Wysłany: Nie Lis 11, 2007 23:05 [R416] Nierówna praca silnika po HGF???
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996
Po wymianie uszczelki pod głowiąc mam dziwne problemy z pracą silnika tzn. pracuje dosyć nierówno i trochę nie przyjemnie "szura", dodam, że na LPG jest to samo. Powyższe objawy wstępują głównie na luzie. Przed wymianą uszczelki nie było z obrotami najmniejszych problemów. A ha dodam, że obrotomierz, przy tym nie wariuje.
Jeśli ktoś ma jakiś pomysł proszę o pomoc.
Pozdrawiam!!!
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 31, 2010 15:48, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lis 11, 2007 23:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Kolektor ssacy moze byc nieszczelny i silnik moze lapac lewe powietrze, lub przewody od podcisnienia, szczegulnie od serwa hamulcowego moga byc zle spasowane/nasuniete
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
hmmmm po prostu poszukać czy wszystkie wężyki są dobrze załozone i czy nie ma podejrzanego syczenia Ja bym pojechał do mechanika, który robił HGF, z reklamacją
Jak dla mnie cenna uwaga, posprawdzam rurki i poszukam syczenia.
Co do tego mechanika, to porażka, on oczywiście nie poczuwa się do winy i zwala na wszystko inne. A to, że pompa złe ciśnienie daje, a to że filtr paliwa brudny. W końcu jak powiedział, że to wina immo to zwątpiłem i przestałem do niego jeździć bo pieniędzy i tak by nie oddał.
no text o immo to jeden komentarz: jak nie znajdzies sam, to skontaktuj siez mariuszem418 z Babic i jedź na diagnozę, lub pojedź kiedyś na spota na bemowo, może cioś znajdą
Dzięki, spróbuje sam, bo ten "specjalista od immo" mnie finansowo zrujnował, wymieniając dodatkowo, pompe i filtr... (no ale cóż, za głupote trzeba płacić). A jak się nie uda, to wybiorę się do ECC.
Dzięki, spróbuje sam, bo ten "specjalista od immo" mnie finansowo zrujnował, wymieniając dodatkowo, pompe i filtr... (no ale cóż, za głupote trzeba płacić). A jak się nie uda, to wybiorę się do ECC.
Udało się rozwiązać problem?
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Witam, no niestety nie, sprawdzilem wszystkie rurki, pozmienialem nawet niektore obejmy. A problem jak byl tak byl. Zauwazylem jedna prawidlowosc, ze jak na postoju, skrece kola na maksa obroty sie podnosza i zaraz spadaja. Mysle, ze to nie przypadek gdyz sprawdzalem to kilkakrotnie.
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Pon Lis 26, 2007 18:51
To że przy skręconych kołach na maksa obroty wzrastają a póżniej spadają to jest raczej normalne , komputer pod wpływem obciążenia i spadku obrotów podnosi obroty (poprzez silniczek krokowy) co do wolnych obrotów to domyślam się że przy wymianie uszczelki pod głowicą nie były docierane zawory i gniazda zaworowe - napisz dla potwierdzenia co było robione z głowicą
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Pon Lis 26, 2007 19:42
Obawiam się że tylko była planowana a po HGF często się zdarza że zostaje nagar na gniazdach zaworów lub są wypłukane gniazda zaworowe stąd ta nie stabilna praca silnika na wolnych obrotach (na wysokich nie odczuwalne) Nie wiem co było konkretnie u ciebie robione (mechanicy różne cuda robią)
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
No wlasnie, mechanicy różne cuda wyczyniają. Generalnie straciłem, wiarę w tą profesję. 99% to albo wymieniacze albo co gorsza wymieniacze-naciągacze...
Jak sie sprawdza cisnienie i jakie jest prawidłowe??
w miejsce swiecy, wkreca lub dociska sie czujnik, i kreci rozrusznikiem, zlecane tez jest otwarcie przepustnicy, trzeba tez wykrecic wszystkie swiece
ma byc wiecej niz 10 barow, atmosfer
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum