Forum Klubu ROVERki.pl :: SOLVED [R220 SDi 2.0 98r.] Brak mocy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
SOLVED [R220 SDi 2.0 98r.] Brak mocy

auto pomalu sie rozpedza
Autor Wiadomość
pawelm19871 



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 28
Skąd: Brzeg



  Wysłany: Czw Lis 22, 2007 11:54   SOLVED [R220 SDi 2.0 98r.] Brak mocy

Witam. Mam problem z moca w roverku 220 sdi.Tzn ma 105km ale jak jade i przyspieszam to wogule nie czuc "kopa".rozpedza sie tak jak by mial 60km.cos jest zepsute ale nie wiem co. pomuscie prosze
Ostatnio zmieniony przez giewu Sob Lis 24, 2007 15:27, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lis 22, 2007 11:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Lis 22, 2007 12:05   

popraw temat na zgodny z zasadami
spróbuj odpiąć przepływomierz powietrza :???:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Lis 22, 2007 14:53   

Też myślę o przepływomierzu.
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Czw Lis 22, 2007 15:10   

Przyczyn może być wiele. Na początek takie pytanie, słychać jak turbina pracuje i czy węże od turbo są szczelne? Może też coś z kątem wtrysku nie tak. Opisz nam czy objawy pojawiły się nagle czy może stopniowo. Możesz sprawdzić również przepływomierz, jak sugeruje Rowan - odepnij wtyczkę, przejedź się i sprawdź czy jest jakaś różnica.
 
 
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 727
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Czw Lis 22, 2007 17:59   

ja odpielem u siebie i jakiejs znacznej roznicy nie zauwazylem ;/
 
 
 
endriu_poznan 



Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 4
Skąd: Poznań



Wysłany: Czw Lis 22, 2007 17:59   

Ja mialem tak samo - okazalo sie ze byla dziura w wezu intercoolera dolnym - kupilem nowy za 190zl.
 
 
 
pawelm19871 



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 28
Skąd: Brzeg



Wysłany: Czw Lis 22, 2007 23:05   

endriu_poznan ktory dokladnie zmieniles waz???ten co idzie do przeplywomierza?????czy ten co jest zara po filtrze na dole?????odp
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Czw Lis 22, 2007 23:10   

pawelm19871, popraw ten temat bo dostaniesz ostrzeżenie.
Węże turbo, to te grube dochodzące i wychodzące z chłodnicy powietrza, widoczne na zdjęciu.
 
 
pawelm19871 



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 28
Skąd: Brzeg



Wysłany: Czw Lis 22, 2007 23:22   

temat poprawile. a nie wiecie przy ilu obr wlancza sie turbina????
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Lis 22, 2007 23:25   

turbina chodzi cały czas, nominalne ciśnienie doładowania uzyskuje przy 3000rpm ZTCP :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
pawelm19871 



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 28
Skąd: Brzeg



Wysłany: Czw Lis 22, 2007 23:28   

jak sie nazywa i do czego sluzy to co jest na czerwono zaznaczone???

[ Dodano: Czw Lis 22, 2007 23:31 ]
przepraszam to co jest w czarnym prostokacie
 
 
endriu_poznan 



Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 4
Skąd: Poznań



Wysłany: Czw Lis 22, 2007 23:38   

Z tego co pamietam to wymienialem waz, ktory idzie od intercoolera do kolektora ssacego, ale rownie dobrze mogl Ci sie przetrzec ten drugi....
Ostatnio zmieniony przez endriu_poznan Pią Lis 23, 2007 00:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Lis 22, 2007 23:48   

Cytat:
turbina chodzi cały czas, nominalne ciśnienie doładowania uzyskuje przy 3000rpm ZTCP :cool:

a nawet odrobinę szybciej ;) zależy to od biegu na którym jesteś i czy silnik jest w pełni obciążony :D ;)

w tym czarnym prostokącie jest MAP sensor - czujnik ciśnienia doładowania.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
pawelm19871 



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 28
Skąd: Brzeg



Wysłany: Pią Lis 23, 2007 13:17   

Ta rura co jest zaznaczona jest peknieta.To moze byc powod tego ze moj Roverek zamula????
fca
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Lis 23, 2007 15:48   

może i pewnie jest :)
przez tą rurę idzie powietrze ze sprężarki do silnika, jeśli jest pęknięta, to nie ma ciśnienia doładowania :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Lis 23, 2007 16:23   

sTERYD napisał/a:
przez tą rurę idzie powietrze ze sprężarki do silnika, jeśli jest pęknięta, to nie ma ciśnienia doładowania :cool:


:brawa: trafiony zatopiony ;) przyczyna znaleziona

pawelm19871, gdybyś przeczytał techniczny FAQ to nie musiałbyś zadawać tego pytania :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
pawelm19871 



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 28
Skąd: Brzeg



Wysłany: Sob Lis 24, 2007 12:00   

dziekuje wszystkim raz rady itp.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Gru 03, 2007 11:27   

sTERYD napisał/a:
turbina chodzi cały czas, nominalne ciśnienie doładowania uzyskuje przy 3000rpm ZTCP :cool:

Raczej tam, gdzie mamy maksymalny moment obrotowy, czyli przy 2000rpm.

No chyba, że mnie ktoś poprawi i poda jakieś logiczne uzasadnienie.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pon Gru 03, 2007 15:06   

piter34 napisał/a:
Raczej tam, gdzie mamy maksymalny moment obrotowy, czyli przy 2000rpm.

Wydaję mi się że jednak gdzieś koło 3000rpm ponieważ diesel naprawdę dobrze się rozpędza przy tych obrotach.
 
 
 
Kalah 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 58
Skąd: Wawa



Wysłany: Pon Gru 03, 2007 15:32   

Wystarczy spojrzec na wskaznik cisnienia doladowania, jesli ktos ma i widac, ze zaczyna ladowac z nizszych obrotow (oczywiscie pelne obciazenie) zeby przy okolo 1900 osiagnac wartosc maksymalna.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów SOLVED [R220 SDI '97] brak mocy
ronin_ Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Pon Kwi 07, 2008 22:01
thef
Brak nowych postów SOLVED [R 220 Sdi '98] Auto słabo przyspiesza. Brak mocy
Rozwiązany problem
barti101 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 18 Sro Cze 04, 2008 15:13
barti101
Brak nowych postów SOLVED [R420 SDi 2000r] brak mocy, check engine
praktis Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sob Maj 10, 2008 13:28
praktis
Brak nowych postów SOLVED [R220] Brak świateł mijania
dziwna sprawa :)
Fargo80 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Wto Lip 21, 2009 17:52
Fargo80
Brak nowych postów [r220] Czerwona kontrolka i brak mocy
maniek007 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pią Lis 25, 2011 23:21
chripal



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink