Wysłany: Pon Lis 26, 2007 23:24 [R75] Problem z przyspieszeniem
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Przeszukałem forum ale wiekszość objawów to były sytuacje wręcz ekstremalne w porównaniu z moją dlatego zakładam ten temat. Mój roverek dzisiaj zaczął być troszkę mułowaty, przy przyspieszaniu zdarzyło sie nawet tak, że jakby się delikatnie przydusił i obroty nieznacznie, dosłownie na chwilkę spadły. Dodam, że tankuje chyba najlepsze paliwo v-power diesel. Czy może to być wina przepływomierza powietrza? Jak go odłączyć aby to zdiagnozować?
Samochodzik jednak wyraźnie słabiej przyspiesza ale tragedii narazie nie ma.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lis 29, 2010 01:36, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 26, 2007 23:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
u mnie jest tak ze przeplywka walnieta to autko slabo ciagnelo i check engine wyskoczyl.
od kolegi z forum pozyczylem inne , ale tez nie dawaly prawidlowych wrtosci
mozesz spr ze jak odlaczysz przeplywke - tuz za filtrem powietrza wtyczka - to auto powinno sie szybciej zbierac, jezeli po podlaczeniu znow zamula i czujesz roznice to pewnie bedzie to przeplywomierz.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Wcześniej było zdecydowanie lepiej, przyspieszał aż miło a teraz... ciągnie ładnie ale to nie jest to, czuć, że czegoś mu brakuje.
[ Dodano: Wto Lis 27, 2007 19:43 ]
Filtr powietrza był dosyć brudny, jak poznać kiedy trzeba go wymienić? Cała ta harmonijka jest siwa a otulina była pełna kurzu ale wytrzepałem ją a filtr odkurzyłem chociaż nie wiem czy to coś da. Jeśli chodzi o przepływomierz powietrza to jest jakis sposób aby zobaczyć czy jest do wymiany? Jeśli można go odłączyć i samochód będzie jechał bardziej dynamicznie to po co go podłączać? Znalazłem na allegro przepływomierz za 195zł, troszkę dziwna cena bo w intercars takie przepływomierz kosztuje 400zl a oryginał 800zł, nawet biorąc pod uwagę 35% zniżkę jaką mam to i tak wychodzi dużo więcej. Myslicie, że warto ryzykować na allegro?
Szczerze powiedziawszy, ostatnio robiłam rozpoznanie przepływomierzy (na szczęście okazało się zbędne). Pojechałam do mojego mechanika, który aktualnie bawił się dokladnie z przepływką w R75. Właściciel przywiózł ze sobą taką kupioną na allegro za 200 zł. Wystarczyło położyć obok porządnego zamiennika (za 450zł) i z dwóch kilometrów było widać, że to chińska tandeta. Właściciel zdecydował się jednak na droższą obcję... I ja gdyby okazało się to konieczne, pewnie też bym tak zrobiła...
Plus dla mechanika, że wziął mimo wszystko internetowy zakup w rozliczeniu, więc gość nie był stratny
niestety - byłam jedynie obserwatorem - prawdopodobnie jakaś marka padła w rozmowie, ale nie jestem w stanie jej powtórzyć. ufam doświadczeniu mechanika - pewnie gdyby chodziło o mojego roverka - zapamiętałabym...
Mam jeszcze jedno pytanie. Czy to, że autko stało sie bardziej mułowate może być spowodowane tym, że jedna z świec nie działa? Nie bardzo wiem jak działa komputer tutaj i czy sygnalizowałby taką sytuację. Może to filtr paliwa? Jak myślicie?
odłączałem przepływomierz i bez zmian, sprawdzałem filtr paliwa ale paliwko leci ładnie... Kurde nie mam pomysłów. Na wyższych biegach 3 i 4 nie idzie tak ładnie, przyspieszenie z 80 do 120 marniutko... było dużo lepiej. Macie jakieś pomysły? Wertuje forum od kilu dni i robie wszystko co tylko tutaj znajdę... może wina paliwa? Ale kurcze shell ma super renome i v-power diesel... już sam nie wiem.
proponuje zmierzyc czasy 0-100 i np 60-120 lub 80-140 i porownac z katalogowymi lub zmierzonymi przez innego forumowicza, bo stwierdzenie ze wolniej jest malo obiektywne. zgodzic sie mozemy ze idzie wolniej, bo moj z walnieta przeplywka tez zamulal. ale musimy znalezc usterke, nie musi to byc przeplywka na 100%.
pozdr.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dzis zaleje paliwo na orlenie. Podobno diesel jest tam dory w przeciwienstwie do benzyny. Napisze czy zobacze różniecę. Rozmawiałem z gościem, który jeździ 1.9TDI ale audi i mówił, że po Shellu miał takie same objawy... BP to już tragedia, jeździł z silnikiem do mechanika bo myślał, że coś siadło... Ale podobno każdy silnik inaczej pracuje. Zobaczymy. Pomierze też czasy i napisze.
Kupiłem dzisiaj przepływomierz w InterCars, którego cenią sobie na 490zł, po zniżce zapłaciłem 370 co i tak jest drożej o 170zł od chińskiego szajsu na allegro. Przepływomierz jest firmy 4MAX i to jest jedno wielkie GÓ...O!!!!! Taka tandeta, że głowa boli, pomijając fakt, że nawet zaciski wykonane są z tak cienkiego drutu, że podczas dociągania sie poprostu wyginają to na dodatek ten bubel w ogóle nie działa!!!! Jutro jadę z nimi walczyć o wymianę a najchętniej chciałbym aby oddali mi kasę. Nie kupujcie zamienników tej firmy bo absolutnie nie warto!!!! Strata czasu (na wymianę) i pieniędzy!!!!
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Pon Gru 03, 2007 22:16
No to wiadomo 4max to szajs , nie warto się bawić w takie dziadostwo
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum