Forum Klubu ROVERki.pl :: SOLVED [R214Si] Problem z rozrusznikiem ale ...
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
SOLVED [R214Si] Problem z rozrusznikiem ale ...
Autor Wiadomość
MarioNH 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 193
Skąd: Kraków/Chicago



  Wysłany: Sob Gru 01, 2007 17:48   SOLVED [R214Si] Problem z rozrusznikiem ale ...

jest z nim problem bo nie kręci ale nie mam jak go wymontować bo autko stoi pod blokiem, i muszę jechać do mechanika i tu moje pytanie czy można go odpalić na popych? jedni mowią że można jedni że nie i już sam nie wiem :cry:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez giewu Wto Gru 04, 2007 21:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Gru 01, 2007 17:48   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Owsik 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 164



Wysłany: Sob Gru 01, 2007 17:51   

Nie powinno się odpalać na pych, ale jak nie masz innego wyjścia, to jak raz ruszysz na pych to nie powinno nic się stać.
_________________
BYŁ Rover 200 '99 1.4 16v - Midnight Blue
 
 
 
MarioNH 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 193
Skąd: Kraków/Chicago



Wysłany: Sob Gru 01, 2007 18:51   

no to jutro sprobuje i się zobaczy :/
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Gru 01, 2007 19:41   

Owsik napisał/a:
Nie powinno się odpalać na pych...

mógłbyś podać jakiś powód tego stwierdzenia? ...
z popychu nie wolno odpalać jedynie aut z automatyczną skrzynią biegów - tego mnie zawsze uczono więc ciekawi mnie bardzo to co napisałeś
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2534
Skąd: Leszno



Wysłany: Sob Gru 01, 2007 20:39   

Owsik napisał/a:
Nie powinno się odpalać na pych,

Można, można :P
nie można tylko na holu odpalać, żeby pasek rozrządu nie przeskoczył.
Przy pchaniu to raczej niemożliwe jest :P
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sob Gru 01, 2007 23:12   

a ja jestem innego zdania
zreszta zalezy ilu mamy pchaczy, jesli malo to robi sie problem, bo samochod na duzym biegu ma male obroty ludzie opadaja z sil, silnik nie odpala i pchaja coraz slabiej i wtedy wlasnie, bardzo nim szarpie, a tego pasek nie lubi

moj na zlocie bez problemow zaskoczyl, wiec szarpania nie bylo, dodatkowo pachalo sporo osob

za samochodem ten problem praktycznie nie istnieje
wystarczy zapiac drugi bieg, samochod holujacy jedzie rowno ze stala predkoscia, powoli puszczamy sprzeglo i jazda :-)

ale najlepiej palic jednak z rozrusznika
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
R-200 



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 744
Skąd: Ostrów



Wysłany: Nie Gru 02, 2007 03:11   

Dlaczego nie wykręcisz tego rozrusznika? To raptem dwie śruby. dwie nakrętki i jedna nasadka i trzymasz go w ręku. Albo sam naprawisz albo zaniesiesz do naprawy. Nie pisz że nie masz jak, tylko klusz gięty 13 nic pozatym. 20 minut roboty. Pozdrowienia. Jak dobrze się obrócisz w poniedziałek już pojedziesz do pracy. :lol: :lol: :lol:
_________________
Pozdrowienia Piotr.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Gru 02, 2007 09:53   

tam są trzy śruby z przodu i dwie z tyłu, i jeszcze przewody :razz:
potrzebny jest klucz 13 i 10 i jak dobrze pamiętam to 17 do przewodu :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
MarioNH 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 193
Skąd: Kraków/Chicago



Wysłany: Nie Gru 02, 2007 16:24   

problem w tym że niem ma takiego klucza gdybym go miał nie pisał bym o tym tutaj :/ a pod blokiem na parkingu sie nie rozłożę bo nawet nie ma miejsca :???:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Kris 




Pomógł: 32 razy
Dołączył: 24 Cze 2001
Posty: 526
Skąd: Ostrołęka



Wysłany: Nie Gru 02, 2007 17:23   

sTERYD napisał/a:
tam są trzy śruby z przodu i dwie z tyłu, i jeszcze przewody :razz:
potrzebny jest klucz 13 i 10 i jak dobrze pamiętam to 17 do przewodu :cool:


Są trzy 13 do obudowy silnika, na jednej zapięta masa, potem można odkręcić jedną śrubę która łączy taki płaskownik (płaskownik składa się dwóch częsci) który jest przykręcony już do dekla rozrusznika, na deklu wykręcasz dwie małe śrubki chyba 10 które trzymają ten płaskownik i obracając rozrusznikiem można go wyjąć, nie trzeba odkręcać całego płaskownika który trzyma ten rozrusznik, choć hayness mówi że trzeba :) ja opracowałem system szybszy, robiłem to zapewne więcej razy niż "hayness" w 214Si okrąglaku :P

Od biedy dałbyś radę na zabezpieczonym lewarku to zrobić, ja wyciągałem rozrusznik w 10 minut :) potrzebne tylko porządne klucze, bo te śruby bywają mocno dokręcone, można je uszkodzić.
 
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Gru 02, 2007 18:16   

Nie trzeba przecież rozrusznika wykręcać od dołu można wymontować obudowę filtra powietrza i dostęp do rozrusznika macie od góry bezproblemowy :wink:
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
MarioNH 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 193
Skąd: Kraków/Chicago



Wysłany: Nie Gru 02, 2007 19:30   

odkręcić to wiem jak tylko z tym lewarkiem to trochę niebezpieczne bo auto stoi na wzniesieniu a przy tych śrubach które nie wiem kiedy ostatnio były odkręcane wole nie ryzykować, kilka mocniejszych szarpnięć kluczem i wypadek gotowy :???: szkoda że nie pomyślałem o tym odkręceniu obudowy filtra wcześniej :/ ale jutro się za to zabiorę, dobrze że dostałem wolne :smile:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Kris 




Pomógł: 32 razy
Dołączył: 24 Cze 2001
Posty: 526
Skąd: Ostrołęka



Wysłany: Nie Gru 02, 2007 19:38   

przemo285 napisał/a:
Nie trzeba przecież rozrusznika wykręcać od dołu można wymontować obudowę filtra powietrza i dostęp do rozrusznika macie od góry bezproblemowy :wink:


Przemo... z całym szacunkiem dla Twojej wiedzy :) ale teraz to chyba trochę przesadziłeś, do rozrusznika oczywiscie że trzeba zdjąć obudowę filtra żeby odkręcić tą śrubę co trzyma masę, no i w zasadzie jest do niego dostęp, ale do śrub co go pod spodem trzymają to chyba trzeba by było mieć, jeszcze ze trzy nadgarski żeby się od góry dostać :D
 
 
 
MarioNH 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 193
Skąd: Kraków/Chicago



Wysłany: Nie Gru 02, 2007 19:43   

R-200 napisał/a:
tylko klusz gięty 13 nic pozatym.

myślę że powinno starczyć :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Gru 02, 2007 19:49   

Kris wystarczy grzechotka , przedłużenie i nasadka 13 , naprawdę nie ma większych problemów :wink:
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Nie Gru 02, 2007 22:50   

przemo285 napisał/a:
Kris wystarczy grzechotka , przedłużenie i nasadka 13 , naprawdę nie ma większych problemów


dobre klucze to podstawa :-)

ja dodam jescze ze obowiazkowo trzeba wyjac najlepiej caly akumulator, bo latwo zrobic zwarcie przy odkrecaniu przewodów
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
MarioNH 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 193
Skąd: Kraków/Chicago



Wysłany: Wto Gru 04, 2007 21:05   

po zajrzeniu w jego wnętrzności okazało sie że szczotki były już bardzo wykończone, uff nareszcie jeździ :mrgreen: dzięki wszystkim za porady :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Gru 09, 2007 19:52   

a wszyscy zapomnieli o najważniejszym: :piwo: :hahaha:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów SOLVED [R214Si 96r] Nie odpala + problem z immobilizerem
Yog-Sothoth Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Czw Lis 29, 2007 16:25
Yog-Sothoth
Brak nowych postów [R 200 1.4 8V 99'] Problem z rozrusznikiem!
ash Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pon Gru 31, 2007 16:15
piter34
Brak nowych postów [R200]Problem z rozrusznikiem
cirek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Czw Lip 07, 2011 22:17
kepor
Brak nowych postów [R214] Problem z rozrusznikiem?
gienek15 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 21 Wto Lis 26, 2013 20:46
princo12
Brak nowych postów [r200]problem z rozrusznikiem
rudealis Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Nie Gru 23, 2012 13:29
rudealis



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink