Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214Si 1997] Zgasł na skrzyżowaniu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R214Si 1997] Zgasł na skrzyżowaniu
Autor Wiadomość
storm 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 141
Skąd: Tarnów



Wysłany: Pon Lis 12, 2007 08:41   [R214Si 1997] Zgasł na skrzyżowaniu

Witam wszystkich :wink:

Ledwo spadł śnieg i już problemy :-P
Dojechałem dzisiaj do skrzyżowania i stoję na światłach ..
W pewnym momencie silnik zaczął się dławić i przygasać. Zapaliła się kontrolka oleju i samochód zgasł :-( Po kilku próbach odpalenia i klaksonach za mną samochód odpalił, ale dalej się dławił. Dotoczyłem się na pobocze pogazowałem go troche, kontrolka zgasła i zaczał normalnie pracować. Mam objawy HGF (w zbiorniku wyrównawczym zrobiła się kawa na brzegach, płynu nie ubywa odziwo, poci się silnik) z temperaturą problemów nie mam (przynajmniej wskaźnik nie wychyla się poza połowę skali). Po tej historii dotoczyłęm się do pracy i podniosłem maskę. Zauważyłem że wystrzeliło odrobine płynu przez korek więc coś się tam musiało chyba gotować.

Olej oczywiście jest :-)

Macie jakieś sugestie ?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lis 12, 2007 08:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Lis 26, 2007 17:36   

storm, jak się rozwinęła sprawa?

Wstępnie objawy to raczej wskazują na zalaną cewkę...
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
storm 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 141
Skąd: Tarnów



Wysłany: Wto Lis 27, 2007 14:24   

Witam :wink:

Po tej przygodzie niby chodził dobrze ..
Jednak po paru dniach okazało się, że rano nie odpali ..
I wtedy założyłem nowy wątek, który miał większe zainteresowanie niż ten :razz:
Wymienione : kable, kopułka, palec. To nic nie dało.
I tak jak mówiśz po wymianie cewki, roverek ożył :-)
Jednak teraz troche nim szarpie i dziwnie pracują obroty na jałowym, ale nie jest to
jakoś uciążliwe. Na razie jeżdze i zobacze co będzie dalej.
Wczoraj na dodatek miałem wymieniony rozrząd (pasek, napinacz, uszczelniacze wałków)
Odziwo nie wymienił mi mechanik pompy (bo jak ocenił jest sprawna). Chociaż chciałem żeby była wymieniona, żeby nie było później przygód.
Na razie odpukać jest ok, pomijając te zrywy i obroty.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Lis 27, 2007 14:40   

storm napisał/a:
I tak jak mówiśz po wymianie cewki, roverek ożył :-)

:lol:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Lis 27, 2007 14:42   

storm napisał/a:
Na razie odpukać jest ok, pomijając te zrywy i obroty.

Może po tak radykalnej zmianie w układzie zapłonowym należałoby zresetować kompa i dać mu się ponownie adaptować...
Tak mi przyszło do głowy...
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Lis 27, 2007 16:06   

Cytat:
Może po tak radykalnej zmianie w układzie zapłonowym należałoby zresetować kompa i dać mu się ponownie adaptować...
Tak mi przyszło do głowy...

tylko jak ? (to nie pgm-fi :( )
jabym jednak prejrzał wszystkie przewody, czy są dobrze podociskane, i zajrzał pod kopułkę, czy aby palec nie jest z serii fabrycznie wadliwych ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Lis 27, 2007 16:26   

sTERYD napisał/a:
tylko jak ? (to nie pgm-fi )

Komp - T4...
Ale może się mylę - ja mam łatwiej, bo mam PGM-FI i mogę sobie adaptować jak mi się tylko spodoba. :p ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214Si 1.4 16V 1997]
problemy z odpalaniem
casjan Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 77 Sob Mar 08, 2008 19:11
PHJOWI
Brak nowych postów [R214Si]Przerywał, zgasł i nie zapala.
Gacor Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 27 Czw Cze 14, 2012 15:58
brkzzz
Brak nowych postów [R214Si '1997] opony na zimę
5J14
giewu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 43 Wto Gru 04, 2007 22:53
Brt
Brak nowych postów [R214Si 1997] Jaki akumulator do Rovera 214?
waldi80 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 26 Czw Lip 01, 2021 12:02
Robertus74
Brak nowych postów [R214si 1997] Znikający płyn chłodniczy!
214_SI Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Sob Wrz 26, 2009 00:12
NEOSSS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink