Wysłany: Nie Lis 11, 2007 13:30 SOLVED [R220 GSi] jakie najlepiej swiece?
Witam.
Mam pytanie jakie swiece najlepiej dobrac do 220 Gsi 2,0 z turbina???
NGK, Bosch czy szukac jeszcze inne?? a moze Polskie Iskry???
I czy przewody zaplonowe od 220 Gti beda pasowaly do tego modelu bo w sklepie powiedzieli mi ze nie. roznica cenowa jest dosc spora 220 GTi 78zl a niby do 220 GSi 243zl????
Brt: dokładniej wpisuj model, bo roverków 220 jest sporo i mocno sie od siebie różnią poprawiłem
Ostatnio zmieniony przez giewu Pią Lis 16, 2007 15:07, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lis 11, 2007 13:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
świece napewno NGK będziesz zadowolony
przewody od 220Gti akurat mogą nie pasować, ale jak dobrze pamiętam zdjęcie silnika, to możesz spokojnie kupować od 214/216/414/416 Si wersje 95-98 i będą pasować
Ja za championy dałem jakieś 120 plnów
BTW: udało Ci sie w końcu rozruszać bestię?
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
ustawilem rozrzad i dziala ale wg tlokow i gornych kol bo dolne wogole nie ta sie tak ustawic. dziala:) wszystkie tloki rowno i wtedy kola znakami Exhaust w strone kolektora ssacego:) wiec tak samo jak w K16:)
Co do swiec to pewna osoba doradzala mi DENSO. jak myslicie??? a te MG-Rover brzmi ciekawie.
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Nie Lis 11, 2007 17:40
możesz zakładać także championy , też dobre a z tego co wiem to mg rover je ładował napierwszy montaż, a kable to ja radze lepiej orginały lucasa , bo boscha to szajs a i z resztą jest nie najlepiej.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Ja zakładam NGK, mam LPG i nie mam problemów ze świecami.
A co do Iskry to ostatnio słyszałem bardzo pochlebne opinie o ich nowych wyrobach.
[ Dodano: Nie Lis 11, 2007 17:48 ]
Oryginalne, to prawdopodobnie Championy brandowane przez MG-Rover.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Lis 11, 2007 19:55
Świece NGK bardzo dobrze się sprawdzają w silnikach konstrukcji Japońskiej (Hondy) co do silników Rovera są one bardzo czułe na świeczki , Bosch czteroelektrodowe np.nie sprawdzają się wogóle (ciężki rozruch przy ujemnych temperaturach) co do oryginałów to faktycznie są Champion
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Jeśli chodzi o świece w oryginale Unipart GSP6662 przerwa 0,85. Zamienne - Bosch FR6DC, Champion RC9YCC, NGK BKR6E, Wszystkie te przerwa 0,8. Sam stosuję też Unipart bo to są świece przystosowane do Roverka na pierwszy montaż. W stosunku do innych mają troszkę niższy izolator. Stosowane np NGK w silniku 1,4 16 powoduje że nie jest uszczelniona głowica w miejscu wprowadzena przewodu. NGK są poprostu wyższe niż powinny być do tego silnika.
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Lis 12, 2007 00:23
Ja u siebie mam NGK i sprawują się poprawnie.
Co do przewodów to są dwa rodzaje.
We wcześniejszych modelach tego silnika (zakładam że to T16 - chyba słusznie) była kopułka montowana na wałku wydechowym, szło tam pięć przewodów (od cewki do kopułki i do każdego z cylindrów) w późniejszych modelach tego silnika (ja mam np taki) były przewody które wychodzą z takiego modułu i jest ich tylko 4.
Tak więc musisz uważać. Tak jak ktoś pisał te przewody od silników serii K powinny pasować pod warunkiem że masz kopułkę (ale zapewne masz) co do jakości przewodów niewiele mogę ci powiedzieć - sam jeszcze nie zmieniałem i również szukam. Myślałem o przewodach Bosch-a ale widzę jednak że to nie jest najlepszy pomysł.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum