Heh... Na proste rozwiązania najtrudniej wpaść.
Bezpiecznik - w sumie to najprostrze rozwiązanie - w 827 po wyciągnięciu bezpiecznika rzeczywiście kontrolka paliła się bez przerwy.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lis 24, 2007 17:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jak niema bezpiecznika to system jest wyłonczony i pali sie kontrolka tyle ze ja wszystkie bezpieczniki przejzałem bynajmniej te pod kierownicą i wszystkie są ok, ale moze byc tez jakis przekaznik padniety tylko ze niewiem gdzie sa przekażniki od absu
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Lis 25, 2007 19:56
Wysłałem tobie schematy sprawdż zasilania wtedy można coś stwierdzić (sprawdż w skrzynce bezpieczników w komorze silnika)
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Lis 25, 2007 20:11
W tej dużej kostce przy samym modulatorze ABS (w samym modulatorze znajduje sie komputer/sterownik ABS)
[ Dodano: Nie Lis 25, 2007 20:13 ]
Tam też sprawdzisz oporność czujników eliminując ewentualne uszkodzenie instalacji na lini czujniki a modulator ABS-u
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
ad1. przestał działać ABS okazało sie, że to czujnik padł. Ale sprawdzałem własnie w kości przy pompie ABSu a nie przy kołach jak znalazłem że jeden z czujników jest nie teges, to wtedy odpiąłem i przemierzyłem sam czujnik no i sięwyjaśniło. Po wymienie wszystko wróciło do normy
ad2. wpisz w google "rover rave" lub zajrzyj do technicznego FAQ, pyt. nr 5
posłuchałem waszej rady i sprawdziłem czujniki w kości przy pompie i wskazania były takie:
przednie koła 1,5Ω
tylne koła 0.98 Ω
podczas pomiaru przy kolach wykazało z przodu około 1.6 ana tylnych 1.1
jedna rzecz mnie niepokoi ze na jednym z czujników miernik wykazał volty tzn ustawilem miernik na voltomierz jeden styk przystawiłem do masy a drugi przykladalem po kolei do wsuwek we wtyczce odpowiadającym poszczególnym czujnikóm na i tylko w przypadku jednego czujnika było wskazanie bodajze 0.22V oczywiscie na obu przewodach idacych od tego czujnika, przy pozostałych trzech czujnikach nie było zadnego wskazania. niewiem czy na tych trzech tez powinno byc jakies wskazanie czy moze tylko ten jeden ma jakies przebicie...?????
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum