jeśli to jest tak samo jak w serii K (co jest w sumie dość prawdopodobne) to wszystkie tłoki w takim samym położeniu,(połowa, na kółku zębatym na wale pewnie zauważysz znaczki na dwóch ząbkach, a wrąb między nimi będzie pionowo do góry wprost na taki wypukły znaczek na bloku, albo na plastikowej osłonie) a exhaust i in poziomo, oba kółka tak samo (albo na obu exhaust w lewo, albo na obu w prawo)
coś nie mogę tego w RAVE wyśledzić
[ Dodano: Czw Lis 08, 2007 7:49 pm ]
a jeszcze w kwestii szarpania zapytam, jak się mają przewody WN, świece, rozdzielacz i cewka?
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lis 08, 2007 19:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jeśli się nie mylę to silnik 20T4. 147KW 200KM. Pojemność całkowita 1995. Mam rysunek rozrządu ale mogę go tylko wydrukować, jeśli nie dostaniesz daj znać, zresztą w Rave znajdziesz. Silniczek bardzo ładny, tam jest Map sprawdż wężyk który nań idzie.
Co tzn Rave?? bo troszke nie rozumiem juz probowalem ustawic jak w K16 ale wtedy 1 tlok jest w gorze gdy ustawie wrąb między nimi pionowo do góry wprost na taki wypukły znaczek na bloku, albo na plastikowej osłonie.
Swiece mam stare bo kupilem ale nie pojezdzilem na nich bo myslalem ze to 216 i dlatego mieli problem ze znalezieniem pasujacych do niego. na dniach wymienie wiec to moze byc tez problem. ale wtedy gdy auto sie nagrzeje powinny byc dalej utraty mocy??? a jak juz przejade kawalek to jest ok jakby sie nic nie dzialo. w weekend bede ustawial rozrzad wiec sie dowiem co to tak naprawde jest i wymienie swiece.
wielkie dzieki wszystkim za pomoc:)) teraz sobie jakos poradze:)
[ Dodano: Pią Lis 09, 2007 08:43 ]
a Pdf da sie wydrukowac a nawet przerobic jesli posiadasz Adobe pro
[ Dodano: Sob Lis 10, 2007 08:35 ]
wg Rave trzeba ustawic kola zebate napisami exhaust w strone kolektora ssacego a 3 znak na kole alowym wcieciem do gory??? to odrazu pisze ze to nierealne w 220 poniewaz tloki spotkaja sie z zaworami i rozwali silnik. wiec jak ma byc ustawiony??? Kto zna dobre ustawienie rozrzadu???
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Sob Lis 10, 2007 17:32
W silniku 2.0 serii T benzyna jest blokada wału korbowego , wkłada sie ja w koło zamachowe , a góra podobnie jak w 1.4/1.6 tylko trzeba bardzo uważać bo łatwo można się walnąć - koła są bardziej oddalone od siebie.
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
wg mnie nie da sie inaczej ustawic rozrzadu jak wszystkie tloki w takiej samej pozycji i na walkach napisami Exhaust w stronne kolektora ssacego.autko dziala chociaz czasem dalej strzela przy zapalaniu...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum