
Autor Wiadomość
String 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 638
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Pon Lis 12, 2007 11:45   [R420] Pytanie odnośnie przewodów od wspomagania.
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Witam,
Podczas ostatniej wizyty u mojego mechanika, gość zwrócił mi uwagę, że mam nieszczelny układ od wspomagania.
Nie wiem jak to fachowo opisać....
Jest przewód pomiędzy pompą wspomagania a czymś tam :oops: przewód od pompy biegnie w tej przestrzeni pod zbiorniczkiem wyrównawczym układu chłodzenia - tylko dużo niżej.
No i w tymże przewodzie jest taka plastikowa (?) przejściówka. Nie wiem od czego ta przejściówka jest - jednak z niej leci olej od wspomagania, kapie na gumową osłonę przegubu a potem na wahacz.
Ten plastikowy kawałek rurki ma długość 3-5 cm.
Mam nadzieję że będzie wiadomo o co chodzi :mrgreen:
I teraz pytanie:
Gdzie takie coś i za ile można kupić - i jaką funkcję ten plastik pełni ?

Pozdrawiam serdecznie


========================

Dodałem fotki - przed chwilą zrobione telefonem - więc jakość niepowalająca
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 03, 2011 00:28, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lis 12, 2007 11:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10919
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Lis 12, 2007 12:00   

u mnie nic takiego nie ma :???:
poprostu jest wąż do pompy i koniec....
może to jakiś zaworek zwrotny, wyjmij i zerknij do środka :cool:
uszczelnij czym prędzej, bo z gumy zrobi się galareta :(
mi tak popsuło poduchę :(
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
String 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 638
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Pon Lis 12, 2007 12:06   

Może u Ciebie nie ma bo jesteś benzyna? :neutral: a że zrobi sie galareta, to wiem i dlatego szybciutko muszę to wymienić.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
String 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 638
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Wto Lis 13, 2007 20:33   [R420 SDI '99] Raz jeszcze przewody układu wspomagania

Przepraszam, że dubluję temat - wiem że zasługuję na klapsa - ale okropnie zależy mi na namierzeniu nazwy oraz jakichś namiarów gdzie mogę tę przejściówkę (oring?) znaleźć.

Poniżej zamieszczam rysunek z EPC i miejsce, gdzie wg. mnie znajduje się ta rurka oraz zdjęcia, które zrobiłem dzisiaj telefonem.

Raz jeszcze przepraszam za dubel, ale trochę się leje - a szkoda mi gumy na przegubie.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Wto Lis 13, 2007 20:40   

Proponuję wyjąć oring zdjąć wymiar z rurki i kupić w sklepie z uszczelkami / oringami , jak widzisz w oryginale możesz kupić tylko cały przewód a to wywalony pieniądz w błoto , o ile sie nie myle tam są chyba w tym gnieżdzie dwa oringi napewno cos podpasujesz (przerabiałem to kiedyś):wink: Powodzenia
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Lis 13, 2007 21:44   

String napisał/a:
Przepraszam, że dubluję temat - wiem że zasługuję na klapsa - ale okropnie zależy mi

String napisał/a:
Raz jeszcze przepraszam za dubel, ale trochę się leje


A mam pasa ściągnąć? Nie da się kontynuować? ;) Przenoszę do już rozpoczętego wątku.
 
 
String 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 638
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Wto Lis 13, 2007 22:14   

@przemo285
Skoro przerabiałeś temat, to czy mona po prostu połączyć te przewody na sztywno (rurka o mniejszej średnicy i dwie opaski zaciskowe?)

@thef
I co ja mam powiedzieć? :cry: wstyd mi - mam nadzieje że Rada Plemienna mi wybaczy :wink: :mrgreen:

[ Komentarz dodany przez: thef: Wto Lis 13, 2007 22:17 ]
No, takiemu wyjadaczowi forumowemu, to w zasadzie należy się publiczna nagana. Powinieneś przecież świecić przykładem ;) Następnym razem będzie: "Silence, I'll killl You" ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Lis 13, 2007 22:17   

opaski na 200% tego nie wytrzymają. Wymień te oringi w tym łączniku i bedzie OK.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
String 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 638
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Sro Lis 14, 2007 07:48   

@Brt
Zrobię wszystko co mojej mocy :wink:
@thef
Ty to wiesz jak wzbudzić w człowieku poczucie winy :mrgreen: :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kris88 



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 50
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Wto Lut 12, 2008 11:01   

Mam dokładnie ten sam problem, planowałem to zrobić wężykiem (naciągnąć go na rurkę i opaskami zacisnąć).
Jak się uda znaleźć taki oring daj znać.

Pozdrawiam
 
 
String 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 638
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Wto Lut 12, 2008 11:09   

Problem jest na pewno w oringu. Tymczasowym rozwiązaniem (na czas poszukiwan oringu) było odwrócenie oringu. Pomogło na parę dni i dalej leci. Teraz w czwartek odstawiam do mechanika auto celem przygotowania do przeglądu i miedzy innymi wymiany oringu, bo oczywiście podobno (wg słów mojego mechanika) bez problemu można dostać, czy zamówić odpowiedni.
Mój mechanik zdjął wymiar i pojechał do sklepu TYLKO :shock: z oringami i kupił :mrgreen:

Więc w czwartek mój problem przestanie istnieć :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420 2.0D 96r] Pytanie odnośnie tylnego łożyska.
MariuszN Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Pią Sty 06, 2012 22:01
PawelLuc
Brak nowych postów [R416] Pytanie dotyczące przewodów WN
didymus Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pią Wrz 05, 2008 20:40
didymus
Brak nowych postów [ MG ZS ] pytanie odnosnie rozrzadu
MGZS Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sob Mar 17, 2012 21:19
7Tomi
Brak nowych postów [R45 iDT] Pytanie odnośnie rozrusznika
domin201 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Wto Mar 06, 2012 17:21
domin201
Brak nowych postów [r45] pytanie odnośnie licznika
dawidd Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Kwi 08, 2015 14:09
dawidd



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink