Witam
moje pytania w dniu dzisiejszym to:
co mozna zrobic z trzeszczacymi plastikami klapy tylniej
oraz co mozne zrobic z niedzialajacym tylnim spryskiwaczem?? tzn pompka dziala ale nie widac aby zaciagal plyn ze zbiorniczka??
z góry dziekuje za pomoc:)
_________________ Reju
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 26, 2007 16:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
nie jest tak do konca jak napisałes
oczywiscie ze przejzałem najpierw FAQ ale nic tam nie znalazlem z podobnymi objawami:(:(
jest owszem ze spryskiwacz nie dziala bo pompka jest padnieta albo wezyk przerwany a u mni ete rzeczy sa ok a co to trzeszczenia to nie wiem dokladnie ktore te plastiki ale jak jade po nierownosciach to mi cos trzeszczy w miejscu gdzie styka sie klapa z karoseria
pozdrawiam:)
jest owszem ze spryskiwacz nie dziala bo pompka jest padnieta albo wezyk przerwany a u mni ete rzeczy sa ok
No to co nie jest OK, bo nie bardzo rozumiem co znaczy, że "nie widać, aby zaciągała pompa ze zbiorniczka"?
Co do trzasków, to sprawdź, czy masz na klapie tylnej od wewnątrz naklejone takie gumowe odbojniki, których zadaniem jest odseparowanie klapy od tylnej półki.
Może to tylna półka tak się tłucze?
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
tzn pompka słychac ze dziala ale gdy sprawdzalem czy jest plyn w wezyku pod maska tu zaraz jak wychodzi wezyk od pompki to nic tam nie ma:(:( oczywiscie w momencie gdy właczam spryskiwanie tylnej szyby???
Pomógł: 96 razy Dołączył: 08 Sie 2007 Posty: 895 Skąd: Rzeszów
Wysłany: Wto Lis 27, 2007 01:16
co do tylnego spryskiwacza to proponuje sprawdzic czy nie jest czasem zapchany sam spryskiwacz. Sprawdz czy dochodzi ci płyn do samego silniczka wycieraczki rozbierz plastik tylen klapy odłącz węzyk, jesli jest to znaczy ze musisz przepchac sam silniczek, a dokładnie plyn do spryskiwacza dostaje sie przez "srodek silniczka". Przerabialem to u siebie. Chyba nawet w RAVE jest pokazane jaka jest droga plynu ze zbiornicza do tylnego spryskiwacza.
Miałem identyczne obiawy z spryskiwaczem tylnej szybki, silniczek pracował, w zbiorniku na max płynu, a z tułu nie leci no i się okazało, że kapie woda w okolicy tylnego lewego koła... oczywiście węźyk był przetarty przy połączeniu klapy z obudową. tam płyn wypływał i spływał po karoserii no i kapało. To chyba dosyć "popularne" w naszych ROVERKACH. koszt wymiany to około 2 zł za 2 merty wężyka jak dobrze pamiętam to 10 albo 15 mm średnicy i 3 zł za złączke. Wyjmij delikatnie tą guową obudowe z lewej strony na łączeniu klapy z karoserią (w prawej idą przewody, które też warto sprawdzić) następnie zobacz, czy wężyk jest, jak go nie ma to znaczy że na 100 to ten problem co u mnie. Wtedy musisz poszukaćwężyka w karoseri, a w klapie proponuje odrkęcić obudowe i nowy wężyk połączyć ze starym a z drugiej strony prosto z wycieraczką, no chyba, że nie masz czasu to wężyk do wężyka, tylko wtedy 2 złączki konieczne
A jeśli chodzi o "trzaski z tylnej klapy to tak jak kolega wcześniej napisał posmarować zamek, u mnie to nie była klapa, tylko półka. Dokupiłem na szrocie takie brakujące gumki za pare groszy i się uspokoiło
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum