Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Problem z układem kierowniczym
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416] Problem z układem kierowniczym
Autor Wiadomość
telis7 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 82
Skąd: Cieszyn



  Wysłany: Nie Lis 25, 2007 22:06   [R416] Problem z układem kierowniczym
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997

Witam,kurcze jeszcze nie uporałem sie z wycieraczkami a tu nowy i chyba poważniejszy problem. Coś dziwnego zaczeło się dziać z ukł. kierowniczym.Podczas ruszania z parkingu i próbie przekręcenia koła kierownicy,zaczyna ja blokować, da sie ją przekręcić odrobinke,po czym nastepuje dziwny opór i w tym samym momęcie słychać dziwne,dość głośne stukanie gdzieś z pod maski.Dzieje sie to przy kręceniu w obu kierunkach.Ale po chwili to ustaje i znow daje sie normalnie kierować.Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie,ale zauważyłem ze dzieje sie to w deszczowe dni.Stan płynu w zbiorniczku wspomagania jest prawidłowy.Ale nie wiem jak bardzo jest stary.Pasek na pompie jest dość zurzyty.Czy to możliwe ze to coś z tych rzeczy? Czy raczej cos powaznego jak pompa lub przekłądnia kierownicza?Co sądziecie o tym?Może ktoś z Was przerabiał ten temat...Jest to dość stresujące bo nigdy nie wiem kiedy mnie zblokuje i na czym sie zatrzymam..
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 31, 2010 15:40, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lis 25, 2007 22:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Lis 25, 2007 22:42   

pasek od wspomagania Ci się ślizga ;) wymień i wróci do normy ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
telis7 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 82
Skąd: Cieszyn



Wysłany: Nie Lis 25, 2007 22:53   

Wielkie dzieki Brt.Jutro pochodze za paskiem...Musze tylko poszukać jaki jest jego rozmiar.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Lis 25, 2007 23:05   

tego niestety nie wiem :| ktoś wie?? :D
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10927
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Lis 26, 2007 12:36   

3PK760 :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
telis7 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 82
Skąd: Cieszyn



Wysłany: Pon Lis 26, 2007 15:25   

Dzieki chłopaki!Na Was zawsze można liczyć.Dziś biore sie za jego wymiane,mam nadzieje ze jest tam w miare dojście dojście do niego i że nie trzeba jakiś dziwnych kluczy do jego poluzowania.
Pozostanie tylko problem z chorymi wycieraczkami...Pozdrawiam
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Lis 26, 2007 15:27   

niech ktoś wypisze paski od benzyniaka dla wersji z klimą i bez niej to siewrzuci w techniczny FAQ ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10927
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Lis 26, 2007 19:48   

w wersji z klimą są:
do wspomagania: 3pk760
do altka i klimy 5pk1155
do samego altka 5pk 736
ale to dotyczy tylko serii K po '95, bo w kanciakach to było trochę i naczej z paskami :???:
ogólnie to myślę, że od tego są katalogi, a nie faku :???:
ale to moje zdanie i całkowicie się z nim zgadzam :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
telis7 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 82
Skąd: Cieszyn



Wysłany: Wto Lis 27, 2007 11:03   

Kurcze kupilem pasek 3PK760,ale jest jakiś przydługi.Tej sruby regulacujnej nie da sie juz wiecej wkrecić bo koniec sruby dochodzi az do obudowy.Chyba wymnienie na 750.
No chyba ze cos zle odkręcam... Ale chyba trzeba tylko poluzowac tą długą srube regulacyjną,a moze cos jeszcze??
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Lis 27, 2007 13:17   

Cytat:
ale to moje zdanie i całkowicie się z nim zgadzam :cool:


:hahaha: :hahaha: :hahaha:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
telis7 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 82
Skąd: Cieszyn



Wysłany: Sro Lis 28, 2007 13:46   

Hejka,czy ktos moze z Was wymieniał pasek na wspomaganiu w R416?
Wydawało mi sie to banalnie proste,ale cos mnie ćwiczy...
Czy należy wykręcić tylko tą srubę regulacyjną na której znajduje sie napiacz?
Nie moge jej zybt wiele odkrecic bo kołnież na srubie dalej mnie nie puszcza,a to co zluzuje nie pozwala na zdjecie paska,choc widze ze na szajbie jest sporo miejsca do przesuniecia napinacza?Moze cos jeszcze trzeba odkreciec? Sa jeszcze obok napinacza twie sruby chyba ma klucz "13",ale wykrecenie ich wydaje sie ze mi nic nie da..,
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10927
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Lis 28, 2007 14:11   

według RAVE musisz jeszcze popuścić śrubę w rolce od napinacza
(ta nr 2 na rysunku)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
telis7 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 82
Skąd: Cieszyn



Wysłany: Czw Lis 29, 2007 13:08   

oj ja tempy :lol: Masz racje Steryd.Wilekie dzieki,juz to zrobiłem i jest cacy.Rolka nie slizga juz po pasku,myśle ze szkoda bylo nawet pasek zmieniać,wystarczylo podciągnąć.Mam nadzieje ze dolegliwosci ustaną,troszke pojeżdze po wodzie i wszystko sie wylkaruje.

[ Dodano: Czw Lis 29, 2007 13:12 ]
Cy moge dać + Wam obu? Bo teraz mam dylemat,ihih
Brt bezbłednie wskazal na pasek,zaś Steryd podpowiedział jak nalezy to zrobić...Obu Wam dziekuje!
 
 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Lis 29, 2007 13:50   

telis7 napisał/a:
...Cy moge dać + Wam obu? Bo teraz mam dylemat,ihih
Brt bezbłednie wskazal na pasek,zaś Steryd podpowiedział jak nalezy to zrobić...Obu Wam dziekuje!

komu i za co przyznajesz punkty pomógł to tylko i wyłącznie Twoja decyzja :mrgreen:
Na naszym forum uruchomiona jest funkcja <POMÓGŁ> i wystarczy wcisnąć odpowiedni przycisk.
Instrukcję korzystania masz TUTAJ . Zalecam zapoznanie się z nią ;)
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420td 96r] problem z układem kierowniczym
duck1976 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Nie Wrz 13, 2009 22:48
Phillippe
Brak nowych postów [R420] Problem z układem kierowniczym
derill78 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Sro Wrz 10, 2008 20:15
arczi83
Brak nowych postów [R416] PROBLEM Z UKŁADEM CHŁODZENIA
wolft1234 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Wto Lip 08, 2008 19:02
AndrewS
Brak nowych postów [R416] Problem z układem chłodzenia
klozub Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Czw Mar 13, 2008 11:21
AndrewS
Brak nowych postów [R416] Problem z układem chłodzenia
r0wl3n Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sob Kwi 19, 2014 09:32
dawid257



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink