Z całym szacunkiem Giewu,ale nie wszyscy są ,że tak powiem,anglojęzyczni .
Ja też
ja też nie jestem anglojęzyczny ... zdecydowanie wolę język niemiecki i rosyjski
natomiast RAVE jest niestety po angielsku i jedynym sposobem, by z niego korzystać (przynajmniej w moim przypadku) jest używanie translatora co nieanglojęzycznym polecam
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
a co sie dzieje ze kolega szuka info
a wogole to rzadko sa tu tematy o pompie oleju
zawor sie zacial, brak cisnienia
zawor jest z boku silnika blisko pompy, mozna poznac go po tej charakterystycznej srubie numer 1
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
w moim aucie mam następujacy problem :
- wymieniona głowica + wszystkie nowe popychacze { głowica po kompleksowej regeneracji}
- ciśnienie silnika w normie ,
- zużycie oleju znikome
A jednak tylko po nagrzaniu silnika słychać stukot popychaczy , na zimnym silniku cisza , i tak jest zawsze rano cisza póżniej słychać diesla
Mechanik powiedział mi że to pompa olejowa a dokładniej zawór przelewowy.
Ponoć pompa tłoczy olej na górę silnika ale ten olej nie wraca do miski a przez to się pieni i stąd te odgłosy
Czy to prawda próbuję się od Was znawców dowiedzieć
Czy ten zawór nadaje się do czyszczenia, czy trzeba kupić nową pompe
Ps - nie znam sie na zasadach tego forum jak coś pisze żle to powiedzcie a ja to poprawie
--------------------------------------------------
dopisek od moderatora:
martinguli79 jeśli chcesz, by temat nadal funkcjonował i nadal chcesz uzyskiwać
odpowiedzi na swoje pytanie to popraw proszę nazwę tematu na
obowiązującą na naszym forum (użyj funkcji <edytuj> w pierwszym poście) ...
a wystarczyło przeczytać TO
--------------------------------------------------
martinguli79 napisał/a:
...Czy ten zawór nadaje się do czyszczenia, czy trzeba kupić nową pompe...
ten zawór jak najbardziej można czyścić ... jeśli dobrze pamiętam to po zdemontowaniu trzeba go właśnie oczyścić z syfów jakie mogły się nazbierać i trzeba sprawdzić sprężynkę, która go trzyma (naturalnie rozprostowana powinna mierzyć 38,9mm)
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
ja tego zaworu nigdy nie rozkrecalem wiec nie pomoge, alez tego co pamietam to powinno dac sie go odkrecic bez sciagania kola
nie bardzo rozumiem jak olej moze nie splywac na dol
zaryzykowalbym stwierdzenie ze takiej mozliwosci nie ma
tam w glowicy jest dosc sporo otworow powrotnych
a nawet gdyby tak sie stalo to przeciez z racji niskiego poziomu oleju i tak w koncu spadloby cisnienie oleju
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum