Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 1,6 16V 99r] - nie chce odpalić
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200 1,6 16V 99r] - nie chce odpalić
Autor Wiadomość
daniost 



Dołączył: 22 Lis 2007
Posty: 2
Skąd: Małopolska / Polska



Wysłany: Czw Lis 22, 2007 14:40   [R200 1,6 16V 99r] - nie chce odpalić

Mam R200 1,6 16V 99r z wielkim problemem. Samochód nie chce odpalić mimo iż iskra, ciśnienia na tłokach i ciśnienie paliwa jest ok!, rozrusznik kręci, silnik zasysa powietrze i pcha w rurę wydechową. Kiedy wyciągnę świece są mokre. Jedyne co zauważyłem to, to że wtryskiwacze pracują wszystkie razem. immo ok! a na dodatek nie mogę się z nim połączyć interfejsem firmy LAUNCH i KTS-em. Proszę pomoc.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lis 22, 2007 14:40   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
R-200 



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 744
Skąd: Ostrów



Wysłany: Pią Lis 23, 2007 01:06   

Jeśli masz paliwo i iskrę to musi zapalić. Iskę sprawdż na swiecach wszystkich, czy jest. Jeśli świece są mokre to się zalewają, sprawdż regulator wolnych obrotów czy się otwiera. Zakładamy oczywiście że z rozrządem jest wszystko ok. Kts powinien się połączyć bez problemu. Paliwo oczywiście masz dobre? :roll:
_________________
Pozdrowienia Piotr.
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Lis 23, 2007 07:18   

daniost napisał/a:
Jedyne co zauważyłem to, to że wtryskiwacze pracują wszystkie razem


U mnie też tak jest i działa.
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
remikwiat 



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 33
Skąd: Słupsk



Wysłany: Pią Lis 23, 2007 14:58   

Kilka dni temu miałem podobny problem z R 200 1,4 Si ( z tym że pochodził kilka minut i zgasł

daniost napisał/a:
Samochód nie chce odpalić mimo iż iskra, ciśnienia na tłokach i ciśnienie paliwa jest ok!, rozrusznik kręci, silnik zasysa powietrze i pcha w rurę wydechową


wszytko działało tak jak u Ciebie, tylko nie odpalał ( aż) i w moim przypadku walnięta była cewka zapłonowa ( nowa 200 zł)
_________________
remikwiat 214 Si
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3642
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pią Lis 23, 2007 17:24   

wtryskiwacze pracuja wszystkie razem nie pamietam do ktorego roku, jest to wtrysk tzw grupowy , potem w nowszych silnikach byla pol sekwencja, pracuja wtedy po 2
zalezy to pewnie od wersji MEMS ECU


oczywiscie podczas normalnej pracy silnika tez pracuja grupowo nie tylko podczas odpalania
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
R-200 



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 744
Skąd: Ostrów



Wysłany: Pią Lis 23, 2007 23:03   

Wtryskiwacze powinny pracować grupowo 1-4, 2-3. Jeśli pracują wszystkie razem to jest gdzieś zwarcie albo uszkodzenie w sterowniku. :lol:
_________________
Pozdrowienia Piotr.
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3642
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sob Lis 24, 2007 22:20   

R-200 napisał/a:
Wtryskiwacze powinny pracować grupowo 1-4, 2-3. Jeśli pracują wszystkie razem to jest gdzieś zwarcie albo uszkodzenie w sterowniku.


kolego czy ja nie wyraznie pisze ??

w starszy silnikach rovera wypsazonych w starsza wersje systemu MEMS, a zreszta opisze to dokladniej

do 1994 roku byly 3 wersje systemu mems 1.2; 1,3 i 1,6
od polowy 1994 dodano wersje 1.8

wersja 1.2 pierwsza wersja produkcyjna dla silnikow bez katalizatora,
moze byc wyposazony w katalizator, ale pracujacy w petli otwartej
wersje mozna rozpoznac po pojedynczym 36 stykowym zlaczu ECU

wersja 1.3 przeznaczona do silnikow z katalizatorem pracujacym w petli zamknietej
wersje mozna poznac po dwoch wielostykowych zlaczach ECU 36 i 18 stykowe
Ulepszenie konstrukcji umozliwilo zastosowanie jednego zlacza 36 stykowego, za wyjatkiem silnika turbo w ktorych zostaly dwa zlacza

od polowy 1994 jest produkowana wersja 1.8
wyroznia sie
plastykowym kolektorem ssacym
nowy silnik krokowy nie dziala na ciegno przepustnicy
najnowsze wersje stosowane w pojazdach z silnikami KV6 i MGF
maja zaplon bezrozdzielaczowy oraz VVC

zadnego zwarcia nie ma !! !!!!!!!!

w starszych wersjach wszystkie wtryskiwacze sa otwierane w jednej chwili
dwa razy w ciagu jednego cyklu pracy silnika
polowa wymaganej ilosci jest wtryskiwana podczas jednego obrotu walu,
paliwo pozostaje na zaworze przez pewien czas, zanim zostanie zassane
w odroznieniu od innych jednoczesnych ukladów wtrysku , wtryskiwacze sa podlaczone do oddzielnych stykow ECU odzielnymi przewodami

kolego R-200 jakies pytania jeszcze ??
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Lis 24, 2007 22:27   

Andrzej :marycha: :cool: ;) :D hehehe
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3642
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sob Lis 24, 2007 22:34   

oczywiscie nie pisalem wszystkiego z glowy, bo dokladnych cyferek i funkcji nie pamietalem :grin:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
R-200 



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 744
Skąd: Ostrów



Wysłany: Sob Lis 24, 2007 22:36   

Kolega jest bardzo nerwowy. Ponieważ było w poprzednim poście "nie pamiętam do którego roku" to tylko uściśliłem. W temacie jest rocznik99!! To dlaczego kolega tak na mnie krzyczy??? :cool: A ja pisałem z glowy. Taki jestem.
_________________
Pozdrowienia Piotr.
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3642
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sob Lis 24, 2007 22:48   

ee tam nerwowy , gdybym krzyczal to bym PISAL TAK :grin:

wiadomosc kolegi odebralem doslownie, znaczy sie tyczaca sie kazdego rovera z seria K :mrgreen:
wiec kolega powinien wpisac rocznik w swojej odpowiedzi wtedy napewno bym juz nic nie pisal :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
R-200 



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 744
Skąd: Ostrów



Wysłany: Sob Lis 24, 2007 22:59   

Jeśli się wypowiadamy dokładnie w temacie to myślę że odstępstwo od tematu powinno być zaznaczone w treści, nie wypowiedż w temacie. Tak myślę. Wszystkiego najlepszego, zbaczamy z tematu. :lol: :lol:
_________________
Pozdrowienia Piotr.
 
 
daniost 



Dołączył: 22 Lis 2007
Posty: 2
Skąd: Małopolska / Polska



Wysłany: Czw Lis 29, 2007 20:22   

Witam! Dziękuję za podpowiedzi, jednak samochód nadal nie jeździ. Sprawdziłem już chyba wszystko po 2x. Rozrząd jest ok, iskra jest na każdej świecy, wtrysk ok!, więc logicznie myśląc resztę elektroniki jest wporządku (chyba że immo jest otwarty i przesówa mapę zapłonu o 180 st, ale czy jest to wogóle możliwe?). Ciśnienia na cylindrach są ok! (12-11-12-12)
 
 
R-200 



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 744
Skąd: Ostrów



Wysłany: Pią Lis 30, 2007 17:40   

Zawsze możesz spróbować przestawić kable na aparacie zapłonowym, 1 z 4, 2 z 3. Jeszcze jedna uwaga - jeśli świece będą używane i na izolatorze czarny nalot, mogą być problemy z zapaleniem pomimo iskry. :roll:
_________________
Pozdrowienia Piotr.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Gru 04, 2007 12:47   

daniost, udało się uruchomić samochód?

R-200 napisał/a:
Kolega jest bardzo nerwowy. Ponieważ było w poprzednim poście "nie pamiętam do którego roku" to tylko uściśliłem. W temacie jest rocznik99!!

Ja tylko dodam, że w każdym okrągłym R200 jest wtrysk grupowy 2+2, czyli półsekwencja. :lol:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200 1.6 97r] Nie chce odpalić
dziki Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pią Sty 08, 2010 16:46
Vesper416
Brak nowych postów [R200] Nie chce odpalić
wojtp11 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Nie Gru 11, 2011 13:10
szoso
Brak nowych postów [R200] Nie chce odpalić
Kamilde1231 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sro Cze 06, 2018 14:33
Zalos1910
Brak nowych postów [R200] zagrzal sie i nie chce odpalić
bonnui Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Sro Wrz 05, 2012 13:33
bonnui



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink